1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af hoeveel % van de totaal te behalen achievements iedereen eigenlijk gehaald heeft. Ga je altijd voor de 100% of verkoop/ruil je een spel zsm als je het niets vind?

    Ik heb zelf een gamerscore van 13405 punten en had in totaal 31070 punten kunnen halen (volgens de site 35470, maar hiervan zijn 4400 punten van spellen die ik nooit gespeeld heb, zoals trials). Kom dus nog niet eens aan de 50% in totaal. :eek:
    Heb in totaal maar 3x 1000/1000 en 2x 200/200 gehaald. Uiteraard wel meer spellen helemaal uitgespeeld, maar daar krijg je niet altijd alle achievements voor helaas. ;) Dit is een gemiddelde van ruim 40 spellen (56 volgens de website, maar zoals gezegd een hoop trials en aantal spellen die ik nooit heb gespeeld).
    Linkje naar mijn achievements

    Ben benieuwd of er mensen zijn die echt elke achievement halen of dat de meesten ook op een veel lager gemiddelde uitkomen.

    PS Als dit hier niet thuis hoort, zou een mod dit dat kunnen verplaatsen (en wellicht meteen de titel aanpassen ;))?

    Doh, 2x %/procent in de titel...|:-
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga voor de 50%. :) (dan krijg je een mooie 'Elite' badge op je blog :cool:)

    Verder speel ik een game wel langer dan vroeger omdat ik achievements wil halen. Maar zodra het verveelt stop ik gewoon. Ik ga geen spel tegen mijn zin in spelen!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het boeit me niet hoeveel procent ik met iets heb. Enigste wat ik wou is de 10.000 Gamescore behalen en die had ik. Voor de rest doe ik geen moeite voor achievments enz.

    Ik weet wel dat ik al een aantal jaren veel minder lang een game kan spelen. Vind alles snel vervelen ik weet het niet precies. ^^

    Enigste wat ik wel weet is dat ik Grand Theft Auto IV 1000/1000 wil hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ligt het helemaal aan het spel.

    Ik heb bijvoorbeeld CoD4 wel 980/1000 maar die laatste achievements is die Sky Mile High club of zoiets, daar vind ik geen ruk aan om te halen dus ik denk neit dat ik die nog ga halen. Verder een fantastisch spel dus verder wel 100% gehaald.

    Maar dan heb je Viva Pinata bijvoorbeeld, even gespeeld en meteen verkocht, dus met kutspellen ga ik niet voor de 100%. Games die me bezig houden en die ik leuk vind wel, maar de achievements moeten niet onrealistisch zijn.

    Bij Saints Row zit ik op 65% maar ik heb pas 200 GS ofzo, wel al veel gehaald maar sommige dingen zijn gewoon te moeilijk of moet je te lang over doen. In die tijd speel ik liever met VEEL plezier een ander spel dan dat ik een game alleen maar bijvoorbeeld 25 uur speel om een achievement te halen.
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog erger hier: 57 game(s) gespeeld
    14057 van 37855 gamerscore


    Ik speel gewoon een game omdat ik het leuk vind. De acheivements zijn wel leuk en ik doe soms extra moeite, maar als het teveel werk is voor niets dan laat ik het zitten. Als ik een spel niet leuk vind ga ik het niet spelen alleen maar om de achievements.

    Edit: aangepast. Ik geef slechte voorbeeld volgens pegas ^^

    Zo beter? :+
    /Mod Yep :) - Pegas
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    soms doe ik wat extra moeite omdat ik dan toch die laatste achievement wil halen, zoals bij fifa 07, dan zet je ff door, maar als een game je gaat vervelen, dan ruil/verkoop ik hem het liefst ja. eerst waren achievements een must voor me, nu heb ik redelijk veel punten, en is het niet erg belangrijk meer, maar wel leuk! ;)
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb mijn xbox 360 sinds 1 april 2006 (geen grap). Mijn gamescore is nu 17.680. Probeer natuurlijk zoveel mogelijk archievements te halen. Maar ga geen game opnieuw spelen om bv de 100 extra punten op de moeilijkste moeilijksheidsgraad te halen. Of het moet wel een heel erg dikke game zijn om nog eens te spelen (zoals Gears of War en Rainbow Six Vegas, ghost Recon Advance Warfighter.) En online archievements daar doe ik ook niet aan want daar ga ik me echt aan ergeren omdat andere meestal toch beter zijn.
     
  8. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    De makkelijke achievements probeer ik uiteraard te halen, maar achievements waar veel tijd in gaat zitten en multiplayer achievements doe ik niet.
    Ik heb maar weinig echte game-tijd (werk + vriendin) dus tja.
    En ik heb nu boven de 10.000 gamerpoints dus ik ben tevreden.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik probeer altijd 50% gamescore te krijgen. Nu loop ik een beetje achter aangezien ik heel veel spellen nu nog niet hebt gespeeld.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik geef deze thread een kans, maar als het hier een opsom topic wordt dan gooi ik deze op slot. Heb trouwens de topic titel aangepast en het topic verplaatst.


    Als ik een game speel dan probeer ik wel zoveel mogelijk achievements te halen (een kleine motivatie voor mij om de game daadwerkelijk uit te spelen), maar ik zal nooit een game een tweede keer beginnen voor gemiste achievements te halen. Zo heb ik 30 games gespeeld (wel inclusief trails) en heb ik een GS van 4590 op 17925. Dat is dus bijna 30% gewoon daar het uitspelen van games (waarin een beetje extra moeite is gestoken voor de achievements) en nu en dan een potje multi-player.

    Aan multi-player achievements begin ik niet eens aangezien ik toch amper multi-player speel. Maar moest ik tijdens een potje multi-player per ongeluk een achievement halen vind ik het des te beter :+.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Door achievements doe ik toch wel langer over een game. En ik probeer ook zoveel mogelijk achievements te behalen. Maar het ligt ook aan de game/achievement. Als deze gewoon kut/saai/te moeilijk/erg tijdrovend zijn laat ik ze meestal wel zitten, maar qua achievements ben ik over het algemeen wel een doorzetter.
    Ik zit nu op 70%.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een lijst te vinden met de GS van mensen over de hele wereld? Of Europa of wat dan ook?

    Soort ranglijst met op 1 degene met de meeste GS? Dan zou je nog wel ergens voor spelen als je alle achievements haalt maar anders schiet je er toch niet zo heel veel mee op?

    Achievements verlengen wel de replaywaarde van een game vind ik, je bent sneller geneigd om nog even een achievement te halen terwijl je anders een game nooit zo had uitgespeeld o.i.d.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    www.mygamercard.net

    Alleen kan je door de cheaters niet meer zien wie het wel legit heeft gehaald.

    Ikzelf speelde in het begin wel voor de achievements. Zo heeft crackdown mij heel veel moeite gekost om deze 1250 te krijgen maar het was ook wel het spel met de leukste achievements vind ik. Nu kan het me niet echt meer boeien. Zo heb ik bij COD4 iets van 40 gamerscore en zelfs king kong heb ik niet 1000 omdat ik dit totaal geen leuk spel vond...
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op de 360blog kan je de GS zien van alle mensen die zich hebben geregistreerd, maar dan zijn bijlange niet alle 360 gamers.. Cookie was me voor met een betere site :mad:.

    Je GS was trouwens oorsprongelijk bedoeld om een klein competitie gevoel te geven tussen je vrienden/de mensen in je friendslist. Het is dus eigenlijk nooit echt de bedoeling geweest om er een (wereldwijde) ranking van te maken.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger wou ik zelfs alleen maar achievements. Gameplezier stond op de tweede plek 8) Nu boeit dat achievement gebeuren me geen zak meer..
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga zeker niet bij alle games voor de 100%. Maar dit probeer ik wel te doen bij games die daarvoor echt de moeite waard zijn. Oblivion heb ik bijvoorbeeld 1000/1000, iets waar ik heel lang over hebt gedaan en niet alleen puur voor de achievemens speelde trouwens. King Kong en Fight Night: Round 3 heb ik ook 100%. Dit was meer voor de lol en de achievements. Need for Speed: Most Wanted heb ik ook 100%, wat je best snel krijgt omdat het gewoon een toffe game is. Halo 3 heb ik laatst ook 1000/1000 behaald, iets waar ik best trots op ben gezien de online achievements.

    Zoals ik al zei doe ik dit niet bij alle games. Nu ben ik wel van plan om nog Crackdown 1250/1250 te behalen, Bioshock 1000/1000, Assassin's Creed 1000/1000 en The Darkness 1000/1000. Dit zijn gewoon toffe games en leuk om 1000/1000 te halen. Al gaat Assassin's Creed wel een beetje vervelen met al dat gezoek naar flags.

    Amped 3 heb ik ook 1000/1000. Dit duurde bij mij best lang aangezien de laatste achievement waarin je alles gold moest scoren voor elke challenge erg pittig was. Maar na een uur lang frustratie had ik het dan toch gehaald en ging de vuist de lucht in.

    Ik hoop dan ook in de toekomst een paar games te zien waarin alle achievements gewoon fun zijn om te halen en het daarom ook leuker is om 100% te completen!

    Ps: Gears of War moet ik ook nog 1250/1250 behalen, maar ik heb al 10.000 kills online alleen de achievement nog niet. Nu is mijn CD bekrast, dus zou ik in principe een nieuwe moeten halen. Misschien dat ik dat dan ook doe in de toekomst. Het blijft immers voor mij de beste teambased shooter op dit moment.
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. :thumbs: Is niet bedoeld als opsomtopic, maar ben benieuwd of achievements ervoor zorgen dat men elk spel uitspeelt of langer speelt. ;)
    Zijn dus niet echt 'achievementwhores' hier tot nu toe. ;) Wel heb ik vaak door achievements, dat ik bepaalde dingen doe die ik normaal niet zou doen (zoals hoogste gebouw beklimmen in Crackdown, of bowlen met zombies/lopen over zombies in Dead Rising). Maar ga inderdaad geen spellen tegen mijn zin spelen puur voor de achievements. =(
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    inmiddels zit ik over de 30.000
    Ik heb genoeg games uitgespeeld uiteindelijk voor de achievements, maar wat dazlin ook had, dit waren ook echt leuke games om uit te spelen.
    In m`n "achievementwhore" tijd heb ik ook games als pinata uitgespeeld, dat is achteraf wel een beetje jammer.
    De laatste tijd game ik weer voor het gamen, maar als er dan een mogelijkheid is om 1000/1000 te halen, dan doe ik dat wel.
    Ben nu redelijk ver met Skate en die is ook gewoon leuk om op 1000 te halen, dus dat zal ik uiteindelijk ook wel doen

    Het verhoogd voor mij de replaywaarde van een game enorm, heb nu echt waar voor m`n geld.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga voor wat mogelijk/leuk is.. als ik een game niet meer zie zitten speel ik het ook echt niet meer.. Ik heb bijvoorbeeld bionicle heroes nog liggen wat een easy 1000 punten is, maar het is zon schijtspel dat ik em echt niet ga spelen..
     

Deel Deze Pagina