1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger best wel een whore geweest. Nu niet zo heel erg meer.
    Alleen als de game me echt boeit en het niet teveel moeite is haal ik de 1000.
    Maar een game 100% halen is eigenlijk geen voldoening meer voor me.

    Collectables vind ik eigen altijd wel leuk om te doen. Bij elke AC veel plezier aan gehad. Alleen de laatste heb ik zonder guide gedaan. Rest was niet te doen zonder. Ook heb ik bij zulke achievements vaak het gevoel dat je elk hoekje van de spelwereld dan tegenkomt. Waar je anders nooit gekomen was.
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    haha, deed ik ook ja :p toen ik nog voor de achievements in games ging. Nu boeit het me niet meer. zit al op zo'n 62.000 gamersscore nu ongeveer. Wel heb ik vaak Skyrim gespeeld voor de achievements en de magistrale game zelf natuurlijk, voor de rest is het lang geleden dat ik voor de achievements ging.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Bij mij ook hoor. Ik heb het af en toe nog wel, maar ga zeker niet meer voor de 100%. Het halen van achievements opzich blijf ik nog wel leuk vinden.

    Laatste 100% was Skyrim voor Dawnguard. Ik zit op 13 100% games, 3 arcade en de rest full.

    Ik ga Skyrim ook niet 100% halen, daar vind ik de uitbreiding niet goed genoeg voor. Skyrim op de PC is zelfs leuker dan op de consoles, dat verschil zie ik wel duidelijk.

    Als ik een game eenmaal 100% zou hebben, dan doe ik hem niet direct weg. Neem games als Oblivion, Deus Ex. Echt titels waarbij achievements me echt niet boeien, meestal te makkelijk en weinig vragen hoeven stellen over het algmeen. Echter zijn de games te bijzonder imo om weg te doen.

    Oblivion 2x 100% 1250 gehaald, Mass Effect I 2x 1200 gehaald en nog een paar titels. Dat laatste vooral omdat ik een keer gereset ben.

    In ieder geval doe ik er nu veel minder aan achievement hunten en dat komt mede door de reset die ik dus een keer van MS heb gehad. Bijkomend positief effect misschien??? :+ Wie weet!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ga altijd voor de volle pond. Ik hou niet van halfvol.
     
  5. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind achievements halen wel leuk, wil er ook best wel een beetje moeite voor doen. Maar alléén zolang het leuk blijft. Alle vlaggen moeten zoeken bijvoorbeeld in Assassin's Creed gaat mij te ver, daar beleef ik geen plezier meer aan. In welke game ik de achievements érg goed vind is Portal 2. Daar wordt je beloond met het doen van gekke dingen waardoor je de game net weer anders speelt.

    Ik heb trouwens op 100%: Mass Effect 2 & 3, Skyrim (zonder Dawnguard), Magic 2012 + 2013 en... The Walking Dead. Maar daar kan het ook niet anders...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Mass Effect I niet? :eek:
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga voor 100% zolang het de moeite waard is.

    Witcher 2 bv heb ik op 900/1000. Dark is te moeilijk, en dan heb ik vrede met 900.

    Halo's, Mass Effects op de hoogste moeilijkheidsgraad is te doen, dus leuk, dus ga ik ervoor.
    De Challanges in de Batman games vind ik ook niet leuk om te doen, dus die laat ik ook open.

    Bij (J)RPGs heb ik zowieso meer zin om de 100% te halen, vaak omdat dat wordt beloond, of omdat het gewoon leuk is (hoort er een beetje bij voor mij persoonlijk, deed dat ook al toen er nog geen Achievements/Trophies waren op de PS1 en PS2).

    Ik ga geen games spelen vanwege de Achievements, daar heb ik absoluut geen zin in, en zie ik het nut ook niet van in.


    Ook ik heb trouwens een hekel aan MP/Online Achievements, puur omdat er maar weinig games zijn die ik MP speel.
    Games als Transformers War for Cybertron zijn erg vet, maar de MP is leuk voor even, maar speel ik te kort om achievements voor te halen.

    Ook vind ik eigenlijk dat zodra een achievement niet meer te halen is (servers dicht, website gesloten zoals in bv Fable 2) dat je dan automatisch die achievements moet krijgen als je de game weer eens opstart.
     
  8. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    No joh. Ben niet goed begonnen daarmee met mijn eerste playthroughs (hield er geen rekening mee) en heb geen zin om het nog 3x uit te moeten spelen met ALLE sidequests voor die fucking Ally achievements. Sniper Rifles vind ik bovendien niet te doen en ik heb geen zin om geld te betalen voor Pinnacle Station. Dus helaas...
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bij bepaalde games ga ik voor de 100%, sommige games waar ik totaal geen interesse heb ook al zijn ze enorm makkelijk te 100%en toon ik totaal geen interesse in dus meestal 100% ik ze ook dan niet.

    1e 100% was Perfect Dark Zero dat was na 2 maanden na de release ongeveer van de spel zelf maar dat was ook de eerste reden waarom ik een Xbox 360 had was voor Perfect Dark Zero dus, en de game was totaal awesome dus ik moest hem wel 100%en.

    De laatste 100% was Final Fantasy XIII-2 volgens mij, maar Final Fantasy games zijn gewoon awesome en ik had er enorm motivatie ingestoken om het te 100%en.

    Ach, my story of my life. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    En ik heb het 2x gedaan 1200 en dan ook nog eens een stuk of 6 volledige playtroughs per keer. Ach, vind het nog altijd de beste ME game, gevolgd door deel III. :+
     

Deel Deze Pagina