1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    100% probeer ik bij een aantal games wel te halen. Wat ik wel erg vervelend vind (en waar geen uniformiteit in zit) is dat je bijvoorbeeld bij DLC's "ineens" in je tag te zien krijgt 1000/1250 voor een bepaalde game, zelfs als je de DLC niet heb gekocht.:'-(:'-(

    Voorlopig sta ik op 15318 van de mogelijke 22480 gamerscore en dat is bijna 70%. Heb nog een paar games liggen waar ik misschien nog een paar honderd G mee kan scoren maar dat is het dan ook. In principe probeer ik altijd 1000G te halen in een spel zolang het leuk blijft; ik ga dus zeker niet uren en uren zitten grinden om ergens een miezerige 20G vandaan te halen.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nooit, ik heb er geen zin/tijd voor. Alleen bij Portal ofzo, dat je zoveel meter moet vallen oid.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik cheat teveel om 100% te halen, ben niet zo'n fanatieke gamer meer. Vandaar dat ik cheat om toch nog het einde te kunnen halen van een game, en heb daarom ook nog maar heel weinig achievements. :+ Speel daarnaast nooit op Live... Live heb ik voor de demos te checken, die over het algeheel ook bagger zijn.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    75 game(s) gespeeld
    23820 van 48460 gamerscore

    Was fanatiek, tot ik een vriendin kreeg.

    @Pegas, ik vind dat wel een goede onderbouwing, dat moet je toch met me eens zijn! :+
     
  5. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee wat mijn gamerscore is. Spellen zijn een mooi uitstapje uit het drukke jachtige leven en daar kan ik mn ei in kwijt. Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar gameplezier is voor mij puur het spelletje spelen. Of dit nu 1 of 1000 punten geeft... ach!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu staat dit topic weer in het Games gedeelte. Mods hebben zeker een twijfeldag? :+
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik probeer wel zoveel mogelijk achievements te behalen, maar t is meer dat ik t probeer... lukt t me niet, dan boeien.. lekker gamen..

    Alhoewel ik wél de behoefte heb om in mijn vriendenlijst de meeste points te behalen... :)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij deze: je hebt 3410 punten :+.

    Had hem verplaatst, maar The Matrix heeft hem terug verplaatst naar het games gedeelte. Mja, het is zijn sectie dus het zal het in dit geval wel beter weten :+.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel gewoon mijn games uit.Zoals vroeger op pc-ps2 en n64.Als je echt voor punten speelt ben je geen gamer
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het liefst haal ik 800/1000 als ik een spel leuk vind maar echt spellen die ik heel vet vind als AC en Burnout wil ik wel graag 1000. Al moet ik er een motherfucking camera voor kopen!
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik probeer altyd wel de meeste achievements te halen ja.
    het houd een game wel langer speelbaar vind ik.
    maar als het niet lukt jammer dan.
    want het gaat mij om de gamen en niet perse om de punten.

    en als je wel alleen om de punten gamed ben je geen echte gamer vind ik,,,
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, lang leve duidelijk beleid. ;) 1000/1000 of 200/200 geeft toch altijd wel een zekere voldoening, maar dan moet het spel het wel waard zijn (zoals Oblivion en Golden Axe :+).
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Achievements zijn een leuk idee, maar zelf doe ik er weinig mee. Ik heb alleen Top Spin 2 op 1000/1000. En bij de arcade heb ik alleen Turtles en UNO op 200/200. Je kan niets met die punten, dus waarom zou ik overdreven mijn best doen. Als Microsoft je nu beloond voor je inspanningen ofzow. Maar goed, achievements geven extra doelen in een spel. Dat is soms leuk. Als ik een spel niet leuk vind, gaat die gewoon in de verkoop. Dan heb je maar 40 of 60 punten gehaald, jammer dan
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    games die in niets vind ruil ik door, (lost planet 20 punten, oblivion en crackdown ook zoiets)
    en andere probeer ik wel hoog te halen, gow 1100 ofzo, cod 3 800,
    pes 6 800,
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je met tegenzin een game spelen voor achievements :x
    krijg er niet voor betaald ofzo :9
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd wel mooi om zoveel mogelijk achievements te halen. Heb Oblivion 1000/1250, dat was gewoon leuk om te doen. Maar bijv. Forza ga ik nooit helemaal halen, ik heb het echt al heel veel gespeeld maar ik zit nu nog steeds op 121 puntjes...

    Heb trouwens ook echt geen zin meer om bij Undertow nog uren lang kills te maken voor die 10,000 achievement :9
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1000 GS bij Saints Row aaight aaight:9
    en bij nog een paar andere.
    ik houd wel van achievements vooral als ze onverwacht zijn.
    maar ik ga er niet veel moeite voor doen ofzo, maar wel voor de uitdaging bijvoorbeeld Rainbow Six op realistiq uitspelen.
    Typisch voor de uitdaging en een nice achievement\o/
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    9780 of 43055 Gamerscore. Zoals duidelijk blijkt zal het aan mijn reet roesten die gamerscore. Ik vind het eigenlijk maar zeer irritant dat ik er ook maar aan denk. Natuurlijk ga je wel kijken waar je een achievement voor kan halen, behalve dan de SP gewoon uit te spelen, maar eigenlijk wil ik niet dat het een drijfveer wordt om de game te spelen, omdat dat de lol uit een spel zuigt. Ik word ook altijd gek als je maar 50 punten krijgt om het spel uit te spelen. Dat is echt het belangrijkste van zo'n hele game! Ik vind dat dat standaard een hoog getal moet zijn. De rest moet dan voor de leukigheid erbij zitten.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    +dat dwingt toch wel respect af, Rainbow sic op realistic uitspelen is niet niets.

    ikzelf maak me er absoluut niet druk om. speel een spel voor de lol, als ik er dan toevallig een achievement bij krijg, leuk.
    sommige achievement ga ik wel voor. als ik er min of meer toch mee bezig was. zoals bij RBS:V bv, die pistoleer achievement, 150 kills met pistol. heb wel 2/3 potjes T-hunt met pistol gedaan om die te halen.

    verder vindt ik mijn mening compleet terug in Taab's post.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er zijn gewoon games bij die ik volledig wil uit spelen en dat is dan van de PGR serie. Voor de rest kan mij het ook niet zoveel meer schelen. Ik sta op 50% ofso...Het is wel een leuke toevoeging imo
     

Deel Deze Pagina