1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is een bekende cheater .. volgens mij heeft hij nog geen een game zelf uitgespeeld. Dat noemt zich een gamer :lol:
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Speel m'n games in ieder geval altijd 1 keer uit (als de game me weet te boeien, Lost Odyssey deed dat bijv niet en zal ik dus ook niet uitspelen). Daarna speel ik de game gewoon zolang ik hem leuk vind. Maakt me verder niet uit op hoeveel % ik zit, als ik de singleplayer maar heb uitgespeeld. Goed voorbeeld is Uncharted, heb ik inmiddels 5 keer uitgespeeld. Game bleef me maar boeien en dat doet hij nog steeds. Maar ga er bijvoorbeeld niet voor zitten spelen om alle secret treasures te vinden.
     
  3. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan die Gamerscore niet weg dan? Ik dacht dat Xbox zulke gasten ging aanpakken:thumbs:
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Gaan ze ook doen. Maarja, wat maakt het uit. Het is niet zo dat al je moeite word weggegooid. Hij heeft echt niks gespeeld. Het enige wat ie volgens mij legaal heeft gehaald is Gears 1250 en dat is niet eens op deze account. Hij verkocht namelijk ook online achievements voor Microsoft Points.
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat is gewoon te triest=(=(
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik begin altijd vol goede moed aan een game, maar soms wil het dan echt niet lukken. Of er komt weer een nieuwe game uit die ik dan persé wil hebben. :{:x
    En zo gaat het eigenlijk al een tijd, met als gevolg dat er een stapel niet uitgespeelde games ligt. Helemaal 100% zal ik niet zo heel snel doen, vooral de online achievemenst wil ik eigenlijk niet doen, ben ik echt op tegen. Zo verplichten ze je eigenlijk om een gold abo te nemen. :mad:

    En mensen die cheaten om gamerpoints binnen te halen vallen in de categorie :emo: gamers. Direct gamerscore op 0 zetten en verbannen van het netwerk. Evenals mensen die illegale rommel spelen via live. Xbox bricken en gamerscore op 0 zetten. :thumbs:
     
  7. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het maakt allemaal niet zo veel uit aangezien alleen de mensen die et met een ander apparaat doen dan de 360 zelf angepakt worden er blijven nog heeel veeel Gamesavers over die gewoon rustig verder kunnen gaan. |:-
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nooit voor de 100% tenzij ik er zelf zin in heb. Enige game die ik op 100% heb is oblivion. De rest van de games heb ik geen zin om alle achievements te halen omdat achievements mij het minst boeien van gamen. Ik probeer soms wel over de 500 gamerscore per game te halen, maar ook dit doe ik niet altijd. ik speel altijd mijn games wel 1 of meerdere keren uit. daarna rest de multiplayer.
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die een game van al het leuke ontdoen puur om een paar makkelijke achievements te halen zijn triest.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, met de oude games haal je makkelijk 1000G, maar die ga ik zelf niet kopen om mijn score omhoog te brengen.
    Vandaag alle 350 challenges voor Burnout voltooid. Beetje jammer dat je er niets voor krijgt.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is hij aangepakt want de gamercard bestaat inmiddels niet meer. \o/ \o/ :b:
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Justice!
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens mij heet hij nu - A1 TRAXAMILLI0N
    Hij heeft gewoon 800 ms points betaald omte hopen dat hij niet ontdekt wordt door MS
     
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    800 MS is niet zoveel voor hem, als je ziet hoeveel hij heeft.

    Ik hoop dat ze hem pakken en dat ze zijn xbox 360 meenemen:cool: of in ieder geval al zijn punten wegnemen en zijn account blokken:b:
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb ook King Kong gekocht en uitgespeeld, maar die kocht ik niet voor de achievements. :b: Maar dat is ook 1 van de weinige waar ik 1000/1000 voor heb. :emo:
     
  16. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements boeien mij ook niet zo veel. Bij sommige spellen geeft het wel een leuke uitdaging om dingen te proberen (crackdown is een goed voorbeeld), bij andere spellen is het de enige reden om het te spelen (viva pinata, zonder de achievements had je geen enkel doel in dat spel :p) en bij andere spellen zijn ze totaal niet goed ingedeeld. Bijv Blue Dragon, speel je m uit, heb je 55 GS, kan me daar toch wel aan ergeren :p
    Maar goed, zit nu boven de 10.000, vind t wel prima :)
    alleen oblivion 100% en bioshock 1050/1100 gehaald
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom die gamerscore heeft toch totaal 0 waarde?
    moet je toch lekker zelf weten hoe je dat behaald hebt
     
  18. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind gewoon dat ze niet zo dom moeten doen en gewoon net zoals iedereen de game zelf uitspelen.
    Mensen die de game met alle achievements uitspelen en daar heel trots op zijn. En dan komt daar zo'n gast en die doet alles wat diegene met veel moeite bekomen is in 5 minuten, terwijl huij geen reet heeft gedaan.

    ik vind dat niet eerlijkO-)
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dus jij wilt achievements hebben zodat je ze aan andere mensen kan laten zien...en dan wil je kudo's krijgen ;):9
     
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee niet persee, maar soms heb ik wel achievements die ik persee wil. Als iemand anders die dan haalt en geen flikker doet, vind ik dat best wel naai.
     

Deel Deze Pagina