1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ga morgen xbox kopen maar weet niet welke ik wil nemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door berend25, 13 jan 2005.

  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat dachten we ervan om weer eens ontopic te gaan?
     
  3. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmm oke is goed. ik denk dat die gozer gewoon in de winkel moet kijken welke hij zelf het best vin en niet hier zo'n nutteloze post plaatst om naar onze mening te vragen. zo goed mod? O-)
     
  4. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja zo nutteloos is het nou ook weer niet, het gaat al wel om 200 ofzo
    je moet gewoon kijken welke games je het leukst vindt/lijken en dan koop je zo'n pack
    er zijn packs met fifa 2005, burnout 3, fable en pgr2, halo2, dead or alive, topspin en pgr2 dus keuze genoeg lijkt me :)
    (er zijn natuurlijk nog vele andere packs maar je moet zelf maar uitzoeken welk spel je leuk vindt)
     
  5. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel wat heeft hij aan onze mening, hij weet tog zelf alleen welke spellen hij leuk vind
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    bij www.dixons.nl bieden ze zowat alle packs aan dus ik zou daar ff gaan kijken.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor dat pakket gaan met die Crystal Xbox met 19 controllers en halo2, je bent alleen wel €880,- kwijt
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem gwn een pack met spellen die je leuk vind. Kan je niks vinden neem dan wanhopig een pack met spellen die je niet egt leuk lijken maar die je makkelijk aan iemand kan verkopen. Het is natuurlijk jouw mening welke spellen je leuk lijkt en waarvan je denkt dat je ze makkelijk kan verkopen. Kan je voor het geld van de verkochte spellen een paar andere kopen.
     
  9. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hoevaak is dit nu al gezecht?
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vaak dat hopelijk zelfs de mods beseffen dat dit een nutteloze thread is ;)
     
  11. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we nog wel ff doorgaan....... je mot zelf ff kijken welke je het leukst vind wij kunnen niet voor jou beslissen
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zegtie zelf dat het al zo vaak gezegd is dat het zijn eigen mening is welke spellen hij leuk vindt
    Maar hij zegt het daarna zelf ook gewoon :confused:
     
  13. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar ik wou de mod nog een btje prikkelen om deze treath te sluiten gewoon allemaal het zelfde zeggen vanzelf sluiten ze hem dan....
     

Deel Deze Pagina