Gaan er Massive RPG's uitkomen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door CheAdvance, 12 mei 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    True Fantasy Live Online. (oh, wat wil ik zo graag Live als ik dit spel zie:'-( )

En Phantasy Star Online is toch ook een MMORPG

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee PSO= Phantasy Star Online.
    Als ik het goed heb tenminste......?

Max

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    er worden een paar rare dingen gezegd hier...

ff correction:

PSO is wel degelijk een Massive online rpg!! althans, op de GC en ps2, en hoe komt 1 van jullie erbij om KOTOR geen rpg te noemen? KOTOR is dus echt wel een rpg. geen massive, wel rpg.

er is btw wel een MMORPG die er nog aankomt voor xbox: True FAntasy Live online; stijlvolle, cellshaded MMORPG. je kan met 1 of ander raar paard-ding rond huppelen, en dat spreekt mij altijd wel aan. als het abbonement niet te duur is, koop ik em

of Galaxies moet op de xbox komen...

4. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    world of warcraft , wordt waarschijnlijk ook op de sbox uitgebracht , samen met starwars galaxies kijk hier wel naar uit

5. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is volgens mij nog niks overbekend dat WOW naar de Xbox komt.

6. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    stond laatst nog ergens in een nieuws post , ik zal het ff opzoeken, nou ja ik kan het niet meer vinden , maar ik weet zeker dat er stond dat versies op andere platformen niet uitgesloten waren , dus de kans is groot op een xbox versie

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    True Fantasy Online is wel gaaf,van de makers van Dark Cloud op Ps2,dat belooft dus wat want Dark Cloud was een goede en originele RPG op Ps2.
    En ja PSO is er ook eentje,en zeker de moeite waard.
    Alleen jammer dat je ervoor moet betalen,want hier gaan vele uurtjes inzitten.Heb PSO bv. meer dan 800 uur gespeeld op de Dreamcast.Zou graag meer van dit soort games zien haha....

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een echte MMO game laat je met 3000 mensen per server cluster spelen en dit in een spel dat nooit eindigd (geen rondes of whatever) en waar voordurend aan verder word gewerkt.

Deel Deze Pagina