Gaat Ubisoft wel de goede kant op...?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kelovitz, 6 nov 2005.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Een game als Ghost Recon kan je niet veranderen.. ja, je kan van de woestijn naar de sneeuw gaan, en weer terug.. maar daar houdt het op. Dat is niet 1 hoofdpersoon die je bestuurd, die een 'echte' persoonlijkheid heeft. Je speelt met 4 redelijk anonieme characters, die gewoon braaf hun werk doen.. wat wil je daar in vredesnaam aan veranderen?

2. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    een game als dat kan je wel veranderen Maaar NIET heel snel,het is gewoon moeilijk om een snelle overgang te maken kijk maar naar ghost recon 1 dat was stukken anders dan 2 + als je kijkt naar r6 die hebben met lockdown een heel groot(volgens mij) risico genomen

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jah, je maakt het arcade.. is dat een grote verbetering? Nee toch..

Een verandering herken ik aan het feit, dat je echt merkt aan de gameplay, en de hele inhoud van een game, dat het veranderd is. Dus een ander type verhaal, een andere insteek, dat soort dingen. En dat kan gewoon niet in zulke games..

Ja, je kan het vanuit het oogpunt van de terroristen laten zien.. maar dan krijg je een compleet ander spel, die de naam Ghost Recon niet kent..

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al in de hele thread over de verhaallijn. Natuurlijk kun je die veranderen! Er zijn genoeg originele alternatieven zoals:
    -Een Ghost die in je team doordraait en het tegen zijn eigen team opneemt
    -Iemand uit je team die gevangen wordt genomen en je luistert niet meer naar je opdrachtgever maar gaat met je team je gevangene teamgenoot redden.
    -Een ander elite commandoteam dat opeens in het verhaal opduikt.

Je kunt zo veel verzinnen wat het weer spannend maakt...

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En dat doen ze nu ook met splinter cell 4, die verhaallijn is echt origineel!

6. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat Ubisoft te veel van dezelfde serie eruit drukt. ze kunnen zich beter gaan consentreren (schrijf je dat zo:confused: ?) zoals die ene die morgen uitkomt: Peter Jacksons King Kong the official game of the movie! als ze dat nou eens meer zouden doen dan gaat het pas echt de goede kant op!:9

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    nou als een game geweldig is dan mogen ze van mij gerust een deeltje 2 maken met nog meer van het goede met nog een paar toevoegingen.

8. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Vernieuwingen SC-serie:

SC: Sneaken (anders dan MGS or Thief) + goede engine (voor die tijd)
    SCPT: Multiplayer sneaken
    SCCT: Coop + nieuwe engine
    SC??: Nieuw soort verhaal + ???

Alles is voorspelbaar... FIFA ook: je wint of je verliest...
    Kijk een actiefilm: de held gaat dood of niet.
    Kijk een detective: De misdaad wordt opgelost of niet....

Zo kan je alles wel voorspelbaar maken

En idd: De sequels op SC komen erg snel, maar er zijn wel 3 studio's mee bezig (Montreal, Shanghai, Annecy), dus is het makkelijker om elk jaar de fans weer wat te geven. Het wordt toch wel gekocht, dus waarom niet? Zoals boven staat, is het nog steeds vernieuwend.

Deel Deze Pagina