1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gaat xgamestation de toekomst van games varanderen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door starboard, 9 aug 2003.

1. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het 100% troep. niet aan beginnen dus

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de naam zag, dacht ik ook al meteen van HOAX

3. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    SNES specs:
    - cpu: 65c816 (16-bit)
    - cpu freq: 2.68 or 3.58 MHz
    - etc.
    Zie http://www.nintendoland.com/home2.htm?snes/tech.htm voor meer info. Lijkt mij geen probleem.

edit: Toegegeven, er waren SNES cartridges met serieuze processor-uitbreidingen, maar met de FPGA moet ook veel mogelijk zijn.

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hey dat valt me dan nog flink mee, niet dat het nu ineens een superapparaat is maar thnx voor het opzoeke :)!

5. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven mensen valse hoop.
    Programmeer maar eens in 2d, niet zo makkelijk denk ik.
    laat staan 3d

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe kom je er in hemelsnaam bij om dit te zeggen? Hier wat features van de xgamestation:
    Het programmeren van een game op dit ding zal vele malen moeilijker zijn dan (op de moderne manier) een game programmeren met C++ en DirectX.

edit:
    Ze geven mensen geen valse hoop, starboard geeft mensen valse hoop. Ook al is de naam een beetje lame, ik denk niet dat dit een HOAX is. Daarvoor is de site te groot opgezet en een forum met 1100 members komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.

In deze thread wordt alleen een totaal verkeerd beeld gegeven van deze kit. Het is een stukje hardware voor electronica-freaks die het leuk vinden een eigen console in elkaar te zetten. Het maken van ontzettend mooie games is niet het doel, en 3d games maken is simpelweg niet mogelijk met dit ding. Je kunt hem wel met allerlei USB en seriele hardware laten communiceren, en eventueel andere electronica aansturen. Nogmaals, de nadruk ligt dus op het spelen met electronica. De specs zijn m.i. zo laag gehouden om het toegankelijk te houden voor de hobbyist. Zo'n development kitje kost maar $99,-.

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoax natuurlijk, wie goed heeft gekeken ziet dat het design van de site is overgenomen van gamespot, die er niks mee te maken heeft.

En nog een punt, deze site is van Nurve Company, en wat gebeurd er als je op www.nurve.net komt.
    Juist ja, een site met een handheld die heel erg veel lijkt op een xbox'achtig ding.

Dikke bull-shit dus.

Deel Deze Pagina