Het lijkt me wel leuk hier gadgets te posten, ik ben namelijk gek op de nieuwste snufjes op het gebied van elektronika en het onderdeel in de PU en Kijk vind ik te wijnig, dus is het misschien leuk hier informatie over te kunnen vinden. (incl. bronvermelding en plaats van aankoop)
dat nieuwe james bond ding, zo een horloge met een touw, dies egt cool man on-topic: er schijnt een soort pen te zijn met een chip en daarop staan alle woorden uit engels en frans en duits. dan mot je met die pen over n stukkie text gaan en dan vertaal ie ut voor je stond in onze schoolkrant
heeft iemand nog nieuws over de Claw gehoort? Dit is een controller waar je je hand op kan leggen en daar zitten dan de xbox knoppen onder je vingers. de bedoeling van dit apparaat is dat je er ewen USB muis op aansluit en daardoor met een muis kan xboxen. Deze zou feb uitkomen maar hij is toen uitgesteld en ik heb er nooit meer wat van gehoord. Iemand wat info?
Ik vind mijn mp3 speler wel een gadget File Format MPEG Audio Layer3 (MP3 ) Windows Media Audio (WMA) Size 85mm x 16mm x 25mm Weight 37g (included battery) LCD Full Graphic LCD, 128 x 34 pixels Graphic Icon Menu Play time continuously 14 hours over Te verkrijgen in 128 en 256 Mb en incl. radio en voice recorder!
dees is de mijne, zit zo'n zelfde koortje aan als aan de jouwe, das echt een toffe uitvinding, die koort met de koptelefoondraadjes erin. 189 euro. www.mmport.nl komt uit korea, merk spreek je uit als empio.
stond ook in de pats thread maargoed zet het hier ook ff neer mja kom ik hiermee aanzetten hoor =-MPMAN F-60=- hij was reclame bij dixons voor 150 euro, toen lag ie in de etalage voor 100 dus heb ik snel gekocht voordat ze het zouden merken en hij was idd 150 maar kreeg hem mee voor 100 lucky bitch i r
Gaan we hier reclame maken voor mp3 spelers? Het is dat ik geen scanner heb maar anders zette ik hier eens effe mijn hele hebe houwe neer.
In de laatste PU stond een jas waarmee je ontzichtbaar lijkt/wordt. Ik ga wel ff zoeke naar een screen hiervan.
haha die is bruut, maar er is ook een dingetje op www.gadgetshop.com (zijn trouwens veel gadgets te koop) waarmee je mensen van afstand af kan luisteren, moet je gewoon een dingetje ergens op richten en dan hoor je dat door je headphones. lijkt mij erg cool
kan wel, maar kende het al heel lang die site,is wel grappig om af en toe te bekijken, en ze deliviren ook nog es in holland