1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Galleon

Discussie in 'Algemeen' gestart door GAGGAG, 9 jun 2004.

  1. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    deze haal ik zeker wel dan. Eerst breakdown
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, mij bekruipt het gevoel dat dit spel lang niet zo groot is als ze zeggen. Voor diegene die het spel ook hebben: titelscherm, savegame, je ziet daar x/7. Ik denk dat 7 het aantal levels is? Ze hadden het in de bladen ook 0ver 7 eilanden... Ik zit na 8 uurtjes spelen al op 6/7...
     
  3. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je dan ook alles gecheckt? Morrowind kan je bijv. ook uitspelen in 10 uur, maar ook in 40. Misschien haal ik dan toch Ninja Gaiden
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Uitstekend spel, doet mij heel erg denken aan die ene game van vroeger: Return to Monkey Island. Deze game is een ruwe diamant.... niet het mooist van buiten maar het is en blijft een diamant. *)
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Je krijgt aan het eind van ieder level idd statistics en 75% van alle treasures maar ik heb lang niet alle potions gevonden en (helaas) ook niet alle geheime zwaarden, maar ik speel voor mijn doen best rustig, probeer iedere ruimte af te zoeken naar secret areas enzo. Maar ik las C&VG dat het je zo'n 30 uur zou kosten. Nou, echt niet!
    Het is een super spel, maar omdat een aantal mensen hier de vraag vroegen of het echt zo groot was, zou ik toch zeggen: nee, helaas niet.
     
  6. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook zo grappig dan?
     
  7. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het is ook grappig. De conversaties zijn leuk, en - ondanks dat de figuren hoekig ogen - is de mimiek van de karakters vrij komisch. Zo wordt in het begin onze held gemasseerd door de dochter van een koning of iets dergelijks. Een grote grijns zie je dan verschijnen, erg lollig.
     
  8. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het word moelijk. Waar zal ik mn 60 euros aan besteden? Volgens mij mij komt Sudeki binnenkort ook uit (bron: PU) en ik ben niet zo'n freak die 3 games in een maand koopt.
     
  9. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
     
  10. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk ik niet, want je moet ook nog levelen, en dat vergt ook veel tijd, en anders kun je het niet uitspelen.
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Sudeki komt pas 17 augustus uit
    http://archief.xboxworld.nl/news/5437/
     
  13. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja, denk je? Geprobeerd? Ik beschik over de Morrowind official guide en kan je verzekeren dat het je in 10 uur niet lukt. Alle tekst skippen? Hoe weet je dan wat je moet doen???
     
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een journal functie, is best handig
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik geef je deels gelijk, misschien is 10 uur een beetje krap, laat ik het dan maar houden op 15 uur
     

Deel Deze Pagina