Yes, succes, mijn tekening is af, maare hoe moet je nou een paint bestandje of een gescand bestandje toevoegen, want ik kan alleen maar internet bestanden toe voegen.
Eerst je bestand ergens uploaden. Gebruik altijd www.photobucket.com. Dan de URL van dat plaatje binnen deze tags plaatsen:
http://i79.photobucket.com/albums/j156/HeadNinja/NinjaRaiderRyuHayabusaLaraCroft.jpg Dit is em, wat vinden jullie?
Die pipo uit Gears of War en die God uit Too Human! Zeer leuk, alleen het pistool in Lara haar hand ziet er niet uit Maar je kan in ieder geval vele malen beter tekenen dan ik.
Ik had ook een keer tekeningen gemaakt van Ryu Hayabusa SSJ-1 en SSJ-2, van DBZ dus. Wel maf. Maar die had ik ff snel uit mn hoofd getekend. Dragonballz en Ninja Gaiden, Dragonball Gaiden?
Super Smash Bros, of hoe het dan ook mag heten. Daar zitten ze toch allebei in? Maar naar mijn mening is de Gamecube f*cking kl*te.
eigenlijk moeten ze der gewoon ook spellen van maken van van bijv lara en die hayabusa en nog meer kijk de tom clansy reeks kan dat doen met rainbow en ghost recon dat zou vet zijn als andere game makers dat ook dede
Dat zou indd allemaal leuk zijn, het is alleen jammer dat ze nooit van die drastische dingen zouden doen. Kijk bijv. mario en weet ik veel zelda ofzo, die zouden nog wel eens bij elkaar in 1 game kunnen komen te zitten. Alleen zoiets als Ryu Hayabusa en Lara Croft zouden ze nooit doen. mario en zelda of link, wie het ook mag wezen, die zitten al een beetje bij lekaar in 1 game, dat super smash bros. Maar Bijv wat ik net noemde of Master Chief en Dante ofzo, dat zouden ze nooit doen. Jammer eigenlijks.
ja eigenlijk zouden ze dat moeten doen dat zou vet zijn en volgens mij echt wel goed verkopen maarja ik denk niet dat game makers dat doen wel jammer
Ik weet nog een paar goede Rikimaru(tenchu) en Hayabusa. Of Sam Fisher en Solid snake dat zou leuk zijn.