kan misschien met je eigen server (bijv met chello), anders kun jej je geloof ik ook wel aanmelden bij netscape
Shit man, hebben jullie allemaal geld te veel of zo? Ik heb project gotham en daar moet ik het het komende half jaar mee doen Stufi is niet meer wat het geweest is.
Ik heb helemaal niet teveel geld...heb juist te weinig....anders had ik namelijk alle spellen al die zijn uitgebracht
Amped: Freestyle Snowboarding ¤ Azurik: Rise of Perathia ¤ Batman: Vengeance ¤ Bloodwake ¤ Conflict: Desert Storm ¤ Dead or Alive 3 ¤ F1 2002 ¤ Gun Metal ¤ Gun Valkyrie ¤ FIFA World Cup 2002 ¤ Fuzion Frenzy ¤ HALO ¤ Hunter de Ruk Koning ¤ JSRF: Jet Set Radio Future ¤ NBA Inside Drive 2002 ¤ NHL 2002 ¤ Nightcaster ¤ Oddworld: Munch's Oddysee ¤ Prisoner of War ¤ Project Gotham Racing ¤ Rallisport Challange Niet verkeerd Tim.... Ik moet nog meer games hebben.... "Hunkert naar Deathrow"
Ik had er 3 bij Bartje uit Volendam gehaald (http://www.bartsmit.com) Daar kostte ie € 6.81. Ik heb ze ook bij de Gameshop gezien. Hoop dat ze ze nog hebben voor je. CU
YO!, Dat is een Glock 33. Wel zo'n nep ding natuurlijk... Van die plasticballetjes slinger apparaat is dat.
Wat denk jij nou, ik moet toch ook op een of andere manier aan mijn games komen. Maareuh....dacht je nou echt dat ik een Glock bij iemand op z'n hoofd zet voor Fuzion Frenzy? en Bloodwake? Dacht 't niet he!
olololol wel een cool ding YO!! oh en om ff on-topic te zijn.. ik heb maar 3 games dus niet echt foto waardig halo,jsrf,doa3 onimusha en buffy in het verschiet
ololo ik heb geen digitale camera was ut maar waar..ik leen die van mn vriendin wel ff, binnekort..maak ik meteen een paar shots van mn setup voor de andere thread en om nou een foto van mn DC games te gaan posten is een beetje offtopic (je moet trouwens wel oppassen met die glock , dat is uber verboten hier in nederland, niet laten weten aan mensen die je niet vetrouwt, dat je hem hier laat zien maakt natuurlijk niks uit, niemand weet wie je echt bent hiero )
Warez alert! Mijn verzameling is niet echt om over naar huis te schrijven... 2 games slechts, halo en doa3. Hopelijk komt daar binnenkort splinter cell bij en later brute force.