Ik zou er idd wel mee opletten, op het airsoft.nl forum letten ze ook allemaal goed op op wat ze zeiden. maar dat forum heette nu eenmaal wel airsoft.nl
Ik zou eerder oppassen met het plaatsen van foto's met gekopieerde spellen, ik weet niet of de mods dat zo leuk vinden..
Ik persoonlijk ben NIET blij met gekopiëerde spellen. Dit is niet goed voor de XBOX. XBOX is heilig en daar blijf je met je kopiërende poten vanaf. Modchip....ok...maar alleen voor import..niet voor gekopiëerde spellen. Voorts stel ik voor deze discussie indien gewenst te vervolgen in een andere thread... Ik wil hier foto's zien van stapels spellen van anderen, XBOX spellen welteverstaan. ;-)
Tjah het siert hem dat hij toch nog een hoop games legaal gekocht heeft, al heeft hij blijkbaar de kans om het te kopieeren, wat uiteraard veel goedkoper is. Ms heeft al meer aan hem verdiend dan aan mij, en ik heb geen enkele warez xboxspellen, alleen weinig games. (waarmee ik het copy'en natuurlijk niet goedpraat) mot: ook maar rap een foto'ke gemaakt:
Tjah niet iedereen is 24 jaar, heeft een vast maandinkomen en heeft tijd zat om dat allemaal uit te spelen...
Ik kom tijd te kort man. Koop spellen bij het leven en heb gewoonweg geen tijd.... Ben nu bezig met Conflict Desert Storm.... Denk dat ik die voor het weekend wel uitgespeeld heb. Daarna maar eens aan Spinneman, of Hunter ff uitspelen...
ik heb net onimusha gehaald ...zo ff spelen. is Hunter cool,tim? ik wou hem vanmiddag halen, maar hij wuz uitverkocht... oh en als het goed is heb ik morgen ff een digicam..en zal ik wat pics maken
Zo te zien heb jij ook geld teveel. Hunter is wel cool....in 4 player multiplayer is het soms kut besturen. Ik bedoel dat je dan met z'n 4-ren dicht bij elkaar moet blijven, want anders scrolt het beeld niet verder. Voor de rest is ie cool dus....veel van die zombie phreaks neerjassen met je gun/zwaard/mesje/machinegun/rocketlauncher etc..... oh ja...grote kloofbijl... Ik vond 'm wel leuk qua gameplay....maar dat kan natuurlijk verschillen per persoon. Zoek anders wat filmpjes erover op..
dit is mijn collection, dat plaatje is 3keer k*t maar het is goed bedoeld, enne er staat in mn sig een lijst..
Chris, Probeer plaatjes niet door te linken naar Geocities. Dit gaat 9 van de 10 keer kut. Zet anders je plaatjes bij je eigen provider neer, of nog beter...die gasten van tripod. Doorlinken werkt daar nog wel, en snel ook