game cube, PS2, xbox welke vinden jullie het beste???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxuser, 29 dec 2002.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt waarschijnlijk dat er in de toekomst betere games voor de gamecube komen, en mindere games voor de xbox waarom de gamecube zal stijgen..

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Als dit de verklaring is dan begrijp ik het dus niet! ik noem er maar 2 met heel erg veel potentie (en er zijn er nog tig andere!)
    Halo 2
    Fable

En als je de spellen gaat bekijken die tussen nu en 3 maanden uitkomen zit je ook goed dus...

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zo heel veel ken ik er zelf ook niet eigenlijk.. maar voor de gamecube ken ik m'n aankomende toppers wel..

zelda en metroid die echt wel even net zo interessant zijn als fable en halo 2.. verder komen er genoeg vette cubegames uit..

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Iedere console heeft zijn aankomende topper's so enjoy the trip :)
    Het word steeds beter met het spellenaanbod dus laat maar komen

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. mee eens.. laten we 't er van nemen..

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Zelda en/of metroid prime kan echt niet tippen aan fable (als ze hun woorden gaan waarmaken..) Fable is tig keer origineler en wordt echt vet!

Begrijp me niet verkeerd, heb zelda vroeger zeer veel gespeeld en is super verslavend (ocarina of time anyone?) maar echt Fable wordt nu al game van jaar genoemd..

PErsoonlijk denk ik ook dat Fable echt veel groter en uitgebreider wordt enzo, maar goed kan je niet echt vergelijken want is andere type game..
    Maar goed zoals al 19897190706301 keer gezegd op dit forum: Smaken verschillen!

Laatst bewerkt: 21 jan 2003

Deel Deze Pagina