1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game data damaged, help!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThunderCrasH, 19 jul 2011.

  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nu start ik net Mortal Kombat op en krijg ik de message ''Damaged game data - Your save game data is damaged, you will lose this data at the next save encountered if you choose to continue''

    Dus, mijn eerste indruk.. WTF?

    Na wat het internet te hebben afgespeurd, en wat gekloot te hebben kan ik het volgende bevestigen.

    - Het probleem is gekoppeld aan maar één profiel, andere profielen kunnen gewoon spelen en saven.
    - Het verwijderen van Mortal Kombat in zijn geheel (GVD, ALLES KWIJT! :'-() maakt helemaal niks uit.
    - Andere spellen hebben er geen last van, het gaat puur om Mortal Kombat.
    - Na de link te hebben gelegd tussen mijn profiel en de error heb ik heel MK opnieuw verwijderd, mijn profiel verwijderd en daarna gerecovered. Nog steeds de error..

    Dus ik bellen met de ondersteuning van Microsoft, en die willen dat ik mijn save games op een USB zet en dan de HD formateer. Dit zie ik echt als de allerlaatste optie, het zou betekenen dat ik jaren van DLC (die wellicht zelfs niet meer beschikbaar zijn) opnieuw kan gaan downloaden om één game het niet doet.

    Heeft iemand enig idee wat dit in godsnaam kan zijn en hoe ik het kan oplossen? :F:
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zie ik het verkeerd en het is maar de vraag of je wat aan deze post hebt, maar als ik op internet kijk lijkt het erop dat je niet de enige bent. Het spel is nog redelijk nieuw dus er is misschien een kans dat er nog een patch wordt uitgebracht die dit probleem verhelpt.

    In de tussentijd of als dit niet het geval is kun je verder op Mortal Kombat met een ander profiel? Levert waarschijnlijk wel problemen op met online (Gold en/of pass)

    Wat ik in ieder geval zou doen is contact op te nemen met de developers, hier:
    http://www.netherrealm.com/contact
    Misschien kunnen ze je niet direct helpen, maar dan eventueel later door middel van een patch.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    DLC/games die je hebt gekocht blijven altijd beschikbaar.
     
  4. doesje

    doesje Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    is het gebereurd vlak na een safe? of is er na de laatste safe nog wat meegedaan [bijv. op xbox live of andere game]?
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Weten te fixen door mijn profiel te moven naar een USB stick, HDD te verwijderen en dan ff paar potjes te spelen op alleen de USB. Vervolgens de profile en saves terug gemoved naar de HDD en het probleem was verholpen.

    Wel erg balen dat ik alles kwijt ben, maar nog stommer dat MS een heel omslachtige en drastische oplossing geeft voor een probleem dat veel makkelijker kan worden opgelost.
     

Deel Deze Pagina