1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Game Dev Tycoon

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 7 mei 2013.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het spel is eentonig en makkelijk. Gewoon een kwestie van mechanics leren. Je kan het jezelf leuker maken door geen cookie cutter games te bouwen maar er is eigenlijk geen goede reden om iets anders te doen dan wat je al kent en goed werkt. Met de nieuwe updates heeft het spel zeker nog steeds het zelfde probleem?

    Dat het makkelijk is, is niet erg though. Niemand zit te wachten op een game dev tycoon challenge.

    Je hebt trouwens ook andere games in het genre. Waarin je ook je game studio moet inrichten als extra feature. Helaas maakt dit het niet bepaald leuker voor mij. Dan speel ik liever sims ofzo :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Links? :9
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij de periode van de Xbox One en PS4 aangekomen, met alle relletjes die erbij hoorden. Ging relatief makkelijk, met over de 100 miljoen op de bank. Was helemaal vergeten nieuwe thema's te ontdekken, maakte steeds maar Red Alert en Oblivion games. :+

    Ik heb het er zat mee kunnen redden gelukkig. :+

    Het grootste kantoor nu en maximaal aantal personeelsleden en net ook een programmeerwedstrijd voor het goede doel gewonnen.

    Het is wel een leuk spelletje, alleen niet voor lang. Binnenkort maar weer eens Cities aanzetten, want dit begint al redelijk te vervelen weer.
     

Deel Deze Pagina