Game-enquête: ding mee naar een spelconsole naar keuze!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jeffolk, 12 okt 2012.

1. jeffolk

jeffolk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ding mee naar een spelconsole naar keuze! Vul de game-enquête in en maak kans op een PS3 320GB, een Xbox360 Slim 250Gb, of een Wii + Nintendo 3DS.

Houd er wel rekening mee dat het een lange vragenlijst betreft! En dat je een van de hieronder genoemde games ook echt moet hebben gespeeld!

Het gaat om een PhD-onderzoek naar verbeelding en betekenisgeving bij het gamen.
    Voorwaarde is wel dat je ook echt een van de volgende games hebt (uit)gespeeld: Bioshock, Fable II, Heavy Rain, The Path of Braid (anders heeft deelname geen zin!) De enquête vind je hier: http://www.emailenquete.nl/enquete?ddpWWp5nuc
    Aan het eind kun je je voorkeur voor een gameconsole aangeven, en of je interesse hebt in de resultaten. In dat laatste geval krijg je bij afronding van het onderzoek het proefschrift toegestuurd (digitaal).
    Alvast enorm bedankt. \o/

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gedaan voor je aangezien wat lieve mensen van dit forum mij ook geholpen hebben.
    Was wel een pittige.

Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ingevuld :)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Deus Ex mag ook wel in het lijstje. :9

Zelf voor Bioshock gekozen. Ook al zit de game niet meer heel fris in mijn geheugen.

Succes met het onderzoek!

Wel netjes je onderzoeksresultaten met ons delen heh? Post ze maar in het WTF-topic.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ingevuld voor Bioshock, Heavy Rain en Fable II

AL moet ik zeggen dat vooral voor Fable en heavy rain sommige vragen wel lastig waren omdat ik die games niet zo fris meer in het geheugen heb (en ze dus ook minder indruk gemaakt hebben dan Bioshock)

Benieuwd naar de resultaten

Vond het btw wat verwarrend dat de enquete leek te eindigen nadat ik de bioshock lijst had ingevuld maar daarna nog de optie kwam om de lijst ook voor andere games in te vullen. Would you kindly dat even aanpassen voor de duidelijkheid :+

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ingevuld. :) De Bioshock lijst btw omdat die beter in mijn geheugen zit dan Heavy Rain.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook ingevuld, erg uitgebreid! Gekozen voor Fable 2, al was het wel lang geleden dat ik deze had gespeeld.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat probleem ondervond ik ook nogal :+ Zoals kun je hier een voorbeeld van geven? nee sorry maar dat is simpelweg te lang geleden om daar specifiek op in te gaan.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jouw puntensysteem is bijzonder onhandig en onduidelijk (doordat je telkens een ander aantal punten hebt). Desondanks doe ik mijn best hem in te vullen.

edit:
    Die vraag was mij totaal niet duidelijk. Ik dacht dat je refereerde naar tweaks in gameplay om je na te laten denken over gameplay, maar je gaat veel dieper. Helaas kan ik niet meer terug in de vragenlijst.

ecit2:

Bedankt hè, nu heb ik weer zin om Bioshock te spelen. 8)

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ingevuld. Interessante enquête en ben benieuwd naar je uiteindelijke proefschrift :)

11. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Gekozen voor Bioshock, helaas was er al veel me ontkomen van de game...

Deel Deze Pagina