Game Extrem in Rai A'dam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HeAvY-GeAR, 18 jul 2005.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 22/23/s4 julie word er in Adam Rai Game extreme gehouden.

Ik ga er zelf al heen, ik dacht mischien vinden jullie het ook wel leuk om te checken. Het wordt volgens mij erg groot en vet.

Game Extreme

Robot wars
    Tijdens de Game Extreme worden de Europese kampioenschappen gehouden. Er word een arena gebouwd met kogelvrijglas! Hoe ziek gewoon. Voor degene die het niet weten Robot Wars is een gevecht waarin 2 zelfgemaakt robots tegen elkaar vechten. No rules in this game. Ook bekend van BBC, Tijdens de Game Extreme komt een echte camera ploeg die alles gaat vastleggen.
    Live Muziek
    Ook muziek blijft niet weg op deze event. DJ battle 2005 op de Njoy ging niet door. Maar extreme heeft het voor elkaar gekregen. Tijdens Game Extreme zullen verschillende DJ’s tegen elkaar strijden.

Mega Tuning
    Eigenaars vanomgebouwde auto´s zullen patsen met hun bakken tijdens de Game Extreme Event. Driften, stuntshows, lowriders en vele andere dingen horen er allemaal bij.

Games!!
    En natuurlijk gamen! Ja verrasend genoeg kan dat ook op de Game Extreme ±D. Lanparty met Black Hawk Down. Verschillende games en consoles. Genoeg te gamen dus.

Dus wat zal er allemaal te vinden zijn tijden de Game Extreme ?
    De Game Extreme zit dus vol met verschillende dingen, hier onder alles op een rijtje:

v Games

v Lan-party

v Robot Wars’

v Tuning Beurs

v Babes

v Muziek door live dj’s

v Feest

v En veel meer

P.S. JIJ kan erbij zijn! XXXS geeft 8 kaarten t.w.v 25 euro weg !!! met deze kaarten kom je overal binnen. WWW.XXXS.NL

Deel Deze Pagina