game inruilen voor contant geld of korting op een nieuwe game

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer18, 7 mrt 2005.

  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik daar ook maar eens gebruik van ga maken, best wel handige actie.
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ik raak hier SC 1 helemaal niet kwijt en 7,50 vind ik toch wel de moeite:).
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ja.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bijv. 2 oudere games tegen 1 nieuwe ? :D
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    waarom niet? De extra inruilkorting geldt echter maar 1x. 2 Oudere games is dat 7,50 + 10 euro.
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag naar de FRS gegaan met acht spellen, ze konden er maar vier innemen, de andere vier 'kwamen niet voor in het bestand'. De spellen die niet ingenomen werden waren: Enclave, Blinx, Baldurs Gate Dark Alliance en Championship Manager 02/03. Die laatste vind ik niet zo vreemd, die vindt je niet overal, maar die andere drie zijn toch algemeen bekende spellen, die de FRS vroeger toch ook wel verkocht moet hebben. Ben in ieder geval FIFA 2003, NFS: Underground, PoP: Sands of Time en Splinter Cell kwijt.
     
  7. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel heel weinig voor een spel dat een half jaar oud is, tjah 7.50 voor bv halo 1 of crimson skies, das wel heeel weinig maarja als je een spel hebt als The Thing....daar kan ik me wel wat by voorstellen :+
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik zeker doen. Kan ik lekker veel krijgen voor m'n games.
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben gehecht aan mijn spellen :) Zou ze alleen verkopen aan goede eigenaren, en dus niet aan de FRS, en zeker niet voor 7,50.. 15 voor een nieuwe titel?? pffft
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    doen ze ook gba games?
     
  11. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechassault ingeruild, 10 euro korting op een gebruikte KoTOR (1), en dus KoTOR voor 5 eurootjes :)
     
  12. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in den haag zijn meestal de koopje 2e hands zo weg
     
  13. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou een pakket editie fable inruilen met geprinte kaft,groen hoesje en er zaten geen krassen op de cd maar ze wouden hem niet innemen hoe doen jullie dat met een pakket editie
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ervaring met deze actie (brief die ik naar de FRS heb gestuurd):

    Ik ging vanmiddag naar de lokale Free Record Shop in wassenaar, om daar een nieuw NDS-spel te kopen (voor mijn net gekochte speeltje) en gelijk wat van mijn oude xbox games in te wisselen. Nou wilde ik 3 xbox games inwisselen, maar ik had er 4 meegenomen omdat ik van een vriend had gehoord dat een spel als het te erg beschadigd is niet wordt aangenomen. Nou verzorg ik mijn spellen goed, en ging ik er niet van uit dat ze beschadigd waren, maar toch had ik voor de zekerheid 1 spel extra meegenomen. Ik lever aan de toonbank 3 spellen in, waarvan er 1 een lichte kras op zit die dus niet verkocht kan worden (heb ik toch goed gedaan om dat ene spel mee te nemen). De andere spellen waren allemaal goed genoeg. Mooi dacht ik, dan krijg ik dus €30,- korting. Dus niet! De mevrouw achter de toonbank vertelde mij dat ze de spellen 'Catwoman' en 'Harry Potter WK Zwerkbal' al te vaak in haar assortiment had, en dat 'Indiana Jones and the emperor's tomb' bij de FRS nog maar €5,- kostte. Géén van mijn 4 spellen is geaccepteerd, en ik ging dus zonder spel naar huis. Ik vind dit belachelijk, de actie werkt dus niet goed. Als er staat: spellen ouder dan 6 maanden: €10,- korting, dan moet dat gelden voor ALLE spellen mits onbeschadigd. Dan wil ik best mijn verlies nemen dat 1 spel beschadigd is, maar ik vind dat de andere 3 spellen gewoon ingenomen hadden moeten worden. Later vertelde mijn vriend (die me vertelde dat jullie spellen niet innemen als ze beschadigd zijn), dat hij met 14 games naar binnen was gegaan, en er slechts 2 heeft kunnen inleveren. Ik vind het knap waardeloos dat deze actie zo slecht werkt!
     
  15. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan, wij hebben zowieso Dimension Plus die ook spellen inneemt en die baseren hun inruilprijs aan de hand van de staat van het spel, en voor hoeveel het spel nu tekoop is...dus ookal kocht je Ninja Gaiden voor 60, hij kost nu 30 dus zul je er iets van 7 à 8 euro voor terugkrijgen.
    Bij freerecord heb ik ook 2 spellen ingeleverd, het 3e spel Shenmue II wat ik voor 30 euro heb aangeschaft namen ze niet in, hij mompelde iets van: 'dit spel kost bij ons maar 15 euro dus die nemen we niet in'
    Ik vind dit echt ontzettend debiel, wat is dit nou voor een onzin! Ze wouden bijna mijn Harry Potter en de geheime kamer niet innemen.
    De man 8ter de kassa tikte het een en ander op de computer in, maar een andere medewerker zag het spel:
    "Ehum die hebben we toch voor 10 euro''?
    ''Nee geloof het niet ik zoek het ff op''
    Hij kon wel ingeruild worden maar ik vind het waardeloos hoe ze spellen niet innemen aan de hand van ''die is te goedkoop verkrijgbaar''
    Misschien stuur ik wel een klacht naar Freerecord..!!! :mad:

    EDIT: Klacht verstuurd
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de actie van de FRS ook echt knap waardeloos. Ze doen de klant denken dat je je spellen kan inruilen maar helaas werkt het zo niet kennelijk. Ik wilde Prince of persia- warrior within inruilen, ik denk dan krijg ik 20 euro korting op een spel. Nou mooi niet, wat denk je, die verkoper vertelde dat ze bij de frs binnenkort een actie met dat spel zouden hebben en dat hij hem niet in kon nemen. Ik gaf aan dat ik dat echt heel goedkoop van de FRS vond, toen zij die gast van: Ja sorry, dat zijn de kleine letterjes he, nou sorry hoor maar die kleine letterjes staan niet op de folder!!!!
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou om games inteleveren kan je ook bij NedGame komen.
    Ik wou Call of Duty Finest Hour inleveren, gekocht voor € 59,99 en als ik hem zou ik ruilen tegen een ander spel kreeg ik er nog maar € 21,- voor.
    Zie de mail:

    Ik dacht hey ik ben niet gek!!
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren bij de FRS gehaald pre-used voor 15 euro.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe veel kosten gebruikte games bij FRS??!!
     
  20. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Het assortiment 2e hands games hier in Breda is bij FRS echt beneden alle peil. De keuze aan games is erg slecht. Ze nemen blijkbaar niets aan, dus als koper van 2e hands games kom je bij de FRS bedrogen uit. Er is geen keus (er liggen zo´n 10 xbox titels). Zo had ik graag bijv. ook de wat oudere, goede maar minder bekende games tegen een leuk 2e hands prijsje willen kopen, helaas, die games hebben ze helemaal niet in de rekken. Laatst wilde ik een aantal prima oudere games inleveren. Die accepteren ze onbegrijpelijk niet. En ik weet zeker, dat er best vraag is naar de wat oudere games omdat die games ´nieuw´ bij de leverancier al helemaal niet meer verkrijgbaar zijn. (Zo zocht een maat van me tevergeefs naar Enclave, in de stad nergens te krijgen). :confused:
     

Deel Deze Pagina