1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij met surround?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Milo, 3 jan 2004.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Af en toe game ik eens met surround, ligt er aan of mijn ouders wel of niet beneden zitten.

Het is echt prachtig maar ik vind het alleen prachtig als het geluid ook flink hard staat want alleen dan hoor je de fijne nuances die het zo mooi maken maargoed pa en ma vinden dat niet zo prettig.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Genoeg reden om alleen te gaan wonen 8)

3. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    sinds 2maanden (ong) heb ik een 5.1 setje
    en het is 1000000000 x zo beter om er mee te spelen...
    het geeft een nieuwe dimensie aan je xdoos :d

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah idd zeg,

Maar gelukkig heb ik boven ook een goede stereotoren van Technics en ook al is het geen 5.1 ik kan het lekker hard zetten.

En mijn ouders gaan nog wel eens avondjes of dagjes weg, dus dan ga ik er flink tegenaan :cool:

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game wel met surround maar ik vind het niet heel speciaal. Als ik het uitzet heb ik ook zeker niet het gevoel dat ik iets mis.

6. alibi

alibi Guest

ik speel zelf met dolby digital 5.1, doormiddel met dit fijne setje! :

maar een vriend van me die speelt met dolby surround (wel met 5 boxen) en dat klinkt ook zeker erg goed!! surround met 2 boxen is ook wel leuk, maar ik heb zelf zoiets van als het erin zit dan moet je het er ook uit halen!!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen Dolby 5.1
    Maar ik heb m'n Xbox op m'n stereotoren aangesloten. En daarop nog 's 2 extra boxen.
    Dus ik heb 2 boxen voor me en 2 achter me :D.
    En daardoor heb ik een "soort van" 5.1 want het geluid is wel gescheiden. Want als ik Fifa 2004 speel hoor ik het commentaar door de boxen voor me en de tribunetrommels door de boxen achter me :cool:.

Echt heel cool!

Ik weet niet hoe je dat noemt, 4.1 maybe? ;)

Meer info daarover is hier te vinden: Stereotoren aansluiten op Xbox

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn setupje...

Denon AVC-A10SE

Dali C1000 center

Dali 606 fronts

En Dali 505jes als back speakers

En nog een leuke REL Q150E sub

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  9. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    Speel met een marantz sr-5300 versterker plus wat mooie B&W speakers, ijskoud genieten...

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb laatst een niet al te duur dvd-systeempje gekocht voor op m'n kamer met 5.1 suround. ik speel nu dus eigenlijk wel met 5.1 maar om ik vind het eigenlijk tegen vallen. mischien moet ik ook eens een spel kopen dat 5.1 suround echt ondersteund. weet niemand een spel met goed geluid daarvoor?

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Boxen halen het niet bij een goede headset. Het enige dat je mist is de bass, maar qua geluid en ervaring zit je met een hoofdtelefoon totaal in de game. En daarnaast heb je al een goede hoofdtelefoon voor een kwart van de prijs die je voor een boxenset betaald.

Ik game altijd met hoofdtelefoon, soms mis ik de bas wel, maar verder vind ik het echt beter. Misschien ooit maar eens een subwoofer aansluiten :p dat is het enige wat ik nodig heb eigenlijk.

12. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geluid momenteel nog via de 2 boxen van mijn stereo (JVC midiset). Alleen, bij mijn stereo zaten nog 3 andere boxen (center en 2 kleintjes) voor surround geluid. Heb alleen geen benul hoe ik dat aan moet sluiten, maar ga ik nog wel uitvissen :{ :D

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  13. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha bedankt man, ik had echt humor nodig deze ochtend 8)

tenzij je het meen dan is het eigelijk best :'-(

14. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow niet verkeerd Quack! :eek: Ik vind het al genieten met mijn Sony HTP 1000...:) Niet dat ik meer nodig heb in mijn kleine kamertje, maar toch! ik vind het persoonlijk wel een extra dimensie aan sommige spellen geven,ik speel ook bijna niet meer zonder. Bij sommige spellen valt het geluid wel vies tegen vind ik. Rainbow Six 3 geeft IMO toch nog wel het mooiste geluid...gooi maar es een granaatje en hhor dan je sub eens gaan :D:D Héérlijk.

15. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 2.1 setje van trustmaster. Veel meer zou nutteloos zijn, want ik heb maar een klein kamertje en dan gaat het effect toch verloren :mad:. Maar ik ben er heel tevreden mee. Lekker geluid, vooral bij Crimson Skies is het geluid echt super, je trilt gewoon in je stoel. Laatst zat ik een horrorfilm te kijken en ik kreeg echt gewoon kippenvel :D

16. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    yep dolby digital 5.1. Gewoon de xbox aansluiten op m'n stereotoren (technics incl. digital en DTS processor) waar 3 tannoy boxen en 2 bose 601(serie II) boxen aanhangen. Geweldig geluid (niet eens een subwoofer nodig) en het geluid kan en mag hard want ik heb een vrijstaand huis in een bos (dichtsbijzijnde buren op meer dan 500 meter:cool:

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik game nu met een Yamaha DD6.1 versterker :9
    Je krijgt het gevoel dat je in de game zelf zit , van alle kanten komt het geluid op me af.
    Af en toe kan het wel irritant zijn zoals bij GTA3 ( Vice City ) je hoort van alle kanten personen tegen je praten.

18. LoLife

LoLife Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5.1 roeleert, ik mis het echt als ik het eens vergeet aan te zetten, merk je ook meteen. Ingame DD5.1 is te gek, raad het iedereen aan!

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Creative 5700
    Als je Halo, RS3 en KOTOR(in iets mindere mate) nog niet met surround sound hebt gespeeld, dan heb je ze nog niet gespeeld

20. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb halo wel gespeelt met m'n 5.1 set maar ik kan niet zeggen dat het nou echt denderend beter is. en kotor krijg ik vanmiddag als het goed is dan zal ik die ook eens proberen.
    misschien moet ik halo toch nog maar eens proberen maar dan met het geluid wat harder :cool:

Deel Deze Pagina