1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij met surround?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Milo, 3 jan 2004.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik game/dvd zelf ook met de Creative 5500D, en het is echt véél beter dan alleen me téévéé. (Vooral met UC :9)
    Ff een vraagje, doen jullie het geluid van je tv ook uit als jullie de surround set aan hebben staan? Ik meestal wel, als ik het niet vergeet :+
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet het geluid van mijn tv via de Mute uitschakelen , wanneer ik namelijk de volume helemaal terug draai komt er altijd nog iets geluid uit de speakers.
     
  3. Joris

    Joris JoRi$

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Cker vet om met dogital surround te spelen... en film te kijkuh
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    denk het ook...ik vond het zelf een wereld van verschil...vooral in de wat uitgestrektere levels
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ja kmeot nog maar eens proberen als er niemand thuis is dan:D
    kheb vanmiddag kotor gekregen en die speel ik nu ook met het geluid wat harder dan normaal. best lache als er ineens zo'n vliegtuig over komt vliegen.
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit meen ik dus echt serieus. Het geluid wat je uit een goede headset voor 150 euro haalt is vele malen beter dan het geluid wat je uit 5.1 setjes van die prijs haalt.
     
  7. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ja uit die prijs klasse, dat moet je wel erbij zeggen nu komt het over alsof een goede koptefoon altijd beter is als 5.1 en dat vond ik wel lachu :)
     
  8. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Bose Dolby Digital 5.1. Werkt nog altijd perfect. O-). Gewoon VET LUID aanzetten, is leuker dan zo'n headset, hoewel ik moet zeggen dat de headset van Bose ook vet goed is hoor. Maaruh, met oordopjes hoor je niets meer behalve je game, dus als de telefoon gaat of zow |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat vind ik altijd zo suf. In de Sony WEGA theatre reclame zie je ook dat platte scherm met dvd/versterker en speakers, maar ZONDER KABELS?!! Werkt het dan op batterijen ofzo en alles draadloos?! Nee natuurlijk niet! Een auto heeft toch ook wielen?!

    Je zult altijd kabels hebben en die kun je netjes wegwerken in kabelgootjes, niks aan de hand. Maarja, er zijn idd een heleboel mensen die dat soort draadjes lelijk vinden. Maar wel je hele huis volzetten met nutteloze trendy design accesoires, die altijd in de weg staan.

    Zo, dat wilde ik eerst even kwijt.

    Verder heb ik een losse DD5.1 versterker (Kenwood) met een set Magnat speakers. Twee grote zuilluidsprekers als voorspeakers, een middelgrote centerspeaker en twee wat kleinere surroundspeakers. Niet van die melkpakjes, want daar hou ik niet van. Verder natuurlijk de advanced scart cable en een optische (Toslink) kabel. Ik game altijd met 5.1 geluid aan.
     
  10. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik game met surround en met de tv zelf, heb 6 boxxe in de kamer staan:p zwaar relaxt


    _O_
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat gaat hier moeilijk. De TV staat in de hoek van de kamer. De bank staat er recht voor. En dus als het ware schuin midden in de kamer. Dus dan valt er niet veel weg te werken... Daar komt ook nog eens bij dat bij stenen plinten hebben :/
     
  12. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is dus appels met peren vergelijken

    als je een headset van 150 euro gaat vergelijken met een dolby set van 150 euro ben je verkeerd bezig

    een headset van 10 euro vergelijk je met een dolby set van 150 euro


    en een headset van 150 euro vergelijk je met een dolby set van plus 500 euro

    en dan kan ik je zeggen dat je headset het aflegd

    ik heb hier een senheizer draadloze headset van 250 euro
    en die kan niet op tegen mijn dolby z680
     
  13. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien voor mensen die het verschil bijna niet merken , als je in het hoofdmenu naar options gaat en dan naar sound oid dan kan je instellen mono , stereo , surround . Ik weet niet of het echt verschil maakt ...
     
  14. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    He milo:) zelf heb ik een pioneer 5.1 set..
    In 1 woord geweldig alleen zat hier wel een leuk
    prijskaartje aan.
     
  15. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn volgens mij ook nog mensen die denken dat 5.1 surround alleen wat meer boxjes is waardoor je het geluid om je heen hebt, en het verder nix toevoegd, maar die hebben het mooi mis, als er in een film/game iets over je heen vliegt of iets achter je gebeurt dan maak je dat dus ook echt mee, het geluid word dan van boxje naar boxje gestuurd, hetzelfde als bij een goede bioscoop met 5.1, zoals bij ons de City Bios - Zaal 1 in Hilversum. tel daar ook nog de subwoofer bij op voor de trillingen en lage geluiden en een explosie klinkt eventjes anders dan op je stereo tv' tje..... Ik heb zelf ook een 5.1 set en speel nu Return of The King op me xbox en dat is echt of je in de film zit, een waar genot met instortende gebouwen, wapengekletter en inslaande projectielen. 5.1 geluid maakt de gehele ervaring van films en games zo meer intens, zelfs al zet je het geluid nie zo hard. Net als Met Medal of Honor Frontline, als die vliegtuigen in de eerste missie langs komen vliegen en die landing craft raken, dat was me eerst game-surround ervaring, zal ik nooit vergeten, me moeder komt dan ook binnen zo van:"Het lijkt wel oorlog hier" "ja mam, dat is het ook" :p

    Kortom als je er geld voor hebt en echt wil genieten van je games en films zoals ze bedoeld zijn, koop dan een 5.1 setje. Krijg je geen spijt van, al moeten je buren en eventueel ouders/zusje het wel ontgelden }:]
     
  16. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    metzman
    ik denk dat jij in de goede richting zit
    ik denk ook dat veel mensen meer boxen hebben en zo denken dat ze 5.1 hebben
    en dan kan ik me wel voorstellen dat een goede headset beter is


    een vriend van me wilde aan zijn mono tv een extra box solderen
    met de vermelding dat hij dan stereo had

    ik heb nog nooit zo hard gelachen

    en ik kreeg hem niet wijs gemaakt dat hij dan geen stereo had maar gewoon dubbele mono

    traantjes lopen al weer over mijn wangetjes hahahaha
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik rommel maar wat aan :)
     
  18. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel 5.1 setje alleen zonder Digital IN dus daar zit je dan met je setje :'-( en dat allmeaal omdat ik 1 van de eerste was die er een had...
     
  19. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een digitale Dolby 5.1 Sony receiver van de ES klasse. Met speakers van magnat. Optisch verbonden met mijn xbox. Heeft natuurlijk een flinke duit gekost. Heb je ook wat natuurlijk. Wanneer PDO staat te draaien en ik zet m op geluidsniveau 3. Wow het is trippen op acid zonder de acid. If you know what I mean.
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, precies... je moet er maar het beste van maken met de beperkte middelen die je hebt... 8)
     

Deel Deze Pagina