Ik game/dvd zelf ook met de Creative 5500D, en het is echt véél beter dan alleen me téévéé. (Vooral met UC ) Ff een vraagje, doen jullie het geluid van je tv ook uit als jullie de surround set aan hebben staan? Ik meestal wel, als ik het niet vergeet
Ik moet het geluid van mijn tv via de Mute uitschakelen , wanneer ik namelijk de volume helemaal terug draai komt er altijd nog iets geluid uit de speakers.
ja kmeot nog maar eens proberen als er niemand thuis is dan kheb vanmiddag kotor gekregen en die speel ik nu ook met het geluid wat harder dan normaal. best lache als er ineens zo'n vliegtuig over komt vliegen.
Dit meen ik dus echt serieus. Het geluid wat je uit een goede headset voor 150 euro haalt is vele malen beter dan het geluid wat je uit 5.1 setjes van die prijs haalt.
ja uit die prijs klasse, dat moet je wel erbij zeggen nu komt het over alsof een goede koptefoon altijd beter is als 5.1 en dat vond ik wel lachu
Bose Dolby Digital 5.1. Werkt nog altijd perfect. . Gewoon VET LUID aanzetten, is leuker dan zo'n headset, hoewel ik moet zeggen dat de headset van Bose ook vet goed is hoor. Maaruh, met oordopjes hoor je niets meer behalve je game, dus als de telefoon gaat of zow
Dat vind ik altijd zo suf. In de Sony WEGA theatre reclame zie je ook dat platte scherm met dvd/versterker en speakers, maar ZONDER KABELS?!! Werkt het dan op batterijen ofzo en alles draadloos?! Nee natuurlijk niet! Een auto heeft toch ook wielen?! Je zult altijd kabels hebben en die kun je netjes wegwerken in kabelgootjes, niks aan de hand. Maarja, er zijn idd een heleboel mensen die dat soort draadjes lelijk vinden. Maar wel je hele huis volzetten met nutteloze trendy design accesoires, die altijd in de weg staan. Zo, dat wilde ik eerst even kwijt. Verder heb ik een losse DD5.1 versterker (Kenwood) met een set Magnat speakers. Twee grote zuilluidsprekers als voorspeakers, een middelgrote centerspeaker en twee wat kleinere surroundspeakers. Niet van die melkpakjes, want daar hou ik niet van. Verder natuurlijk de advanced scart cable en een optische (Toslink) kabel. Ik game altijd met 5.1 geluid aan.
Dat gaat hier moeilijk. De TV staat in de hoek van de kamer. De bank staat er recht voor. En dus als het ware schuin midden in de kamer. Dus dan valt er niet veel weg te werken... Daar komt ook nog eens bij dat bij stenen plinten hebben :/
dit is dus appels met peren vergelijken als je een headset van 150 euro gaat vergelijken met een dolby set van 150 euro ben je verkeerd bezig een headset van 10 euro vergelijk je met een dolby set van 150 euro en een headset van 150 euro vergelijk je met een dolby set van plus 500 euro en dan kan ik je zeggen dat je headset het aflegd ik heb hier een senheizer draadloze headset van 250 euro en die kan niet op tegen mijn dolby z680
Misschien voor mensen die het verschil bijna niet merken , als je in het hoofdmenu naar options gaat en dan naar sound oid dan kan je instellen mono , stereo , surround . Ik weet niet of het echt verschil maakt ...
He milo zelf heb ik een pioneer 5.1 set.. In 1 woord geweldig alleen zat hier wel een leuk prijskaartje aan.
Er zijn volgens mij ook nog mensen die denken dat 5.1 surround alleen wat meer boxjes is waardoor je het geluid om je heen hebt, en het verder nix toevoegd, maar die hebben het mooi mis, als er in een film/game iets over je heen vliegt of iets achter je gebeurt dan maak je dat dus ook echt mee, het geluid word dan van boxje naar boxje gestuurd, hetzelfde als bij een goede bioscoop met 5.1, zoals bij ons de City Bios - Zaal 1 in Hilversum. tel daar ook nog de subwoofer bij op voor de trillingen en lage geluiden en een explosie klinkt eventjes anders dan op je stereo tv' tje..... Ik heb zelf ook een 5.1 set en speel nu Return of The King op me xbox en dat is echt of je in de film zit, een waar genot met instortende gebouwen, wapengekletter en inslaande projectielen. 5.1 geluid maakt de gehele ervaring van films en games zo meer intens, zelfs al zet je het geluid nie zo hard. Net als Met Medal of Honor Frontline, als die vliegtuigen in de eerste missie langs komen vliegen en die landing craft raken, dat was me eerst game-surround ervaring, zal ik nooit vergeten, me moeder komt dan ook binnen zo van:"Het lijkt wel oorlog hier" "ja mam, dat is het ook" Kortom als je er geld voor hebt en echt wil genieten van je games en films zoals ze bedoeld zijn, koop dan een 5.1 setje. Krijg je geen spijt van, al moeten je buren en eventueel ouders/zusje het wel ontgelden
metzman ik denk dat jij in de goede richting zit ik denk ook dat veel mensen meer boxen hebben en zo denken dat ze 5.1 hebben en dan kan ik me wel voorstellen dat een goede headset beter is een vriend van me wilde aan zijn mono tv een extra box solderen met de vermelding dat hij dan stereo had ik heb nog nooit zo hard gelachen en ik kreeg hem niet wijs gemaakt dat hij dan geen stereo had maar gewoon dubbele mono traantjes lopen al weer over mijn wangetjes hahahaha
Ik heb wel 5.1 setje alleen zonder Digital IN dus daar zit je dan met je setje en dat allmeaal omdat ik 1 van de eerste was die er een had...
Ik heb een digitale Dolby 5.1 Sony receiver van de ES klasse. Met speakers van magnat. Optisch verbonden met mijn xbox. Heeft natuurlijk een flinke duit gekost. Heb je ook wat natuurlijk. Wanneer PDO staat te draaien en ik zet m op geluidsniveau 3. Wow het is trippen op acid zonder de acid. If you know what I mean.