1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij met surround?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Milo, 3 jan 2004.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor serie van Magnat en welke speakers? Ik heb de 2 zuilen Magnat Vector 55, en de center en surround speakers uit de Magnat Vector Needle serie. Ik wil de Vector Needle Sub 25a er nog wel bij hebben, kost maar 200 euro in duitsland, tegen 350/450 euro in nederland!

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me duidelijk. als je 5000 euro te besteden hebt, op het plattenland woont en alles vol open kan zetten en je hele huis kan volhangen met de beste kwaliteit boxen, ja daar kan niks tegen op natuurlijk. Maar als je een klein budget hebt en niet altijd je geluid super hard kan zetten is een headset echt super goed zoniet beter. Als ik met 5.1 game is het wel een ervaring, maar als ik dan hetzelfde speel met mijn headset hoor ik veel meer details die ik anders niet hoorde.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Dat betekent dus simpelweg dat je met een klein budget de tering naar de nering moet zetten en dan scoor je het beste geluid met headphones en niet met tinnef boksjes van het Kruidvat.

4. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles uit de magnat needle serie. En om op Hordo te reageren. Het platte land heeft net als de stad zijn voor en tegens. Daar komt nog bij dat ik een gezin heb. Dus mijn bestedingsmogelijkheden liggen anders. Toen ik als tiener aan het gamen was met mijn megadrive stond ie al aangesloten op een stereo-set. Geluid wordt door velen zwaar onderschat en kopen snel van die flutsetjes die in verhouding prijs/kwaliteit zeer duur zijn. Anyway mijn broer heeft onlangs ook een XBOX gekocht aangesloten op een analoge versterker. En de XBOX instellingen op surround gezet. Met vier goedkope zuilen van de aldi erop aangesloten. Nou geeft best nog goed geluid zeker in vergelijking met die PS2 als die analoog zit aangesloten.

De moraal van dit verhaal. Laat je niet verleiden door die setjes. Vaak zijn er betere oplossingen die voor iets meer een andere wereld openen. Het is maar net welke keuze die je maakt.

Voor de mensen die kwaliteitskabels willen tegen een goede prijs verwijs ik hier naar toe http://www.mcsnet.nl/

5. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net mijn Surround ontmaagding gehad. Damn, dat was SWEET!
    Echt mega veel boxen trouwens, 2 grote voor, 1 subwoofer, 3 achter en 1 kleine voor je. Halo was echt cool met dat geluid. Vooral de muziek...
    /me is verkocht :p

6. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik game gewoon met het geluid via mijn stereo: 2 boxen (100W) aan de zijkant van mijn tv geplaatst. niet eens echt stero geluid dus, maar ach

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ik heb zelf een altec lansing deze:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik game met surround. Ik heb 3 jaar met Dolby Prologic gegamed en ik game sinds 2 jaar met Dolby Digital 5.1/DTS

9. ricorulezzz

ricorulezzz rico ruled op xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik gameniet met surround wat raden jullie me aan met een goed prijsje en waar je natuurlijk je xbox kan aansluiten

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hehe tis eigenlijk stom, maar heb zelf 5.1 set al 3 jaar en heb nog steeds nooit m'n xbox er op aangesloten:+ Wat is de beste manier/kabel om je xbox aan versterker te hangen? Vond zelf deze click Heeft iemand hier ervaring mee en zou ie goed genoeg zijn? Alvast thx.

Mijn spul
    Foto1
    Foto2
    Foto3

11. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook met dolby digital surround 5.1. ik heb daar een set van sony voor gekocht. een receiver + een set speakers (had ik al voor ik de xbox kocht) ik heb 4 gewone speakers en 1 centerspeaker + 1 subwoofer. en heb de xbox aangesloten met een xbox advance scartkabel. en het voegt zeker wat toe aan je game-ervaring. je bent veel meer bij het spel betrokken.. bijv. rainbowsix3... splintercell etc..

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het beste kan je een advanced scart cable kopen, kan je overal wel kopen (lees: bartsmit, intertoys, dixons, freerecordshop voor €29,95). En dan koop je een optische kabel, deze sluit je aan op de advanced scart cable, en aan je versterker. Dan zet je in je xbox Dashbord je sound op dolby digital/DTS. En dan kan je aan de slag! Kost ongeveer zo'n 40 euro denk ik :). Weet niet precies de prijs van een optisch kabeltje, maar die liggen wel aardig hoog dacht ik.

ps. Vergeet niet de beschermingetjes van de optische kabel af te halen, want anders past ie niet O-)

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    bij dixons zag ik ook een 3rd party advanced cable liggen voor 19.95

Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zou deze ook voldoen?

http://www.playserver5.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=111950

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ja waarschijnlijk wel, alleen heb je dan niet de originele van Microsoft, maar het scheelt je wel €11 :eek:

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ja, al jaren

17. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het mogelijk is om mijn 5.1 surround boxen van de dvd speler aan te sluiten is op mijn xbox zo ja hoe kan ik dit doen dan?

18. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan welke dvd speler je hebt

normaal moet je je xbox aan je dvdspeler kunnen koppelen
    om zo dolby te krijgen

19. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    aha ik zal eens kijken

enne we hebben een panasonic

20. -=[AtC]=-

-=[AtC]=- satan

Leuk Bevonden:
    0
    speel sinds ongeveer een jaar games met surround... kan nu niet meer zonder!

Deel Deze Pagina