1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij met surround?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Milo, 3 jan 2004.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel alleen surround als er niemand ligt te slapen bij ons thuis. Anders is het vrij associaal omdat je die bass altijd en overal hoort...

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel al enkele jaren surround op m'n pc en sinds een half jaar/jaar ben ik de trotse bezitter van de Creative Inspire 5.1 5500D. Geweldig ding en geeft goed geluid, ik gebruik hem ook voor dvd's kijken op m'n xbox, toppertje! Ik kan niet meer zonder surround...

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik hen vanaf juli een sony 5.1 boxd/decoder set. (5boxen en subwoofer met ingebouwde decoder dus). Bevalt me prima en kan ondertussen ook niet meer zonder. Toen ik het niet had miste ik het niet zo erg maar nu zet ik maar al te graag mn surroundset aan:D

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Zie sig.

5. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    yes eindelijk!!! het is gelukt !! krijg helaas maar 3 van de 5 boxen aan de praat maar damn nette shit allemaal!!

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, hoe heb je die surround set dan aangesloten?? :confused:

7. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ja kon het niet via de xbox zelf laten lopen.
    dus nu van de dvd home cinema naar de tv aangesloten en toen ik opeens surround per ongeluk had laten aanstaan en de xbox aan deed werkte ie met surround :)

8. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    ahzo, ik heb het rode en witte stekkertje op een ingang van men surround set aangesloten, en dat gele kabeltje een verlengstukje opgezet en naar men tv gedaan, en heb ik geluid uit al de boksjes :) :D

alleen jammer dat men dvd versteker geen digital in heeft:'-( , dan kan je 'echt' surroundgeluid via de advanced scart kabel krjgen.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik game niet echt met surround maar ik heb de geluids kabeltjes van mn xdoos omgezet naar een standaard pluggetje die in mn aux ingang van mijn voor pc bedoelde 5.1 setje past. Dus ik gebruik wel alle boxen en subwoofer maar niet echt met surround.

Ik ben van plan dat als ik een baantje heb een mooi groot tvtje met goed surround set te kopen :D.

10. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb zo`n Logitech Z-nog wat, 5.1 setje en dat vind ik echt geweldig als je bv PGR2 aan het spelen bent hoor je waar je tegenstanders precies achter je zitten en dankzij het geluid hoef je nog geeneens in je spiegel te kijken, gewoon luisteren! :9

11. nickle

nickle rainbow till I die

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox via een scart cable in je home cinema set doet betekend dit nog nie gelijk da je surround geluid heb. Dit is namelijk alleen maar versterkt 3d geluid. Ook al lijkt dit al zoveel op surround...voor het optimale zal je toch echt een xbox advanced scart cable moeten kopen. Hier zit namelijk een ingang in voor een optice kabel. In dit geval moet je dan ook nog eens een glasvezelkabel kopen. De glasvezelkabel doe je dan in je advanced scart cable en in je home cinemaset optical in aansluiting doen. Pas dan heb je het optimale 4.1, 5.1 of 6.1 surround geluid.

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  12. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een Sony DAV-S500 home cinema setje en ik kan je verzekeren dat dit in combinatie met de advanced scart en optisch kabeltje een extra dimensie aan mijn games toevoegd... ;)

13. CyberThug

CyberThug Halo Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook geen surround system.

14. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Sony 5.1 reciever van 6*100 watt, JBL 5.1 set van 6*100 watt en een Benq dvd-playa. En hier komt best een vet geluidje uit...het is trouwens qua kosten wel een beetjuh uit de hand gelopen, maarja dan heb je ook wat haha...

15. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    beter meteen alles goed aanschaffen:D, anders zit je met zo'n gaar merk uit taiwan opgescheept, ik heb een surround setje van 400 euro, niet echt tevreden over alle mogelijkheden:eek: :'-(

16. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Creative Inspire DD 5500. Heeft vooral veel mogelijkheden om aan te sluiten, alleen begrijp ik 1 ding nog niet. (Sorry als het al op het forum staat maar ik kon het niet ontdekken). Xbox en PS2 sluit je er eenvoudig op aan dmv een optische kabel, maar hoe sluit je nou een Gamecube aan op een surround set. Ik heb dus een optische ingang, een coaxiale en een (analoge) line in. Het liefste zou ik dan via die coaxiale ingang de gamecube willen aansluiten, want de PS2 en Xbox heb ik via optische ingang en de tv via line in.

17. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort wil ik een Logitech z640 kopen weet alleen niet of er optical out opzit

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik heb niet zo'n setje

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, zit er niet op. Kun je beter voor de Z-680 gaan.

20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb sinds kort een Logitech Z-680 set en ben er zeer blij mee. Geeft een veel meer game-sfeertje dan over 2 grote hi-fi speakers (Klipsch) :)

Deel Deze Pagina