Wat is de beste manier om je xbox op je versterker en tv aan te sluiten samen? Heb nu een gewone scart cable op m'n xbox-tv, maar wil ook nog met een optical cable m'n xbox aan m'n versterken hangen, maar wat ie hier voor de beste keuze? Is dit wat? http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=111950 Of zijn er betere sets voor de xbox te krijgen?
Ik heb m'n Xbox met een advanced scart kabel aangesloten op m'n home cinema set (5.1 surround). Het geluid is digitaal en is aangesloten met een glasvezelkabel.
Ik heb het geluid vanuit mijn Boxen van mijn 3 dubbele CD wisselaar. Met dolby seround en Movie sound in één.
sexy allemaal hoor maar ik hou het toch met mijn mono speakertje in mijn +/- 15 jaar oude (GRATIS!) tv
ik heb vorige maand een dolby digital receiver gekocht, nu nog een surround set! ik heb er nu 4 losse boxen op aangesloten maar ik mis nu nog een front speaker en een subwoofer
Nee ik game niet met surround. Het lijkt me wel vetter om te doen maar ik geef liever het geld uit aan een game.
nee ik game niet met dolby. ik zou het overigens wel willen. ik ga vast wel een keer 1 setje kopen. iemand tips voor een goed setje?
Soms wel. Bij Halo of Conflict Desert Storm / Vietnam geeft het wel een toegevoegde waarde. Bij andere spellen hij het niet zo veel zin. Zeker niet als de spellen geen surround ondersteunen.
Ik game wel met 5.1 Surround! Ik heb een Kinyo 5.1 set...met decoder, zonder dvd speler... zodat ik er van alles en nog wat op kan aansluiten En ik vind het echt helemaal te gek! Het maakt het gamen echt stukken leuker.
Sinds vandaag game ik met surround en het is zo vet, net ff Burnout 3 gedaan, die crashes klinken 10 keer heftiger en beter. Surround is echt Ik heb trouwens een set van Thrustmaster gekocht, ben nu nog ff bezig alle overbodige meters kabels weg te werken
zeker, ik game nu al een maand met de gd580 van Creative (160 euro) Voor dubbeltje op eerste rang, Halo is echt geniaal in surround!
Ik game nog niet surround. Maar ik zit er over te denken om de Z680 te kopen maar eerst maar even wachten totdat hij in prijs zakt.
Ik heb tot nu toe altijd mijn Xbox aangesloten op mijn Stereo en dat geeft ook wel lekker geluid. Uit mijn TV(is stereo) komt baggergeluid. Ik heb de 2 boxen van mijn JVC stereo aan elkaars tegenovergestelde positie opgesteld. Het zou nog wat beter klinken als ik ze op zou hangen maar dat kan niet, ze zijn megagroot.