Hey Jensss die ene montage van jou met dat nummer van Manson op de achter grond... GEWELDIG GAST !!!! PRACHTIGE MONTAGE !!!!
ik heb nog meer mooi nieuws voor je hij is alweer met een 2de bezig, en ik heb al wat mogen zien, en dat wordt zeker 1 van de mooiste montages ooit
Nee, ben er al achter. Toen ik bij Socom in een clan kwam, veranderde ik JPRaceGamer in Florero Bullit, en maakt ik een 2de account aan met JPRaceGamer. (veranderde de 1ste, want dan blijft je ranking staan) Toen ging ik weer F12005 spelen, en zonder dat ik in gedachte had dat ik mijn naam veranderd had, melde ik me gewoon aan op JPRaceGamer. Ik had dus nooit hiermee gereden zeg maar.... Florero Bullit staat dus nog wel goed (denk ik) maar de nieuwe JPRG dus niet
Kan iemand dat filmpje van Jensss uploaden via www.rapidshare.de of www.yousendit.com want ik kan hem niet via die site downen (probeer het al heel lang)...
Ik bedoelde eigenlijk je montage *), maar toch bedankt PS: To many users downloading this file. Hmmmz, hier had gaming 4 ever ookal last van.
Sorry dat ik zo laat reageer maaruh hierzo is link: http://rapidshare.de/files/6751183/1st_halo2_montage_final.wmv.html *)
Filmpje had ik als goed is al een keer gezien op HIH.org. Maar tis zeker echt een vette montage, gewoon bij elke dreun in het leidje maak je een kill.
Ik dacht dat ik hem al een keer had gezien op HighImpactHalo.org. Maar als jij zegt dat jij hem alleen maar hier heb gepost dan weet ik ook niet meer. Had je hem al een andere keer gepost in deze thread?
Dan was dat hem . Overal worden ook maar Halo 2 montage neer gegooit dat je het zelf ook maar amper meer weet waar je hem vandaan hebt.
Ben hem aan het downen. Nog 1 minuut en 40 seconden voordat ik hem kan zien Edit:// Mooi man Echt super gedaan. Heerlijk op het ritme van de muziek.
Damn wat is Rapidshare kut man, ik kan alweer niks meer downen. Waarom doen jullie nooit meer via Yousendit? Iedereen vol lof en dan kan ik 'em niet zien.
Hmm ik probeer hem daar ook nog wel ff te uploaden Heb ik voglensmij alleen wel e-mailadres ofzo nodig
Bij mij doet ie het gewoon, dus ik denk dat het aan jou ligt. Volgens mij mag je met een free-account maximaal 2 files per uur downloaden. En Yousendit is down, ik probeerde net ook wat te uploaden, halverwege stopte die.
Yousendit is vrij sloom. Daarom pak ik tegenwoordig rapidshare. Ik heb weer een nieuw filmpje. Dit keer een montage van: - DTM Race Driver 2 - Formula One 2005 - Gran Turismo 4 - MotoGP4 Hij is vrij kort; maar 2.20 minuten ongeveer, maar hij is wel leuk Misschien dat ik hem nog een keer langer maak, en wat meer games erin toe voeg. Dat moet ik nog zien, voor nu: enjoy *)