1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Handig dat je ook eerst even vermeld waar het filmpje over gaat, bijv. welke game en dan tricks>fragmovies>bugs..
    Want niet iedereen is geintereseerd in elke game, en zeker niet in elk genre(tricks/frag)
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke game...? we speelden enkel competitief op rainbow, en daar waren we ook de beste clan van de benelux hoor...niet dat dat zoveel voorstelt natuurlijk
    als je ons toch op rainbow hebt geklopt, dan was dat tegen het B team van DSF/MSH, wie zijn de DFS anyway?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  4. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF dutch fun squad ???

    als dat de clan van corvus nl was dan wow grappig. geen enklee nederlandse clan heeft msh of dsf (beste teams) verslagen voor zover ik weet. ze hebben alleen elkaar verslagen en er was nog 1 nederlandse clan in teamcompete season 1 die ook in playoffs zat met msh maar dat was geen dutch fun squad :confused:
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Dutch Fun Squad, t was gewoon een hersenloze actie van (ik dacht msh pimp) om een clanwar te doen tegen ons. (geen competition, gewoon een mond op mond afspraak)

    (jaja, ik weet wat je nou gaat roepen, noob enz)

    Wouter NL <- ik dus, jaja, noob

    t spel was ook Rainbow Six Black Arrow, Maps waren Café, Ferry Boat en Back Alley's
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    dan was het waarschijnlijk een friendly of via dat clan systeem op BA zelf maar niet via TC.

    noujah we komen weer apart of samen op gr3 :D
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    rechtermuisknop op het venster > inzoomen: volledig scherm :+
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Soms lees ik op het MLG forum wel eens topics met de tekst "waarschijnlijk beste Halo 2 montage ooit!"

    Veel van de Amerikanen die er op zitten kijken em dan en zegvgen "Jah, hijs vet goed!" Maar ik em dan kijk zie ik een zwak in elkaar geplakt filmpje wel goede gameplay, maar waar helaas niks van overblijft omdat de editor echt ieder effect uit Adobe Premiere of Sony Vegas gebruikt heeft. Allemaal heel overdreven dus. Doe mij maar Gameplay movies, die vind ik vaak een stuk indruk wekkender.

    Een virend nam voor de grap ooit eens m'n games op met een cam in Halo 2, maar dat was lang nadat ik Halo 2 nog serieus speelde. Best wel jammer, want hijs niet bepaald inrukwekkend, maar toch, hier issie dan:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-2740538328143640350&q=Perfect Dark 0

    (Download versies zijn een stuk duidelijker :p )
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind ik die over-editted montages toch beter dan dit |:- Als deze montage serieus bedoeld was, dan heb je 1. een slechte muziek keuze 2. Slechte gameplay(9shots BR voor 1 iemand 8)) en 3. Slechte kwaliteit. Als deze montage niet serieus bedoeld is? Dan is ie als nog k*t 8). Maar ja...
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh dat je mijn montages nou gewend bent:+ :p Niet zo hard voor hem zijn...O-)

    EDIT: Hollyshit.. dat was inderdaad niet bepaald geweldig8) Hmm ff wat tips:
    - Stop niet al je kills die je maakt in je montage... van heel die montage zou ik hoog uit die kill atucaler op warlock erin gedaan hebben.
    - Wat is er zo geweldig aan iemand killen die in een warthog rijd:confused:
    - No scope? Stucks? niet gezien volgesnmij..
    - Als je geen capture card hebt.. kan je beter NIET recorden:9
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehh, bedankt...maar ik heb de montage niet gemaakt...

    Ik zat op een avond bij een vriend weer es Halo 2 te spelen en die heeft z'n uit verveling z'n Laptop en Webcam gepakt en alles opgenomen en bewerkt. Ik heb alleen de Montage op Google gezet.

    En begin altublieft niet van "ik ben toch beter"
    Ik heb geen zin om hier mensen in te moeten gaan maken...
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lekkere vriend heb jij dan 8) om jou zo voorschut te zetten 8) :p


    ;) grapje hoor
     
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah, mij maakt het geen hol uit. Speel toch geen Halo 2 meer.
    Ik ben wel een tijdje heel goed geweest al zeg ik het zelf.
    Dat was in de eerste 6 maanden na de realease. Toen speelde ik Halo 2 heel vaak en heel serieus. Had ik toen maar een Capture Card gehad... :p
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de allerslechtste montage die ik ooit gezien heb. Ben jij ook zo'n type dat heel hysterich ''WOW double kill!!!111'' door zn headset roept omdat het zo'n geweldige prestatie is?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    niks van aantrekken hij probeert meer te zeggen hoe hij zelf altijd is :D :+

    Wanneer kom je mij btw weer een keertje ownen in halo1 :D?
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe ik ook man helemaal als het met die vette dual-smg is man.. Dat is toch vette ownage?
     
  17. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation Flashpoint:Elite. Net gisteren gecapped. Wat je ziet is stukjes uit 1 zelf gemaakte (dat kan in OFP:E!) missie. Zo'n missie kan wel meer dan 30 minuten duren.

    Geeft een goed beeld wat OFPE is (maar je kan nog veel meer, vliegen en tanks besturen etc.)

    OFPE is gewoon een bizar goeie titel. F*ck the gfx, die zijn best te pruimen. Als je echt leuke gfx wil moet je DoA of zo gaan spelen. Hier hebben we het over een militaire simulator. Plak anders een centerfold naast de tv, doen ze in het echt ook.

    OFP:E Lighthouse trailer, 7 minuten (45MB) ... http://www.maxqubit.com/ofpe-lighthouse-trailer.avi

    (O ja, hij staat op mijn servertje dus downloadsnelheid kan wat laag zijn)
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben jij toevallig dyslectisch?
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik maak af en toe weleens een typfoutje. Maar dat is altijd nog minder erg dan een extreem slechte montage maken dacht ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Zolas ik al dacht, dyslectisch... |:-
     

Deel Deze Pagina