Altijd leuk om mensen te betrappen op een spel fout en dan ook nog iemand anders uit maken dat hij dyslectisch is. Zolas ik al dacht? heb je een nieuw woord uitgevonden? Doe gewoon niet zo triest om te zeggen dat iemand een typ foutje maakt man. En geef toe die montage was wel de beste montage die we ooit gezien hebben:{ niet dus
Wie heeft het hier over een typ foutje? Ik vraag me gewoon af of Purno de Purno wel post kan lezen...
Bwahahaha, nou dan ben ik maar dyslectisch omdat ik kritiek geef op een montage, waarvan jij zegt: ''Het is niet bepaald indrukwekkend.'' Dan ben jij altijd nog gek in je hoofd om dat op internet te zetten. Kills met PR + Needler dual wield in team training in je montage doen en dan kritiek geven op andere montages. WOW.
Oke oke, ik hoor het alweer. M'n dekmantel werkt niet. Dan komt ik maar uit m'n schuilplaats. Ik ben namelijk de beste Halo 2 spelers ter wereld. Jah, het is heus! King Tuur? Jah, hij was een van mijn beste leerlingen! Hier is mijn montage om dat te bewijzen! BestMontage.mov - Klik rechts - opslaan als QuickTime 7 VEREIST De oplettende kijker zal merken dat er hier sprake is van een kleine mod maar het valt nauwelijks op. En jongens, niet jaloers gaan worden omdat ik veel beter ben he
Jongens... mischien ligt het aan mij... Maar ik had hem gedownload ging ie zeggen dat er geen schijf er in zat zoiets en op annuleren drukken werkte ook niet! Dus mabye is het een virus. En anders lag het aan deze computer PS: tis me wel gelukt om bestand enzo te verwijderen maarja
Neej, het is een QuickTime bestand, dat kan je alleen openen met de meest recente versie van QuickTime Player 7. hier issie dan nog een keer. BestMontage.mov - Klik rechts - opslaan als QuickTime 7 VEREIST De oplettende kijker zal merken dat er hier sprake is van een kleine mod maar het valt nauwelijks op. Het is een hyper realistische mod, check die graphics!
ja ik snap ook dat jij niet goed bij je hoofd ben, daarom laat ik het maar voor wat het is... en zoiets moet dan 18 jaar voorstellen...
Doe jij ook andere dingen dan alleen anderen afzeiken? Het gaat om de montage. Of zeg je het omdat je jaloers bent dat je het zelf niet kunt?
dude, dit is geen montage te noemen, dit is iemand die geen leven heeft en vraagt om aandacht. Wat hij dus nu ook krijgt. Maar ja ga vooral door met het maken van kansloze filmpjes...
Dudes kom op, loop elkaar niet af te zeiken omdat je of het filmpje zaad vind of iemands skills niet waardeert. Pfoe, kom op zeg.
Jah BuLLeTTiMe 88, hou daar es mee op. Eigenlijk verklaar je hiereen hier op het topic kansloos die z'n montage gepost heeft Een montage is een montage, waar ie ook over mag gaan. Ik weet niet of het op prijs word gestelt dat je iedereen zo afzeikt
Heb je shit wel eens gezien? Damn hier is bedoeling om MONTAGES te posten.. Niet 1 iemand die het leuk vind om op zjin hand te tekenen en dan op te nemen..:{ En vervolgens op internet zet..
http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=47621 Waarom post je dat als ik vragen mag op het MLG-forum?
Ik heb het een en ander gemonteerd, technisch gezien is het een montage. maar genoeg over mij en m'n geweldige skills. Zijn er nog meer mensen met montages? Ik zou er zo graag eens eentje van King Tuur willen zien... IK wist het! Ik wist dat je erachter zou komen via het MLG forum! Ff kijken of ze me daar net zo serieus nemen als jij doet! EDIT: Gelukkig niet...
Zullen we maar even de kinderachtige opmerking achterwege laten en gewoon aardig tegen elkaar doen? Nu graag dus weer aardig doen!