tsja had het nog nooit gezien (nieuwsgierig) en dacht aan een paar leuke kills ofso, maar ook al ben je er een liefhebber van dan is het volgens mij nog een saai filmpje, naja het zal miss wel mening zijn....
dat valt reuze mee, dit is gewoon een ander beeld van oorlogsvoering dan jullie gewend zijn met Halo en consorten ik vind het wel mooi
haha Appie, probeer je PGR3 nou gewoon af te kraken? of lijkt dat maar zo . Dat spiegeltje in die Saleen is btw wel mooi gemaakt . Wat betreft die auto die door elkaar heen rijdt, dat is denk ik eerder om botsingen te voorkomen en dat er gewoon geraced wordt. Ook mooie hoek, kan je zien dat ze gewoon doen alsof ze geraakt worden
Ik wilde eigenlijk alleen maar de 'beyond-construction-points-limit' hack cappen. In de mission editor van OFPE heb je een limiet vwb units etc. Als je via OFP op PC gaat kloten kan je dit (gedeeltelijk) omzeilen. Ook in dit opzicht is OFPE een bijzondere game. Dus in OFP op PC een 100 versus 100 battle opgezet om te kijken of de Xbox dat trekt ... nou moeizaam dus maar het werkt wel en de AI blijft voorbeeldig. Echter als bijproduct van mijn vid cap krijg je dus erg veel dode soldaten. DIE NIET ALS IN ARCADE GR2 VERDAMPEN ... het gegeven van 100+ lijken etc die allemaal hun eigen AI verhaal vertellen + de gave muziek van Barber (ook gebruikt in Platoon) gaf imho een extra tintje aan deze capture. ... OFPE is slechts weggelegd voor een kleine groep xbox gamers. Maar die hebben iig wel door dat OFPE een zeer bijzondere game is die in veel opzichten (muv van de gfx wellicht) andere tac shooters jaren vooruit is.
Tsja dat van PGR3 met die auto's door melkaar is gewoon doordat collinsens (geen idee hoe je het schrijft ) uit staat. Als je die uit hebt kan je door melkaar heen en alssie aan staat kan je tegen elkaar opbosten (kan ook anderssom zijn met aan en uit). tsja dan met die spiegel dat je dan geen mensen meer ziet dat zal wel een bug zijn netzoals die spiegeling op de auto's. Wel grappig gemaakt appie
dit gebeurde gewoon in een replay in de race had ik er geen last van .. en die spiegel van die saleen is toch gewoon nep! Metal Mark dit kan je dus niet in de singel player voor elkaar krijgen? en ik heb nooit die colisions heb ik altijd uit staan???
Nog een Operation Flashpoint:Elite video montage genaamd 'Landing'. Frag junkies kunnen deze overslaan, maar tactical militaire simulatie fans kunnen best een download wagen. OFP:E blijft een klasse apart. Btw, het is een nacht missie en daarom nogal donker. http://files.filefront.com/ofpe_landing_trailer_v2mpg/;4839367;;/fileinfo.html Check bv de fab AI van de BMP die mijn team probeert te crushen, of de jeep die onder vuur weer probeert te ontsnappen. Die AI van OFPE ... echt onaantastbaar, zoooo goed!
Hier is de download link: http://h2videos.com/h2vidz2/download.php?id=11 En post ook wat replies op de thread by h2f http://www.halo2forum.com/showthread.php?t=60582
Snapte niet helemaal wat je er zo 'oldskool' aanvond op geven moment.. maar goed vond intro zeer vet verder jammer van die triple kills op een warthog.. Overal wel goede montage met vette intro..
Wel leuke montage maar niet echt heel erg bijzonder, wel mooi gemonteerd vooral in dat begin met dat liedje met die trommels. Maar wat je met Ol'skool bedoeld...??
Yo De teef, gaaf man..een Nederlandse Halo 2 montage.. Ik ben zelf ook bezig om er eentje te maken Dus..als ie af is dan post ik m hier ook Enne, op halo2forum.com heb ik je 10/10 gegeven..dus dan gaat t gemiddelde weer wat omhoog good job man.. edit: Je staat ook op de voorpagina van halo2forum.com !!!! Ruige shit man!
ja het is meer oldschool van geen editing dus niet flitsbullshit enzo en gewoon meer wat leftovers zeg maar
yo teef.. ik voeg je morgen ff toe op live zodat we ff samen wat beelden kunnen opnemen.. is wel humor als we in elkaars montage voorkomen Als je tenminste van plan bent om nog een derde te maken.. Enne..niet dat die van mij zo special wordt..want dit wordt mijn eerste.. Wat is trouwens jouw capture card..ik heb nu een dazzle dvc 90..maar das wel lastig..want ik kan alleen met 50 hz opnemen, terwijl ik altijd op 60 hz speel.. Btw, mijn tag is: xf4ct0r dus ff accepten morgen! OF ja, eigenlijk vandaag
ja ok en als me fl vol is stuur me dan ff een pm op h2f ofzo en dan delete ik iemand, ik heb dazzle 150 en ik speel op pal 60