1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er weer eentje. Net gemaakt van mijn nieuwe en pas uitgekomen spel Formula One 2005. Ik rijd met de McLaren MP4-20 van Kimi Raikkonen over het Japanse circuit van Suzuka. Hij duurt 2 minuten en een beetje, en is zo'n 7,45mb. >>> ZIE HIER <<<

2. JapYooStyleZ

JapYooStyleZ Guest

3. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Cool filmpje maar kvond het nummr leuker(A) bone thugz and harmony met welk nummer?:)

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    1ste..Trust company-downfall
    2de.. Spineshank- Smothered
    En mijn preview trailer komt er binnenkort aan, deze week nog:)
    Frag movie-halo2 natuurlijk:)

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  5. JeePee

JeePee Guest

/TIP: Je hebt wel vette muziek erachter staan, maar het liedje duurt zo´n 4 minuten, terwijl het filmpje dan allang is afgelopen. Je zit dus 3 minuten naar een zwart scherm te kijken.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    JPRaceGamer; Je rijdt soms echt gruwelijk goede lijnen! Sjezus wat heeft dit spel een snelheidsgevoel zeg! Ook de enorme vertraging bij het remmen, geweldig gemaakt! Mooi gereden, meen ik serieus. Gaat dat nou makkelijker met een stuurtje? Een thumbstick van een controller kun je niet echt heel makkelijk 'lichtjes' een kant op houden.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wil je die van ricard burn ff op nieuw plaatsen ben benieuwd maar de link doet het niet!

8. JeePee

JeePee Guest

Die is verlopen, hij is maar 7 dagen online. Ik zal hem zo wel weer uploaden.

@ Blanqua,
    Thnx *)
    Ik weet niet hoe het met een thumstick werkt (nooit gedaan), maar ik weet wel dat je iets sneller bent met een normale controller, omdat je in hairpins iets scherper en accuter kunt sturen. Dat geeft op Monaco een beetje voordeel, maar met een stuurwiel ben je op circuits met lange doordraaiers weer iets nauwkeuriger. Ook door het manual schakelen heb je iets meer controle over je auto.
    En het was natuurlijk een Mclaren die als een baksteen op de weg ligt. Een Minardi zou veel nerveuzer zijn geweest.

/EDIT: Hier is 'ie: Richard Burns - Noiker - Mitsubishi Ik reed hier nog best strak. Nu drift ik wat meer, maargoed.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2005
  9. JeePee

JeePee Guest

*Kickt*

Hier weer een nieuw filmpje. Dit keer ook weer van Formula One '05. Weer met Kimi Raikkonen, alleen dit keer over het nieuwe circuit van Istanbul, dat over een aantal weken voor het eerst vereden gaat worden. >>>Klik Hier<<<

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2005
  10. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Cool filmpje JP-RG (y)! Maar ligt het aan mij, of is het niet echt een boeiend circuit? Het zag er niet uit als werelds meest gave circuit.

11. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben met halo2 montage bezig

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Zillela, heb je dan geen preview om te posten?

Zelf ben ik al aardig op weg, hier zijn wat kills achter elkaar geplakt, maar denk dat ik de helft eruit haal.. Tips en kritiek welkom..
    Dit is dus het begin, nog geen edit of niks aan gedaan in feite..
    http://xiruz.teamhalo.co.uk/upload/
    Dan de montage downloaden

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vind het jammer dat ik geen goeie camera heb, heb pas wel geprobeerd met me webcam op te nemen was opzich aardige kwaliteit alleen de frame rate liep niet lekker. :'-( Maar goed zal kijken of ik daar toch nog wel wat mee kan opnemen, wou een Rallisport Challenge 2 filmpje maken.

@NatureGoneWild
    zal morgen even checken, ga nu me bed in. Je andere filmpjes waren btw erg cool :)

14. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx, mjah dit is nog maar het begin hoor, heb wat kills achter elkaar geplakt, en weet nog niet welke ik ga houden en welke niet..

15. JeePee

JeePee Guest

Wel weer netjes gedaan.
    Ik weet niet of het aan mijn PC ligt, maar na een tijdje begint het geluid een beetje te storen...

Ik ga denk ik ook eens een keer een filmpie maken van een shooter. Lijkt me wel veel werk. Je hebt volgens mij best veel band nodig tot je een bepaald aantal kills voor een film hebt. Dan zul je er ook nog eens een paar uit moeten knippen. Ik zie wel...

16. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Komt door het in game geluid, dat ga ik weglaten denk ik en dan alleen puur muziek, want geluid is ondragelijk idd.
    Ja het is wel wat werk, maar dit is gewoon hoe ik speel, dit is paar games opnemen, niet dagen/weken.

Het zijn zeg maar niet lucky kills die ik anders nooit maak ;)

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ik heb toch maar een montage gemaakt met me webcam,

Heb met een Subaru Impreza WRX in Rallisport Challenge 2 een best snelle tijd neergezet vind ik zelf. :)

SS5 - Les Sept Nieges I
    in 02:28:538

Check

(weet niet of het downloaden werkt maar dat hoor ik wel)

18. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verveel me, en Master87_NL heeft z'n camera laten liggen. Hier een stukje PGR2-replay van een cone challenge met een GT1. Ik maakte een grove fout, maar door wat improvisatie hield ik mijn combo nog. Dit was het begin van een 50x combo (dat was genoeg voor een goude medaille).

De kwaliteit is niet alles, maar dit houd het topic in leven :).
    http://s54.yousendit.com/d.php?id=10OH2BVXQQZKG2YCVNAXXNDQ8W
    Dit is meteen een testje of het werkt.

Moraal van het verhaal: restart niet meteen een race ook al lijkt het helemaal fout te gaan, haal eruit wat erin zit :D.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.

Probeer hem nog is upteloaden :)

20. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina