1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, oke. Maar dat komt omdat jij die muziek niks vind. ;) En zeg nou zelf, het paste wel bij het filmpje he!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat wel, goed getimed ook. Eerst kijkt hij om zich heen, vervolgens verschijnen er vijanden en gaat hij met zijn leger(?) hun ten aanval, en wordt de muziek één grote hack & slash chaos. :cool:

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    PGR3 Competitie

Tis gewoon een filmpje op een bapaalde baan (Vorig tournament). Niet echt montage of wat dan ook, maar het ziet er wel goed uit :cool:

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tering, ik vind het niet gek dat je me er altijd uitrijd! 8)
    Je glijd gewoon over die baan, niet normaal.

5. JeePee

JeePee Guest

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij heeft Marieke nu zo iets van:

'You bitch!' 8)

En reed je daar nou met de Sledgehammer Twin Turbo? Of welke auto was dat?

En ik had gisteren nog met 'n maat 's PGR3 gespeeld, volgens mij reed ik toen beter dan dat ik ooit gereden heb! Met de Ferrari F40 elke bocht geing lekker, reed de Hard tegenstanders er allemaal uit zonder één keer Wasted! Tering! Ben nu dus weer verder gegaan met de Solo Career, maar die 7e race van het Nürburgring gedoe is echt kut... Een tijdrit van 7.33 min (F40 op Medium) en ik haal 'm steeds niet. :mad:

7. JeePee

JeePee Guest

:D

Jup. De Twin Turbo... echt een balle auto.

lol. Ik heb vanmiddag ook weer Solo Career gedaan. Bij een hotlap was de target tijd 1:13.75 en ik reed een 1:04.90 (platinum 8)) Toen ben ik maar voor de kudo's gegaan en had er in één rondje zo'n 10.000 bij elkaar gesprokkeld :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2006
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind 't echt een vaag ding.

Tja, dat lukt mij nog niet hoor. O-)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    welke applicaties gebruiken jullie voor het capturen

Ik heb voor mijn PVR MCE 500 eindelijk PAL60 draaiende, maar neit alle applicaties werken ... iemand nog tips?

10. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb een Dazzle DVC 90 en deze ondersteunt alleen pal-50.
    Mijn software die ik gebruik is Pinaccle Studio 9.

Ik weet van een aantal Amerikanen die ik ken, dat Pinaccle Studio 9 ook pal-60 ondersteunt. Ik durf alleen niet te zeggen of jouw capture card met dat programma overweg kan. Waarschijnlijk is dit wel het geval en moet je gewoon een driver installeren zodat Pinnacle hem herkent..

11. ViperMike

ViperMike Guest

Meeste zijn halo2 montage's:'-(
    Die montages zijn allemaal hetzelfde, alleenmaar no-scoop kills en van die stick kills.

12. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft jouw reactie nou voor een toegevoegde waarde op de vraag van Fardo?

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat hij daar op wou andwoorden?
    Doe normaal, net of je persee op iemands vraag moet reageren...

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  15. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0

Wat ik duidelijk wil maken is dat het zinloos is om zulke posts te maken. Zoals je misschien weet wordt er bijna niet meer in dit topic gepost. Áls er dan iemand iets zinvols vraagt dan lijkt het mij ook gepast om daar over te posten in plaats een argumentatieloze post plaatsen waarin je even zegt dat je montages niet leuk vindt.

Daarnaast vind ik het vreemd dat jij, *Xink*, als ervaren xbw-er weer zo'n wederreactie geeft op mijn reactie. Jij zou toch beter moeten weten lijkt me.
    Wat probeer je er mee te bereiken trouwens?

Je zet jezelf alleen maar voor *** door zulke achterlijke opmerkingen te maken.

(ps. *** = aap :+ )

Edit:

Die eerste link, met die glitch montage is wel echt gaaf. Vooral die brandende warthog en die scene waar heel veel mannetjes bij elkaar zijn. Zeker wel lachen..

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die brandende warthog is het enige wat perongeluk ging in het filmpie en ook gelijk het geckste :9. Best jammer dat we het niet meer na kunnen bootsen. Die mannetjes zijn clones, we hadden er 130 op gemini maar toen kon men niet meer spawnen dus jah :)

17. ViperMike

ViperMike Guest

Wat kan jij moeilijk gaan ligge doen over helemaal niks.

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    @ COOKIE X:

Gaaf! Ik wist niet dat je dit zelf allemaal deed! Ik dacht dat je gewoon deze montage ergens vandaan had gehaald.

@ ViperMike:

Dank U. :cool:
    Misschien is het verstandig om het hierbij te laten? :b:

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    lol nee dit was gewoon het laatste project van ons :)

Thnx voor de positieve reply's, op bungie werd een vid met het beste van 2006 (glitches van allerlei clans waaronder de onze) dik geflamed omdat ze dachten dat we het hadden gemod en ze konden niet geloven dat dit legit was, had hier ongeveer hetzelfde verwacht maar dat valt reuze mee :thumbs:

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

vet project mensen! _0_ ik heb net zelf ook een DVD recorder aangeschaft om een mooie CoD2 montage te maken, ik heb hem nu op 1-na-slechtse-kwalitiet gezet, en dan krijg je dit soort filmpjes Klik hier, ff een kleine actie gemaakt in Call of Duty 2. En dan bewerken in Sony Vegas 6.0 of Windows Movie Maker ?

Deel Deze Pagina