1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf gebruik ik Sony Vegas 6.0

Die heeft echt veeeeeel meer mogelijkheden dan WMM.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vegas moet je wel snappen, is best een lastig programma. De meesten beginnen met WMM en als ze dat eenmaal onder de knie hebben gaan ze verder met vegas.

Ik zou je kwaliteit net iets hoger zetten, daar wordt ook veel op beoordeeld.

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    kwaliteit van jou filmpje is trouwens ook erg mooi:) Over het filmpje zelf.. ik was een redelijk goede halo2-speler maar glitchen kon ik niks van:lol:
    Respect voor hoe jullie dit allemaal voor elkaar hebben weten te krijgen:thumbs:

edit: met die 'clones' kan je dat uitleggen? Want dat is nog wel het vaagste van alles:eek:

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Tis niet mijn filmpie maar 1 van onze clan en iets van 100 helpers 8) :). Ik was trouwens ook niet de filmer maar zit wel in de clan en heb geholpen met het grootste deel. Clones is een beetje irri uit te leggen. Hier heb je een tutorial (niet van ons):

Tutorial

Threadlink

5. ViperMike

ViperMike Guest

Die clones kun je alleenmaar met een gemodde xbox doen. Dan zet je een god mode aan. Dan ga je op multiplayer met die cheat. Dan doe je teamchance. Omdat je als je teamchanced normaal doodgaat blijf je nu leven vanwege die cheat. En dan blijft er zeg maar een clone van je achter.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Kerel check de tut die ik linkte. Wij hebben geen cheats/mods etc gebruikt. Eerst lezen dan oordelen.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Dan is er een nieuwe manier gevonde, maar ik heb dit spel al jaren niet meer gespeeld. En dat glitche was ook niks meer aan na de eerste update.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Valt wel mee, ze zijn alleen moeilijker geworden of aangepast/verwijdert. Blijf het nog steeds leuk vinden.

Zijn er toevallig nog anderen met soort gelijke vids? Ben wel benieuwd :)

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een beetje gruwelijk laat maar...
    Het is een forum hoor, je bent hier ook maar voor de lol, als het je hier niet bevalt ga je tog de politiek in ofzo, hebben ze ook discussies maar die zijn wel belangrijk.
    Jou post had ook niks toe te voegen dus je maakt dezelfde fout!

En mischien een beetje ontopic:
    Ik had een capturecard (voor halo 2 :+ ) maar dat ding was OEM en kon nergens drivers vinden, dus nu ligt ie ergens weg te rotten :x
    Is er een progje wat 'universeel' is? (pinnacle gedoe werkte niet)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zie m'n signature, ga naar User Movies en zie! Heb ook nog een aantal nieuwe geplaatst. Niet allemaal van hetzelfde niveau, maar ik vind ze allemaal geslaagd. Sommigen hadden beter gekund, maar die mogelijkheden heb ik pas later ontdekt.

(Je kan ook nog blogs e.d. lezen daaro ;))

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ik wordt gewoon doorgelinkt naar de mainpage en alsk naar user movies ga krijg ik die van iedereen...

edit: check, ben meestal niet van jumpvids maar dis tog een mooie ;)

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  12. ViperMike

ViperMike Guest

Volgens mij staan er hier nog wat halo2 glitch videos op van mijn broer, hij zat en Hat Trick en heeft er nog veel filmpjes van.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als het DE Hat Trick is, is het goed :). Geen wanabee clan hoop ik :+. En als het idd de grote glitch clan is heb ik ze allemaal al gezien :) maar ze zijn zeker waard om te posten voor andere members, was (redelijk uitgestorven nu) altijd een erg goede clan.

Zat net ff met mijn fotocamera te kloten en heb ff een paar brakke launches van de clan achter elkaar gezet :D, gaat nergens over en de kwaliteit is slecht maar leek me wel geinig :) Spelen en filmen gaat niet goed samen :)

http://useruploads.mythica.org/view/Shakey_cam_madness.wmv

Hier een aantal launching vids van ons, ik ben degene met dit symbool:

:9

1 ) Project: Zero Gravity
    2 ) Touching Heaven
    3 )Sightseeing Headlong

Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  14. ViperMike

ViperMike Guest

Ja dat was DE hat trick, maar ze werde inactive na die update d8 ik.....Toen begon het glitche zwaar te vervelen, alle leuke glitches waren eruit gehaald.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Das wel geck op zich. Maja de glitches werden alleen wat moeilijker en er zijn er idd een aantal weggehaald. Maar post binnenkort ff wat filmpies, kan er zo 1,2,3 geen meer vinden :)

16. ViperMike

ViperMike Guest

Moet ik dan eens een keer vragen aan me broer waar hij die filmpjes heeft, heb er volges mij ook nog eentje dat ze een wartog in die kraan bij headlong hadde gekregen.....weet nog steeds niet hoe ze dat hebben geflikt.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    wilden wij pas ook nog doen :) wel geinig op zich :+
    Wist trouwens niet dat dat al zo oud was :x

18. captain alan be

captain alan be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onze eerste glitch montage (trailer)

Hier is hij dan het eerste fimke van Mezelf en I Strijder I.
    Dit filmke is nog maar een voorsmaakje van de echte volledige glitch montage die binnenkort zal verschijnen.
    Ook zal er binnenkort een gameplay montage aankomen.

Greets Captain Alan be

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is de bedoeling dat je, meestal, de beste paar clips in je aankondiging zet...hoop niet dat dit de beste clips zijn...

20. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte kwaliteit, slechte tekst, fout kleurgebruik. Te lange en te weinig clips. Slechte editing.

Kortom: ZEER SLECHT

EDIT: of probeer je een parodie te maken op al die glitch montages? In dát geval vind ik m wel gaaf. :)

Deel Deze Pagina