1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had laatst zo'n 30 minuten Socom opgenomen, om daar een montage van te maken, alleen is het overzetten naar mijn PC al 3x mislukt. Hij zet alleen de eerste 2 minuten op m'n PC. Erg jammer. Ik denk dat ik mijn band te veel gebruikt heb (al zo'n 40 keer overheen gespoeld), dus kan nog een tijdje duren voordat ik een 'shooter-montage' kan maken.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar 23 sec!. Dat is niet veel :p. Maar die 1ste bocht nam je wel lekker ;).

    Waar ik nog wellis een filmpje van wil zien is N-ring. Hoe zij aan die 5.55 min komen. Zo iemand dat voor mij willen filmen? Kheb geen live en zou ook niet weten hoe ik der anders aan moeten zou komen.
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    http://members.home.nl/jtang/
    En kies daar mijn monatge(40 mb)

    Nu is het jullie beurt Dames:)[/QUOTE]

    Ik krijg een site met voetbalfilmpjes, ook wel lache maar niet wat je bedoelt. waar kan ik die halo 2 filmpjes vandaan halen dan?
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier mijn Halo2 PREVIEUW of te wel hij is nog niet af maar het is meer een soort voorproefje.. :9

    http://members.lycos.nl/incesticide

    En dan Halo2 montage 4.2

    Graag uwe mening _O_
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Best mooi, alleen bij sommige kills zie je duidelijk dat iemand gewoon doorliep in een rechte lijn toen je hem snipede, maar OMG wat een graphics !!!
    Ziet er echt mooi uit..(vergeleken bij mijn kwaliteit..)
    Mag ik vragen welke capture card je gebruikt?
     
  6. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zillela yo ik ben het Timmy hoe gaat het met de montage zitten er wel mooie kills in. Laat ff previewtje zien :p
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Jensss, ik ga je filmpje kijken, alleen het in buffer opslaan gaat nogal sloom.

    Is die site waar jullie hem hosten (dat members.lycos ofzo) gratis?
    Want het is nogal irritant dat je mijn filmpjes steeds moet downen (in plaats van streamen)

    /EDIT: Zo, mooi filmpje man, mooi op het ritme van de muziek. Wel erg mooie kwaliteit, hoeveel mb?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2005
  8. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 3x gekeken, dat zegt hopelijk genoeg. De muziekkeuze was relaxt, en de schoten waren goed getimed met de muziek. Ik zou willen dat ik zo goed kon snipen/granaten gooien |:- . Nooit geweten dat snipen indoor zo effectief kan zijn.
    Verbeterpuntje? Snellere downloadsnelheid :+ .

    Gisteren wilde ik een nette replay met PGR2 maken (de eerste cone challenge uit de extreme series). Die moest ik nog op goud halen. Ik ga die hoe dan ook op platina halen, maar nu was eerst goud aan de beurt. Ik had 5x geprobeert, en er zaten af en toe zeer mooie bochten bij. Die ik zonder marge heb genomen.
    De 6de keer dat ik het probeerde had ik een gigantische schijtrace, maar m'n combo bleef wel staan |:- . Dan ga ik niet herstarten. Ik heb hem gefilmt (Master87_NL heeft het filmpje nu), maar ik weet niet of ik hem ga posten. Eerst een kleine combo van zo'n 2500 punten en daarna een 76x combo. Een record ten opzichte van m'n vorige 54x combo. Baal er best wel van (dat het zo bagger ging).

    @ JPRacegamer: 17,8 mb
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Valt mee. Als ik zo'n kwaliteit wil loopt het al gauw tegen de 200mb aan
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Site is volgensmij gratis maar het is van een vriend, dus ik zal het nog een keer voor de zekerheid vragen...

    Ennuh filmpje is nu 18 MB en de kwaliteit heb ik ook op het hoogst gezet maar waarschijnlijk moet ik dat aanpassen als die helemaal klaar is omdat het anders te groot word :'-(
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ,

    Okee nu je het zegt heb je daar gelijk in ik zal het verbeteren :)

    Sorry ik zou het echt niet weten ik heb der niet zoveel verstand van, en me vader heeft een PC speciaal voor montage en die gebruik ik ervoor maar ik zal vanavond wel us vragen wat capture card der in zit.

    PS. De kwaliteit van het filmpje was wel op het hoogst..
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Te groot voor je serverruimte? Anders kan je 2 versies maken. Een grote download met kwaliteit op z'n hoogst en een eentje op een kleiner formaat.
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja goed idee zal der aan denken :)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is zeker wel een coole montage. Ik zag weer wat bekende namen afgeschoten worden. Aan de andere kant, er zijn al heel wat van die noscope/stuck montages. Ik vind zelf montages van een hele game veel leuker om te zien. Zoals die Str8 Rippin vs. StK. Het zit misschien wat minder vol met spectaculaire momenten, maar zo'n montage laat wel beter de skills zien. Want iedereen kan stucken en noscopen. Sommige iets beter, andere iets slechter.
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is inderdaad maar hoe lang je opneemt of je mooie montage maakt of niet.

    Anyways Jensss, als je dezelfde muziek blijft gebruiken zal je toch echt headshots/muziek moeten combineren. Want daar is het IMO het perfecte nummer voor, anders even ander muziekje pakken..
    Just my oppinion..

    EDIT: Voor serverruimte moet je een FTP te pakken zien te krijgen, werkt perfect..
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe ik ben al bezig met een ander liedje aan het zoeken.. aangezien dit liedje erg herhalend is en triple kills/ kill atucalars enz. er niet echt in paste.
    Ik weet een vet klassiek liedje maar ik ben al een week bezig om er achter te komen welk liedje het is :mad: :'-(
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    http://xiruz.teamhalo.co.uk/upload/
    Eindelijk heb ik mijn montage af, al is deze niet zo serieus als diegene die er aan komt. Toch vind ik deze zelf wel geslaagd, afgezien van het ontbreken van het geluid op het begin(kwam door edit programma, niet door mij..)

    Graag jullie meningen en kritiek!
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey ten eerste vette montage, zitten veel mooie acties in. Enigste minpuntje vind ik dat je maar footage hebt op 3 verschillende maps.. Lock Out, Midship en Ivory Tower... Ik weet dat vooral op die maps MLG wordt gespeeld maar misschien moet je toch ook wat andere maps erbij pakken...


    Nog een vraag.. Hoe kom je aan die vette beelden van die ELITE?????? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Zaten bij de map pack als je hem in de winkel koopt, ook zitten er weinig triple+killtaculars in, maar dat komt omdat ik met een m8 contstant 2op2 MLG oefen..:)
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh nou ja dat zag er wel vet uit :)

    Oja nog iets wat je wellicht kunt verbeteren, op 3 minuten en 21 seconde valt voor mij gevoel de muziek opeens weg? Misschien kan je daar iets aan doen..

    Trouwens heb je dit allemaal opgenomen van xbconnect?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2005

Deel Deze Pagina