NGW, erg vette montage Ik heb vandaag helemaal niks te doen, dus ik denk dat ik mijn Socom montage nog eens een keer ga proberen. Alleen zitten er in de game bij het maken van een montage wel een paar minpunten: * Je hebt geen deathmach, dus dood is dood, en dan moet je een tijdje wachten, dus minder kills * Snipen is erg moeilijk, dus het meeste gaat met een 'M4A1', of met een 'AKS-74', en dat ziet er wat minder spectaculair uit. Ik denk hierom ook dat ik er een paar 'offline kills' in doe, omdat het anders wel erg lang duur voordat ik genoeg kills heb voor een montage.
Actie is actie, dus of het offline of online is maakt me niet zoveel uit. Het gaat bij mij erom dat ik vermaakt wordt. Ik haat die montages van Halo2. Dan zie ik wat ik allemaal mis omdat ik geen Live heb . Er cool filmpje van NatureGoneWild. Omdat ik alleen Halo2 linken doe kom ik niet verder dan double kill, dus dan is zo'n killtacular erg vet om te zien. Misschien is voor de afwisseling wel leuk als er andere wapens worden gebruikt. In Halo zitten meer wapens dan alleen de sniper en de battlerifle. Dat geldt ook voor Jensss btw.
Maar het zijn de enigste wapens met skills zowat, heb ookal is killtaculars met dual needler gehad in smg crap game, maar dat neem ik allemaal niet op. Ja alles is via xboconnect, kan niet op live>door credit card... Maar speel ook wel is tegen goede spelers van live hoor zoals Gonzo en [BBE]Hannes enzo..
Het is me toch gelukt , een montage van Socom. Hij is niet zo lang, maar 2,5 minuten, en de kwaliteit van het beeld is om te huilen , maar het is wel te doen (groot scherm = dubbelklik) Ongeveer 90% is online, en zo'n 10% offline. Muziek is van 'Muse' met 'In Your World', enjoy *)
*ENjoying a 404 error page, not found Paas even een werkende link( You send it werkt maar voor 25 downloads he..)
Met die 25 downloads wilde ik dus zeggen dat je hem beter gelijk meerdere keren upload, of je moet verwachten dat minder dan 25 mensen hem willen zien
Don't work ..Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
Deze site is een beetje onoverzichtelijk IMO, maar het is te doen. Klik op de link die ik je geef, en druk dan helemaal onderaan het scherm op 'FREE' (bij 'select your download') en wacht dan een aantal seconden tot de link om het filmpje te downloaden verschijnt. (dus niet zeggen dat er niks is, je moet gewoon ff wachten). De link verschijnt dan onderaan je scherm. http://rapidshare.de/files/3717409/Socom_by_JPRG.wmv.html
Nu snap ik waarom socom 2 nix aan is. Damn ik vind het der niet uit zien, en wat motifeerd jou om deze game tespelen? Ga Killzone spelen Dat is tenminste lachen Btw: wel een leuk filmpje, maar wel veel lag
Het is Socom 1 hoor Maargoed, de game had ik ook in super kwaliteit kunnen opnemen, maar dan wordt hij meer dan 200 mb (van de 9mb die hij nu is). Je hebt toch geen groot scherm gedaan , dan is hij niet zichtbaar meer gewoon Ik heb bijna geen lag hoor, 9 van de 10 potjes is lagloos. Alleen zijn de eerste 5 seconden van een potje soms wat vervelend, als je met z'n 8en bij elkaar loopt. Maar daarna zowat geen lag meer. En wat motiveerd mij?, de gameplay, de online-mode, mensen van de wereld top 10 afknallen Ik vind de game gewoon echt leuk. (een keer van gaming 4 ever gekregen voor mijn verjaardag *), thnx mate ) Ik ga ook zeker Socom 3 kopen (niet alleen voor het shooting gedeelde, maar je kan er ook in voertuigen rijden, dus lekker racen en SEALs platrijden
Ik heb die van Socom (JPRG) net gezien.... Wel mooi gemaakt filmpje (ik zou het niet kunnen) alleen is een FPS shooten IMO beter om zo'n filmpje van te maken dan een TPS. Misschien kan je beter je R63 gebruiken ofzo........... En die van PGR2 (MM) is natuurlijk van Oscar-materiaal. Alleen de beste regiseurs kunnen een hele film vanuit één camera standpunt nemen, aparte muziek eronder zetten en met één "schreeuw" de emotie van de finish weergeven.
Een videocamera waarmee je van je beeldscherm het opneemt. Vervolgens sla je het filmpje van je videocamera op de computer op. Dat bestandje upload je via bijv "Yousendit" en die link zet je hier neer.
Beetje vage uitleg gaming 4 ever Het spreekt voor zich dat je een camera met video mogelijkheden nodig hebt. De bijgelverde software van deze camera installeer je eerst op je PC. Na het installeren van de software, sluit je de camera aan op je PC. Dit gaat met behulp van de bijgeleverde kabel. Als je de camera aanzet, komt er automatisch een venster in je scherm met daarop de mogelijkheiden die je kan doen. Wil je een montage maken, dan is de simpelste optie 'Windows Movie Maker'. Het zou ook kunnen zijn dat je een wat proffesionelere montage wilt maken. Deze software zul je dan moeten kopen in een winkel. Maar als beginner zou je genoeg moeten hebben met 'Windows Movie Maker', het programma waar ik het meest gebruik van maak. De instructies volgen zich daarna van zelf, en als je iets niet weet of snapt kun je altijd nog de 'hulp' functie of deze thread om raad vragen Heb je een filmpje gemaakt, en wil je deze op een internet pagina posten, upload hem dan eerst via www.rapidshare.de of via www.yousendit.com. Na het uploaden krijg je gratis een link die je hier kunt posten