1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke montage, alleen heb ik er wel qua beeld wat op aan te merken. Als je goed kijkt zie je soms horizontale strepen of iets dergelijks.. is verder niet echt erg.. maar toch. Voor de rest... er zitten leuke momenten in.. maarja ik kan er moeilijk wat over zeggen want ik heb zo zoooveel montages gezien. Ik vind het nog steeds leuker om naar potjes te kijken.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ben ik het mee eens, ik vond die van halo 2 wat spectaculairder :)

3. JeePee

JeePee Guest

Ik heb een nieuwe montage.
    Dit keer van Richard Burns Rally.
    Deze is ook gemonteerd, dus niet dat ik één lange stage rijdt.
    Helaas loopt mijn movie maker telkens aan het einde vast, al zo'n stuk of 8 keer, dus ik heb helaas het einde weg moeten laten. :mad: Op een gegeven moment wordt het beeld dus gewoon zwart (muziek loopt wel door).
    Just check it yourself

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Grappig filmpje, muziek is ook wel relaxt. Crashes zijn altijd gezellig :9

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Leuk filmpje JP.

Ik ga straks ook weer een crash filmpje maken, ditmaal van Forza heb nu een manier gevonden waardoor je bijna over het hekwerk kan vliegen. Hoewel het minder leuk is als de crashes in Rallisport 2, toch idd altijd vermakelijk om te zien/doen.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe maken jullie de filmpjes van je tv? of hebben jullie alleen je xbox op je pc aangesloten? Want als ik met de digitale camera beelden van mijn tv wil maken, komen er allemaal leuke strepen doorheen.

7. JeePee

JeePee Guest

Ik film het gewoon vanaf mij TV. Gelukkig krijg ik geen streepjes :)

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik WIST wel dat je de Offspring leuk vond! :+

Ik ga het filmpje nu kijken JP, ik edit zo wel...

EDIT: Mooi filmpje JP, je ziet dat je steeds langzamer beter wordt, vooral qua monteren en zo. Jammer dat je rijstijl iets wat beschaafd/bescheiden is, anders had het er wat spectaculairder uitgezien, maar iig wel mooi. Laat hier toch duidelijk zien een erg goede rallygame te zijn.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Heb even snel wat in elkaar geknutseld van Forza, hij is mischien niet al te bezonder kwa crashes, de bedoeling was dus om oze over het hek heen te krijgen maar ja daar komt nog wel een beter filmpje van. En de kwaliteit ligt erg laag (strepen/12frames per sec :D ), heb hopelijk binnenkort een betere camera.

Maargoed opzich is het dus wel grappig filmpje. Hier rij ik dus met me eigen bestickerde/getunede APR Celica op het circuit New York Short (heerlijk parcour), waarvan de pics nog in de 'show jouw ride' topic stonden.

ENJOY

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    hier de mijne
    Klik dan rikkel 2.0, of download hem met rechter muis knop, opslaan als....

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hij kan hem niet vinden :mad:

*download filmke van excess-denied

Muziek is wel grappig, maar jammer dat je camera een beetje bagger is. En beuken doe je het liefste in Forza? :+

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie dat mijn rikkel 2.0 er af is:mad: Ach ik zet hem er wel eens weer op:)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ghehe nee ik rij ook wel gewoon hoor, maar ben pas bij level 25 dus op de helft, in de arcade mode zoals ook in het filmpje daar ga ik regelmatig even wat beuken :D en dan ook wel op New York door dat rechte stuk. En idd erg bagger camera (is ook een webcam, maar zelfs daar is ie nog bagger voor :D ) maar ja heb een beetje geld te kort, zal kijken of ik een keer een goeie kan lenen van iemand en het dan in goeie beeldkwaliteit kan opnemen.

14. JeePee

JeePee Guest

Ik heb sinds een paar dagen Killzone.
    Daar kan ik hopelijk wel een mooie montage van maken.
    Ik heb nu al zo'n 40 minuten beeld materiaal, en deze game heeft (i.t.t socom) wel een deathmatch, dus lekker veel kills }:]

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    kom maar op dan, posten die hap! :+

16. JeePee

JeePee Guest

Eerst nog bewerken ;)

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: killzone daar was ik ook redelijk goed in, Parkterminal stond ik altijd 1ste of 2de, en dat is toch netjes moet ik zeggen. Kheb 3 sterren dacht ik, en heb 2x zoveel kills als dead. Ik had eigenlijk met een nieuwe (profiel) moeten beginnen maar ik had geen zin om een nieuw profiel temaken want in het begin werd ik vet veel neergeschoten, etc :+. Maarach, tis maar een spelletje en wat kan mij die ranking nou schelen. Ik ben wellis benieuwd naar je montage ;)

18. JeePee

JeePee Guest

Gaming 4 Ever en ik hebben een MP-filmpje gemaakt van DTM2. Hierop kan je een beetje zien hoe wij rijden. Ik ben Bernd Schneider (de bovenste) en Gaming 4 Ever is Stefan Mücke (de onderste). We rijden op Hockenheim en Zandvoort. Have fun

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    De gast die boven rijdt...erm kijkt....Oh JPR rijd echt sommige bochten echt super lekker. _O_ Maar dat taalgebruik, kom op zeg dan Euuh!!! (8)) Maar ik zit tewachten op je Killzone filmpje ;)

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina