Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ehr...ik probeer te downlaoden maar hij zwamt steeds dat de rij vol is.
    en dan heb ik plaats 91 van de 91 of 45 van de 45, lijkt me sterk dat alles vol is en dat zoveel mensen m downloaden...maargoed, ik wacht wel :)

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ja dat snap ik ook niet aangezien pas 1 ieamand hem heeft gedownload :+ |:-

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    + plunten 8) :

+ mooiste no-scope op mij ever ;) :D
    + de muziek loopt vaak gelijk met schoten
    + goeie kwaliteit
    + mooie sticks en no-scopes
    + originele tekst: Press X to Reload :D _O_
    + JENSSS ownt op 50 Hz _O_

- punten :'-( :

- beetje kort, had graag meer footage gezien :D
    - dat half herladen van snipe is saai :p
    - beetje weinig triples en doubles, volgende keer beter :D ;)

Maar over het algemeen goed werk voor 1ste montage _O_ Volgende keer gaan we meer triples en doubles zien en minder vaak dat herladen van snipe. Hoop ik... :+

_0/

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    jij...jij...

vieze aim-cheater! (ofzo :+)
    nee geintje :)
    je bent serieus goed geskilled en kan egt goed unzoomed in ene keer mennekes naar de rijstvelden sturen :)
    knap gedaan, ook met de muziek die gelijk loopt met schoten, mijn complimeten :D

edit:
    en die stucks trouwens, ook erg cool :cool:

5. Candyman

Candyman Guest

Dat ik soms met die gast speel ziek!
    Zeker mooien montage mooiste.. de kills passen perfect op de muziek te goed gedaan jensss!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2005
  6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met de kills passen perfect op de kills :D moet dit niet zijn, de kills passen perfect op de muziek ;)

edit: kut je was me net voor :+ :D

7. JeePee

JeePee Guest

Hij is af, mijn Killzone filmpje :)
    Iets meer dan 5 minuten, en zo'n 32mb.
    Kijk zelf maar ;)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben hem aan het downen :)

Edit: JPR wat een muziek _O_ Hoe heet het nummer (remix?) van By Myself?. Je moet nog wel wat oefenen want de kills die je nu maakt zijn echt van noobie afkomst :p. Maar je heb het spel ook nog maar net?. Owja en speel is online i.p.v. offline MP. Ennuh...wat een muziek :p (aah ik luister al een kwartier alleen al naar het muziek van het filmpje)

Jensss uwe filmpje was wel leuk gemaakt, met op de bas een kill :cool:. Goeie timing :9

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  9. JeePee

JeePee Guest

Muziek is idd remix van By Myself.
    Afkomstig van de reanimation CD.

Ik heb het spel idd nog maar net. Zo'n 4 dagen ofzo, met tussendoor wat clanwars van Socom. Maarja, still working on it :+ Ik word al langzaam beter O-)

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    thnx! En blijf oefenen. Wat is btw je Nickname op Killzone? (misschien nog meer gasten op dit fora die een potje willen Killzone-en? dan kunnen we nog is een keer wat regelen. Maybe een fun-clan starten :9). Maar sommige kills zijn btw wel wat suffig, niet dat je wel echt mooie kills kan maken met killzone (alleen met sniper maar dan moet je echt klasse hebben)

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Marilyn Manson - Seizure of Power

13. JeePee

JeePee Guest

' JPRaceGamer' of 'Florero BuLLeT' (afkomstig van Socom clan, Florero PRO Killers). Meestal JPRaceGamer, maar als ik een keer verkeerd klik :+ We moeten een keer wat afspreken, lijkt me leuk om tegen je te spelen }:]

14. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff hierop klikken :)

Een filmpje met allemaal racegame fragmenten (voornamelijk PGR2 en Forza, maar NFSU en NFSU2 komen ook heel eventjes aan bod). Duurt slechts 2:50 minuten, het is 42 mb groot en ik heb met moeite bloed zweet en tranen een achtergrond muziekje gevonden. M'n geripte nummers pakt mijn movie-editor niet :mad:. Daarom heb ik 'Faithless - Miss you less, see you more' genomen. Niet het nummer wat ik wilde maar zeker niet een reden om je speakers uit te doen :p. Enjoy it!

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    En dat laatste hebben we gisteren dus al gedaan :cool: Pff damn wat een slecht potje, ik hoop niet dat je hem hebt opgenomen :p. Ik had 30 kills en 30 min :{, terwijl ik normaal altijd wel de 45+ haal. Naja die game ook al tijden niet meer gespeeld, iig heb ik JPR flink wat keren gekilld :9.

We deden ook nog een 2de potje (Kmoest der mee ophouden van me ouders). Maar die was echt helemaal |:- in 20 minuten tijd 5 kill gemaakt 8) Uhuh who't the man :+

Download

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gepost om 8:00:
    Heb jij zo'n slome computer ofzo 8)
    * Wacht steeds op je reactie :+

OT: Wel chill filmpje, alleen misschien voortaan de crashes en highlights iets spectaculairder. Maar het is wel een grappig in elkaar gezet filmpje. (Y)

Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff :+, neen ik kon het filmpje niet downloaden vanochtend :confused: Gaat weer proberen :cool:

18. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien een goed programmaatje om filmpjes mee in te korten?

19. JeePee

JeePee Guest

Muziek bestanden eerst kopieren naar 'mijn bestanden', dan zou hij ze moeten pakken ;)
    Ik ga je filmpje nu downen :)

Haha, was leuk. Maar pfff, wat een slechte potjes :'-( Werd soms meer dan 5x achter elkaar afgenkalt |:- 2de Potje had ik lekker 9 kills :9, waarvan zo'n 4 keer jou 8) (altijd leuk, die granaten :+)

/EDIT: Leuk filmpje Gunther.
    Mooie bakken met Forza! :)
    Alleen volgende keer de highlights wat beter, je mist zelf een keer een cone gate bij PGR2 :9

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2005
  20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort zo, dan kan je em makkelijker halen :+

* spreekt uit ervaring _O_

Deel Deze Pagina