Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

  1. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Highlight was niet echt highlights, zo deed die Viper niet echt bijzonders, maar ik vond het gewoon een vette bak :). Ow ja, die cone challenge heb ik op platina gehaald, en de hele moeilijkheid zat hem in die bocht. Door hem op een alternatieve manier te nemen kon ik en m'n kudos en vooral m'n snelheid op het rechte stukje behouden. Anders mis je de latere cones.
    @ Muziek probleem: dat programmatje accepteerd alleen .wav en .mp3 maar m'n muziek die door WMP geript is, is dus blijkbaar geen .mp3 of .wav |:- .

    Subtiel detail: omdat ik er muziek erover heen geplakt heb hoor je het niet, maar die Clio hoor je de vangrail raken, en je ziet vonken. Foutje van PGR2 dat m'n stash behouden blijft :).
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Jongens, ik ga mijn computer legen.
    Heb er al erg veel filmpjes opstaan, en de HD raakt aardig vol, plus de PC heeft wel eens snellere tijden gekend :+

    Hier nog ff een lijst met al mijn filmpjes, en als je er nog 1 graag wil zien, moet je het nu zeggen. Dan upload ik ze nog ff voordat ik ze eraf gooi.

     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Als het goed is staat het liedje dat je graag zou willen in 'Alle Muziek' in WMP. Klik dan met de rechter muisknop op dat liedje, en vervolgens op: "Map met Bestanden openen". Als het goed is staat dat liedje er dan ergens tussen. Klik vervolgens weer op de rechtemuisknop, en dan op "Kopieren". Als het goed is krijg je een aantal opties, en daarvan kies je "Mijn Documenten". Ga nu in Windows Movie Maker (die gebruik je toch...) naar "Muziek importeren" en als het goed is kun je hem nu wél gebruiken :)
     
  4. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    My wishlist :p :
    DTM Race Driver 2 - Mercedes DTM - Zandvoort + A1-Ring - Online
    DTM Race Driver 2 - JPRaceGamer & Gaming 4 ever - Splitscreen
    GT4 - Audi R8 Race Car - Le Mans (Circuit de la Sarthe)
    GT4 - Audi R8 Race Car - Le Mans (Circuit de la Sarthe) Replay
    MotoGP3 - Kenny Roberts - Assen

    Ik zal eens proberen, het programmatje wat ik gebruik is de software van Canon die bij de camera zat.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2005
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Waarom heb jij nog nooit in het Pats topic gepost! 8) :+

    Ik heb je filmpies alles gezien dus van mij hoeft het niet meer, wel slim dat je ze d'r af pleurt. Hoeveel ruimte nemen die dingen in beslag joh, in totaal iets van 1 à 1,5 GB ofzo. 8)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zal eens voor je tellen...

    /EDIT: Al m'n filmpjes bij elkaar zijn 1 GB, (wat hier boven staat is niet alles trouwens, alleen de leukste) en daar komt ook nog eens bij kijken dat ik een vakantie film op deze PC heb ogeslagen op DVD kwaliteit, en die is 11,9 GB 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2005
  8. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou ook graag gamebeelden willen opnemen. Ik heb nu een TV Capture card waarmee ik strepen in het beeld krijg en dat bevalt me dus niet zo, maar welke kaart(en) gebruiken jullie ? Vooral de kwaliteit van het filmpje van Jensss vond ik goed.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gebruikt een capture card van over de 400euro |:- ik weet niet of je zoveel wil uitleggen voor het opnemen van tv maar ik in ieder geval niet...
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0


    Kun je ze niet op een cd zetten zodat ze niet verloren gaan?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ah joh, die filmpjes stellen voor mij niet zo veel voor.
    Als ze verloren gaan maak ik toch gewoon een nieuwe:)
    Kwestie van een kwartiertje ofzo, waarschijnlijk rijd ik nu nog beter ook:+
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spelen jullie, want ik kan met een hoge kwaliteit van 720 bij 573 pixels vastleggen, maar ik speel tijdens het opnemen op een schermpje van windows movie maker dat zo gigantisch klein is dat ik daar amper iets zie. Weer iemand hoe ik dit schermpje kan vergroten of een ander programma waar je wel bv. over de hele grote van je beeldscherm kan spelen. En weet iemand hoe ik het geluid vast kan leggen, ik heb een normale AV-kabel.

    Alvast bedankt
     
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn 2e halo2 montage, kritiek is welkom.
    Hij is hier te downloaden: KLIK!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  16. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    jou link geeft zo te zien alleen de download voor een premium account.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Wanneer je een film gaat bewerken sleep je de rand van het scherm gewoon naar links ;) (tijdens het overbrengen van camera - PC zul je met WMM altijd een klein scherm hebben, maar daardoor gaat de kwaliteit niet verloren.)
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vet Fr@! Die Killtacular en die headshot in de lucht zijn toch wel toppertjes, en veel double en triple kills natuurlijk....met die snelle melee reflex. Mooi _O_
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet idd dat de kwaliteit niet ten onder gaat, maar ik moet wel spelen op dat kleine schermpje, want ik kan neit mijn xbox op mijn tv en computer tegelijkertijd aansluiten. En hoe moet ik het geluid opnemen, wat voorn scart kabel gebruiken jullie???
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Rallisport Challenge 2 : Crash Test 2

    Heb een deel 2 van het eerder gemaakte Crash Test van Rallisport Challenge 2 gemaakt, deze is 6:37 lang en best spectaculair al zeg ik het zelf. Vooral doordat mijn webcam van niet bepaalt goeie kwaliteit is, lijkt het juist soms wel of de crashes echt zijn. :p Ach ja check het zelf maar....

    KLIK (29mb)
     

Deel Deze Pagina