1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Pass en family account login vraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vlimper007, 28 dec 2019.

  1. Vlimper007

    Vlimper007 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Goedemorgen! Even een vraagje. Ben benieuwd of iemand mij hier mee kan helpen. Ik heb een Microsoft family account met daarin 2 kinderen. Totaal dus 3 accounts. Een Game Pass en Live account gekoppeld aan mijn account. Op de XBOX kunnen mijn kids alleen Game Pass spellen spelen als ik ook ingelogd ben op de XBOX. Ik zou willen dat dit ook kan zonder dat ik zelf ingelogd ben (die logt nu automatisch in zonder password zodat ze zelf aan de gang kunnen), zodat de kids niet op mijn account gaan spelen (en misbruik maken van de schermtijd). Is dat op een of andere manier mogelijk? Grtn, Vlimp.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het zijn aparte accounts en niet subaccounts van jouw eigen account begrijp ik?

    Ik heb het vermoeden dat jouw account niet het hoofd account van de xbox is. Dat is namelijk hoe gamesharen werkt. Een andere mogelijkheid is dat er ergens in het privacy gedeelte voor kinderaccounts wat aangeklikt kan zijn wat ervoor zorgt dat het enkel op deze manier werkt.
     
  3. Vlimper007

    Vlimper007 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank voor je reactie. Je hebt me in de juiste richting geholpen. Ik moest nog met mijn hoofd account mijn XBOX aks Home XBOX instellen. Nu werken de kid accounts ook met de Game Pass en Live zonder dat ik aangemeld ben. Dank voor je hulp en fijne dagen nog! Grtn, Vlimp.
     
    B Tender en Maddmonkey vinden dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zou inderdaad de oplossing moeten zijn!
     

Deel Deze Pagina