1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game pc , loopt stroef

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iggyx360, 29 jan 2013.

  1. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey iedereen,

    Ik heb sinds de zomervakantie een custom game pc (zelf in elkaar gezet).

    Maar sinds een maand loopt hij heel stroef. ik heb het een paar weken opgelost gekregen door bij cataclyst control centre m'n pc op de gaming preset te zetten (dus gewoon vol kracht ertegen aan.) ,maar sinds vanmiddag doet hij weer raar.

    Ik heb de crysis 3 beta gedownload en in heb 2 potjes goed kunnen spelen. Daarna heb ik last gehad van de volgende dingen : FPS van 5 , cpu 100% ,GPU boven 85 graden C, etc.

    Ik heb van alles bekeken qua instellingen ( crysis 3 ,alles op low resulteert ook in fps van 5 ). andere spellen zoals ace op spades draaien wel goed ( maar nogsteeds met een hoog percentage bij de cpu)

    volgens mn computer heb ik de laatste drivers.

    specs:

    Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.120830-0334)
    Language: English (Regional Setting: English)
    System Manufacturer: MSI
    System Model: MS-7641
    BIOS: Default System BIOS
    Processor: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
    Memory: 8192MB RAM
    Available OS Memory: 8192MB RAM
    Page File: 4918MB used, 11461MB available
    graphic Card name: AMD Radeon HD 6800 Series



    Ik heb hoop dat jullie me kunnen helpen ,want ik heb alles geprobeerd ( en m'n vrienden ook.) en ik weet echt niet meer wat ik moet doen ...

    mvg ,

    iggyx360
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is het ook de game die ervoor zorgt dat de processor 100% bezig is of niet?
    Zo niet, dan zal er wel iets op de achtergrond draaien die je PC laat hangen, heb je al eens de boel geformatteerd en met een schone lei begonnen?
     
  3. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Download gamebooster van iobit.
    Gebruik ik zelf ook.
    Is een gratis programma.
    Misschien dat dat helpt...
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee, dat is de grootste meuk die je kunt hebben 8).
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebruik het altijd. Vind het prima werken. Alleen wel de oudere versie. Die nieuwere versie is way to much.
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ook al eens zoiets gehad, lag uiteindelijk aan de Windows Search Index of iets in die trant.. Dit proces zou ervoor moeten zorgen dat zoeken binnen Windows sneller moet gaan, maar zorgde bij mij voor een constance 90 tot 100% CPU load.. Uitgeschakeld, en opgelost! Wellicht de moeite waard om even in te duiken.. Helaas weet ik de precieze benamingen niet meer anders had ik zelf even voor je gegoogled, dus je moet nog wel even zoeken :)

    Edit: Ohja, en hou je alsjeblieft van verre van PC Cleaners, Regcleaners en andere zut. 99 van de 100 programma's zijn bagger en maken meer kapot dan ze goed maken.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013

Deel Deze Pagina