1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game uit game pass gehaald door Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roy Out, 14 dec 2019.

  1. Roy Out

    Roy Out New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    even een vraagje mbt de game pass bibliotheek.

    ik had Mortal kombat xl gedownload en was hiermee aan het spelen met mijn zoon, gisteravond nog, en vandaag wil hij niet opstarten met de code dat ik niet diegene ben met rechten voor het spel. Blijkt dat als ik nu in de game pass bibliotheek kijk dat Mortal kombat xl eruit gehaald is. Komt dit vaker voor? Speel je een spel waarvoor je een abonnement hebt afgesloten, verdwijnt hij opeens....

    Hoor graag van jullie.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt dit vaker voor? Speel je een spel waarvoor je een abonnement hebt afgesloten, verdwijnt hij opeens....

    Ja dit komt vaker voor. Het is een service. Je betaalt niet voor het spel zelf, maar om een groot aanbod aan spellen te kunnen spelen. Er wordt ruim van tevoren aangekondigd wanneer een spel verdwijnt uit de gamepass.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja, laatst ook al met FM19 :mad:. Mooi kloten.
     
  4. Roy Out

    Roy Out New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt ruim van tevoren aangekondigd wanneer een spel verdwijnt uit de gamepass.

    bedankt voor de info ik dacht dat de bibliotheek alleen maar groter zou worden, niet dat ze ook spellen zouden verwijderen. Heb m pas dus weet nog niet alles. Wel jammer want we vinden mk wel erg leuk. Dan maar los aanschaffen.

    thnx!
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Games weghalen zodat deze gekocht dienen te worden en DLC zijn de enige redenen dat een model als dit ook maar enige houvast heeft. Gamepass is vooral geweldig als je nieuwe (SP) games een keertje wil spelen. Je kan echt snel al hele interessante games spelen. Ligt een beetje aan jouw interesse, maar per jaar kan je al gauw honderden euro's besparen op die manier. Keerzijde is dus wel dat je nooit een licensie in je bezit hebt. Ligt er dus heel erg aan of je een game voor langere tijd wil spelen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina