1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

game voor de beginnende GC`er

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dutch_badass, 14 okt 2003.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    jep, de INsidegamer shop = PSXshop.nl
    ik heb er wat PSone dingen gekocht..
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Animal Crossings is helemaal te gek begrijp ik van de meeste GC owners, hoewel het op mij wat kinderachtig overkomt!!!
     
  3. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    SMASH BROTHERS!!

    sorry dat ik me zo laat gaan.. Beste spel in de geschiedenis van de videogames imo 8)

    ik vind het overigens niet terecht dat deze game partygame wordt genoemd.. een partygame dient iedereen redelijk makkelijk op te pakken en dat is bij smash bros. melee zeker NIET het geval! Als je smash bros op de N64 niet gewend bent ben je wel een weekje bezig op enig niveau te komen, en daarna kan je werkelijk MAANDEN en HONDERDEN uren aan een stuk door je skills perfectioneren.. In het begin is het misschien even door de zure appel heenbijten, maar na een tijdje hak je computertegenstanders van level 9 de pan in met een handicap van 7! (kan nog lagere handicap (=moeilijker), maar dit is mijn PR)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ja smash brothers ben je echt lang zoet mee me eerste spel :) een maand of 2 gespeeld gewoon dingen unlocken daarna bekers halen heel veel te halen verder gewoon veel trainen en tegen vrienden spelen kost ook weinig zal daar voor gaan
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Metroid Prime, of Zelda : TWW zoals al velen zeiden.
    Vergeet vooral geen memorycard aan te schaffen bij deze games. ;)
     
  6. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    in dat geval metroid prime, omdat die 30 euro goedkoper is, dat wordt zelda ook nog wel.. beide games zijn zeer gaaf.. maar ik zou toch echt voor smash bros gaan..
     

Deel Deze Pagina