ik zeg niet dat ik iets beters weet, maar dit is een jongensdroom waar totaal geen geld in zit.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou wel 3x nadenken voordat ik mijn eigen vermogen in zo'n soort onderneming stop. Eind jaren '90 zijn er ontzettend veel arcadehallen gesloten omdat niemand meer kwam. Iedereen speelt online, ook op de 360. Wees slim, en hou eerst eens een marktonderzoek voordat je geld uit gaat geven. En dan geen polletje op dit forum, want over het algemeen zitten hier veel scholieren die weinig geld te besteden hebben en weinig tijd hebben om naar Nijmegen te komen. Daarbij denk ik ook (en dan hoeft niemand zich aangesproken te voelen) dat er weinig mensen op dit forum zitten met enig ondernemend inzicht. Ik denk persoonlijk dat je binnen 3 dagen je "cafe" vol hebt zitten met associale straatjongeren die, laten we eerlijk wezen, vaak allochtoon zijn. Weigeren mag niet, want dan heb je binnen de kortste keren een mensenrechten organisatie op je dak
Ik moedig jonge ondernemers alleen maar aan. Hell, I'm one of them, sort of... Er zijn tegenwoordig te weinig mensen die ook maar enig initiatief durven te nemen, of de verantwoordelijkheid van het runnen van een onderneming op zich nemen. Maar dat neemt niet weg dat meer dan helft van nieuwe ondernemingen op zijn gat valt.
Laatst bewerkt: 17 sep 2006