1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube best verkocht en eerder online

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door aapie, 12 sep 2002.

1. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel zeggen dat Sony meer door niemand wordt ingehaald. Maar wie had 5 á 6 jaar geleden verwacht dat de Playstation het zo ver zou schoppen? Sega en Nintendo gingen gewoon lekker hun gang en niemand had dit verwacht van Sony. Althans ikke niet. Maar dat is wel gebeurd. Dus waarom zou de Xbox dit niet kunnen. MS heeft het geld, en ze laten zich niet zomaar in de pan hakken. En misschien loopt het wel net zo bij MS als bij Sony. Van hun tweede console werden er nog meer verkocht dan van hun eerste. Dat kwam omdat ze inmiddels een enorm aantal fans hadden die gewoon blind een 2 console van het merk zouden kopen. Ik verwacht dat dit bij Microsoft ook zo gaat...

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Erm, klopt helemaal, behalve dat er veel meer PSX'en/Psones dan PS2's verkocht zijn.

3. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :) Ik bedoelde het eigenlijk ook figuurlijk. Het gaat gewoon alleen maar beter met Sony. Dat is wat ik er mee bedoelde. De hype rond de Playstation is met de komst van de Playstation 2 alleen maar groter geworden...

4. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Trouwens, ik hoor hier altijd zoveel mensen zeggen dat het best nog wel meevalt hoe slecht Xbox verkoopt, maar da's denk ik toch een stukkie wishful thinking. Als ik bijv bij ons in de gameshops met de mensen achter de toonbank praat zeggen ze allemaal dat het echt waanzinnig slecht gaat en dat de price-drops na een paar dagen al geen effect meer hebben. Komt denk ik omdat mensen gaan twijfelen aan het produkt als je het binnen een half jaar 2 keer goedkoper maakt. Het schijnt dat sommige winkels maar een keer in de maand of zo een xbox verkopen. Da's bij de PSX toch nooit zo geweest of wel?

5. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Gameguide.nl meld het volgende stukje:

40 miljoen playstation 2 's zijn er verkocht wereldwijd. 25 % daarvan is van de laatste 5 maanden.

De playstation 2 maakt zich populair aan het aanbod games en de extra functies , zoals DVD , Muziek en online spelen . Ongeveer 17 miljoen Playstation 2 bezitters wonen in Noord-Amerika. Daar na komt Europa met ongeveer 12 miljoen verkochte consoles en dan Azie met ongeveer 11 miljoen verkochte PS2 's .
    En als je nog geen ps2 hebt is het de goede tijd om een PS2 te kopen , hij is verlaagd naar 250 euro en binnekort komen toptitels zoals GTA : Vice City , Primal , Collin Mcrae Rally 3 en Kingdom Hearts .

Zo ziet het er dus naar uit dat het na de komst van de Xbox alleen maar beter is gegaan met de PS2....:'-(

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Zal nooit meer wennen aan een ps2 als je eenmaal een echte next-gen console hebt gehad.

7. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn spellenboer is het net het omgekeerde.De Xbox verkoopt zeer vlot ,de PS2 zwakjes maar het is de Gamecube die niet verkoopt.Aan regiocijfers heb je dus niets.Er zijn ondertussen op één jaar tijd bijna 5 miljoen Xboxen verkocht.Niet slecht voor een 'groentje'.Ik zou ook nooit meer een PS2 kunnen bespelen.De Xbox is zo'n superieure machine, maar niemand wil het gewoon inzien.Er zijn zoveel 'kudde dieren' op deze aardbol die alleen maar een PS2 kopen omdat iedereen er één koopt.De Xbox is gewoon een veel betere prijs,kwaliteit aankoop.

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in het dorp zijn ze zelfs gestopt met spullen voor de xbox te verkopen omdat er nix wegging. De GC daarintegen verkoopt hier als een gek. Maar als je weer naar een andere plek gaat merk je dat daar de xbox weer verkoopt. Het hangt dus gewoon van de plek af of het goed verkoopt of niet... :p

9. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    De populariteit van de xbox stijgt nog, laten we niet vergeten dat kwa consoles nintendo en sony meer ervaring heeft maar dat zegt niks. Microsoft is kwa extras enzo beter.Xbox en ps2 gaan online maar gamecube niet (stomme zet als je het mij vraagt maar ja). Het enigste wat de gamecube mee heeft zijn de graphics (slechter dan xbox maarja) en de prijs. 200 euro tegen 264 maar als je kijkt naar het feit dat je ook een ingebouwde dvdspeler hebt is 100 euro extra best wel een koopje (64+28 euro afstandbediening) Dus xbox rulezz PUNT UIT;)

10. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    De afstandbediening krijg je er tegenwoordig bij.

11. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox niet populair
    Bij mij in de buurt is het Game Cube en XBox

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "gamecube best verkocht en eerder online"

ik heb een beetje het idee dat gc helemaal niet meer online zou gaan of heb ik dat nou verkeerd :+

13. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt echt puur aan de omgeving wat er het meest wordt verkocht. Vaak als een paar mensen 1 bepaalde console kopen, is dat voor hun kennisen/vrienden een reden om diezelfde console te kopen, omdat ze daarbij weten wat ze kopen.

14. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Huh Gamecube niet online? Waar heb je het over?
    Alleen wat later, maar om dan maar te concluderen dat ze helemaal niet online gaan.

De Gamecube heeft wel meer te bieden dan jij noemt namelijk een soort game die nooit op de Xbox zal verschijnen.
    Hiermee bedoel ik games als Star fox, Super mario Sunshine, Metroid, Resident evil 0, Animal Crossing.
    En die dvd-optie voor de xbox is leuk, maar voor een groot gedeelte van ons weggegooid geld(want wie heeft er nu nog geen dvd-speler zeg?).

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik. voordat ik de xbox had, had ik geen dvd speler.

16. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zelf ook nog geen DVD speler. Nu natuurlijk wel. Iedereen weet dat de GC veel te bieden heeft. Het heeft allemaal vaste spellen die op elke spelcomputer van Nintendo uitkomen. En ze blijven leuk, door de grafische vernieuwingen en de revolutionaire gameplay. Het gaat van platform naar 3D. De Xbox is beginnende, heeft deze games nog niet... Bij de Xbox twee zijn deze games er waarschijnlijk wel. Neem Blinx... :)

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Hiermee bedoel ik games als Star fox, Super mario Sunshine, Metroid, Resident evil 0, Animal Crossing.'

Mario sunshine komt toch ook naar xbox ? :confused:

18. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je maakt een geintje zeker :) Tuurlijk komt die niet naar de Xbox. Mario verschijnt alleen maar op Nintendo dat is toch wel wereldwijd bekend. ;) Maar ik ben blij dat Mario niet op de Xbox komt. Er moeten nog redenen blijven om andere consoles te kopen. Als Bill Gates met zijn Xbox maar alles voor elkaar krijgt en iedereen opkoopt is de concurrentie compleet foetsie. En dat doet de gameswereld (denk ik) niet ten goede...

19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    MARIO NAAR XBOX?]:- ?:confused: ?=( ?

20. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang game ij al?

Deel Deze Pagina