1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube best verkocht en eerder online

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door aapie, 12 sep 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
  2. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    De dag dat mario naar de xbox komt is de dag dat ik mijn xbox omruil voor een ps2!

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat zou ik echt dus NIET doen :+ alhoewel mario echt een kut spel is maarja k denk dat dat mijn mening is die veel mensen niet met mij delen ;)

4. macksplack

macksplack Guest

ik steek em dan in de fik, opdonderen met die kiddyshit

5. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

Dus DE manier voor Nintendo om van de Xbox af tekomen.

Kiddyshit rules trouwens !!

6. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjaa dan terroriseren we gewoon die kiddy shit!!! alle winkels afbranden die het verkopen }:]

7. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat topicopener Aapje een fanboy van Nintendo is en/of een serieuze Microsoft-hater die helemaal geen Xbox heeft.
    Hij probeert hier te verkondigen hoe slecht hij de Xbox vindt en zegt er meteen bij dat hij er ook een heeft, om geloofwaardiger over te komen. Maar ik denk niet dat hij er een heeft, anders kraam je niet zo'n onzin uit.
    Ik heb alle consoles en m'n Ps2 is aan't verstoffen.
    Op Gamecube speel ik soms eens.
    Maar op Xbox en ook Dreamcast toch wel het meest.

8. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is het wel erover eens dat qua platformgames Mario Sunshine het beste is. Ik speel nu niet zo graag platformers (heb wel Mario Sunshine gespeeld), maar ik ga daarom ook niet verkondigen dat Mario Sunshine een kutspel is want dat is nu ook weer totaal niet waar.

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij het meeste aan Mario opviel was de lage kwali van veel textures en de slowdowns in het spel. Verder was het natuurlijk een echte Mario, maar nergens echt vernieuwend. En dat kan Nintendo nog wel een gaan opbreken, want wat is er nu echt nieuw wat op de Gamecube komt ? Het zijn allemaal de bekende namen die ik zie en tegenkom.

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen maar slow-down bij het laatste baassie. Verder vond ik hem top. Vind je het gek dat Nintendo gebruik maakt van naamsbekendheid van titels zoals Mario ? Dat is hun belangrijkste wapen.

11. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Dat breekt Nintendo juist niet, het is hun grote kracht de bekende te namen gebruiken. Myamoto (big boss Nintendo) maakt deze characters zodat mensen ze herkennen. Iedereen kent mario en zelda, but who the fuck is blinx. Wat echt kut was van mario sushine waren de lelijke textures, maar framedrops heb ik niet gehad voor zover ik weet.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Weer een late reactie van mij..

GameCube is eerder online lijkt me nogal een vreemde opmerking. Sinds de Xbox op 15 November online is in Amerika en Nintendo nog niet eens een 'echt' online plan heeft. :{

Maar goed, je mag geloven wat jij denkt. Maakt mij niks uit. :+

13. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Weer een late reactie van mij..

Mannetje, als je het niet zeker weet zeg dan nix :confused: . Gamecube IS wel degelijk online in Amerika ! check het bericht HIER

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als die online service net zo goed is als jouw link, dan zullen ze veel tevreden klanten hebben:D

15. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Jou internet is net zo goed als jou reactie,
    Die link werkt perfect. Ten 2e je reactie heeft geen reet te maken met welke partijen online zijn of niet.

de groeten :+

edit: typfoutje

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Om even alles op een rij te zetten:

Met de Xbox kan je al sinds de introductie online via gamespy en Xboxconnect, kon met de GC niet.
    Xbox-live is een extra dienst met een grote infrastructuur die Sony en Nintendo niet kunnen aanbieden.

Ten tweede Shigeru miyamoto is de bedenker van oa Mario en zelda hij is, als ik het goed heb, hoofd van de ontwerpafdeling dus niet echt de big boss!
    Nintendo krijgt het altijd voor elkaar de beloofde grote spellen, zelda, mario enz. uit te stellen.

Mario en Blinx vergelijken slaat echt nergens op, mario bestaat al twintig jaar en Blinx 2 maanden, hoe bedoel je appels met peren vergelijken.
    Als je de opvolgers van Mario, Zelda, Metroid en Starfox bekijkt valt me 1 ding op, same shit different name.
    Qua vernieuwing kan je niet zeggen dat Nintendo innovatief is, als je naar Sony en MS kijkt, zie je dat hun wel het lef hebben om eens wat nieuws te proberen, in plaats van door te breien op een succes.

De link doet het nou:) , valt me tegen van Nintendo, moet je ook nog een online adapter kopen en ook nog eens maandelijks geld neer leggen om online te gamen!

17. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Mario en Zelda betreft heb je gelijk, die boorduren voort op de N64 games maar Starfox en Metroid zijn toch echt totaal nieuw qua gameplay hoor....

18. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Mja metroid lijkt in helemaal niks meer op de oude Metroid. HEt is een hele gewaagde stap om deze game 3d te maken. Vooral omdat de game juist door die 2d zo goed speelbaar was.

19. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha gamecube was eerder online dat klopt. Maar over dat beter verkopen is wel onzin!

Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  20. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie luistert er nou naar deze onzin. klopt echt niks van. Enne geen replies meer van Aapie na zijn eerste post ? Zal zeker afgehaakt zijn na de reply van Cyberpunk :D (de 2e post)

Deel Deze Pagina