1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube bull shit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door J_Star, 13 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Go Ahead.... Gamecube is niet KIDDY. Ik ben ook niet kiddy? Vanmiddag nog bij MOTOGP2 online hadden we het erover.

Ik ga echt wel een Gamecube halen! 99 euro joh! echt weinig geld en idd zoals hierboven... Metroid...Mario en nog veel meer vanaf 17 oktober voor 30 a 35 euro! Superleuke bedragen en topgames! Wat wil je als echte gamer nog meer!?!

Gamecube staat vast super langs een Xbox en PS2. Alleen welke kleur Gamecube ik wil weet ik nog niet. :D

2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Worden mensen het nooit zat om te zeggen, dat is "kiddy". Een discussie over de cube, er moet altijd iemand zijn die het kiddy vindt. So what!
    Was Blinx net als mario, ja Blinx in niet echt een topgame en dat kun je van Mario en Sonic wel zeggen.

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat kiddy ben ik 't met je eens, maar daarover is mijn mening al in zoveel topic te lezen...maar Mario op de NGC is echt geen topper...voor mij iig niet...en Sunshine werd (zoals gewoonlijk) door het publiek minder gewaardeerd dan door de reviewers...(en daar ligt toch wel een "probleem" voor mij, je kan gewoon geen eerlijke review over Nintendo lezen :mad:)

En waarom je Sonic noemt? Die komt toch ook gewoon op de xbox?

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Men vindt Sonic blijkbaar kiddy?! :confused:

Ik vind het een super personage en kijk ook uit naar het nieuwe avontuur op de Xbox :D

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok het is je eigen goed recht om te zeggen dat de controller kut is. Maar ik denk alleen dat je geen goeie game lang heb heb gespeeld, die goed is afgestemd voor de gamecube controller. Je moet voor de gein maar eens je oude n64 controller uit de kast halen en dan voel je ineensdat hij niet meer lekker in de hand lig. :D

Maar goed laten we maar weer een beetje ontopic gaan. En dat was dat de prijsverlaging bullshit is.
    En daar ben ik het niet mee eens. Want was de Ps2 en Gamecube er niet dan had je nu nog ongeveer 400 a 500 euro neer moeten leggen voor een Xbox. En daar zit ik als gamer nou niet echt op te wachten. Dus ik kan alleen maar zeggen ode aan de concurentie. :D

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha! Dat klopt, ik heb vroeger heel wat uurtjes op m'n PS1 gespeelt. Nou ging ik laatst naar een kameraad met een ps2.. Man, wat voelde die controller klote aan! :D 'k Was't gewoon helemaal ontwend!:p

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah staat zeker super :cool:
    Ik heb een zwarte en xbox en gc zijn groote buddies

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel waar, ik heb er indd niet lang opgespeeld. Maar het was een vechtspel en daarvoor vond ik de controller niet echt geschikt. Ik heb helaas geen n64 controller.

Over de prijs, ik bedacht me net dat de Gamecube gewoon goedkoper is dan de GBA SP8) . Vind ik eigenlijk best raar.

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    De gamecube is gewoon niet ingespeeld op de europese markt.
    Daarom gaat ie zo slecht en 100 pleuri voor een console is toch wel een manier om er een paar te slijten.
    Vooral in Nederland werken zulke dingen :)

10. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bestempel je een game als kiddie nog steeds als het een niet geoed gemaakt spel is en dus niet om het uiterlijk. Bijvoorbeedl Zelda, ziet er misschien een beetje kinderacgtig uit maar speelt echt geweldig is dus gewoon een volwassen game bestemp het daarom aub niet met kiddy ofzo.. Voor de rest vind ik persoonlijk de gamecube controller net iets lekkerde dan de xbox controller. Daarnaast moet ik wel toegeven dat op de xbox meer realistische games zijn.

11. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    't kan altijd nog kiddier dan mario en sonic, de gamecube schijnt zelfs een mickey mouse spel te hebben :D

12. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau van sommige mensen hier:confused: Als of xbox geen ehmmm kiddy spellen heeft, bv zwabber enz. Is dat erg, NEE.

Ik vond mario sunshine toch leuker dan mario 64. Dat is mijn eigen mening. Het gaat mij toch om het gameplay. Ieder heeft een ander mening over de spellen.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mwa, ik vond Sunshine vermakelijk, meer niet :) Niet dat dat iemand interesseert:+

14. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo zal even met een lijstje aangeven dat de xbox beter is dan de concurentie:

DOAX ----------Beach Spikers
    Blinx ----------Zelda: Windwaker
    ToeJam & Earl ----------Mario
    Kotor ----------Final Fantasy
    Sega GT 2002 ----------Gran Turismo
    Brute Force ----------Killer 7
    HALO ----------Metroid Prime
    Dead Or Alive 3 ----------Virtua Fighter 4
    Fable ----------Suikoden 3
    Top Spin ----------Virtua Tennis
    House Of The Dead ----------Time Crisis
    Project Gotham ----------F-Zero GX
    Crimson Skies ----------Star Wars: Rogue Leader

etc etc

je ziet dat de xbox duidelijk een klasse beter is steeds, tel daar op dat je ook nog eens online kan en je hebt de beste console :)

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Yeah :{ Door een opsomming aan spellen te geven bewijs niet echt dat een console beter is hoor. Wat iemand van een spel vind is persoonlijk en dat kan niemand anders voor diegene bepalen. Vooral de lijst die je nu opgeeft slaat als een lul op een drumstel, ik citeer: Project Gotham ----------F-Zero GX - Waarop baseer je dit, een futuristisch arcade spelletje vergelijk je met een simulatie spel. 2 Totaal verschillende type games. Blinx ----------Zelda: Windwaker Ook dit slaat nergens op. Het mag veruit bekend zijn dat Zelda 1 van de betere games van dit jaar is. Blinx daarintegen staat in de schaduw van Zelda en zal hier echt niet aan kunnen tippen.

Als je ooit weer van plan bent om nog zo'n onlogische lijst van games op te sommen zonder argumenten denk dan wel ff na waar je 't over hebt :{

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    |:-

Kijk voor de gein eens naar de titel van dit forumgedeelte. Daar staat Overige console's + PC/Internet. Dit is dus het gedeelte waar mensen die in het algemeen naast hun Xbox ook nog een of meerdere andere consoles in hun bezit hebben hier lekker over kunnen discussieren. Wat zoekt een overduidelijk zielige fanboy als jij hier dan? Als jij blijkbaar alleen maar kunt geilen op je Xbox dan heb je forumgedeeltes genoeg buiten deze om dat te doen.

Val ons dus niet lastig met je onzin aub. Aan dat domme lijstje was overigens al duidelijk te zien dat je echt geen verstand hebt van games. Je vergelijkingen sloegen in de meeste gevallen echt helemaal nergens op. :{

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    voor 200 euro krijg je er een spel bij ;) maar mijn berekening was ook fout.. namelijk:

100 euro voor gamecube
    30 euro voor memory card
    30 euro voor spel
    160 euro totaal..

normaal:
    200 euro voor gamecube + spel
    30 euro voor memorycard
    230 euro totaal..

dus 70 euro afgeprijsd..

he, ik dacht dat we die fase wel hadden gehad.. Kan jij het je voorstellen dat ik het met bepaalde dingen in die lijst verre van eens ben? ('nee').. hoeft ook niet, feit is alleen, dat de gamecube en ps2 bestaan juist OMDAT de xbox niet de beste is.. (als dat zo was, had iedereen 'm.. maar sommige mensen vinden andere consoles beter of denken dat ze andere consoles beter vinden.. dus vandaar)

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  18. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0

ja duh, maar kijk jij eens naar dat topic titel :p als d'r stond xbox bull shit dan was die al lang geclosed...

dus daarom vond ik 't leuk om ook even een topicje met xbox fanboys hier mee te doen *) zelf speel ik amper op dat ding

19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
  20. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    :D

Maar ik vind het echt bullshit om te zeggen dat een console kinderachtig is, alleen maar omdat er kinderachtige spellen op zijn. Want de Xbox is toch ook niet gelijk kinderachtig door dat spel dat Zilverpijl noemt:confused: .

Deel Deze Pagina