1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube bull shit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door J_Star, 13 okt 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, een console moet gewoon een brede variatie aan spellen hebben. En dat biedt Nintendo ook, tja de zogenaamde Kiddies zijn misschien wat dominanter, maar dat kan je van de xbox ook zeggen mbt shooters en racers.

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Juist omdat er van die typische trekjes aan de console zitten vind ik het aantrekkelijk om er meer dan 1 te bezitten.

Bij nintendo noem je het typische aspect misschien kiddy, ik vind het juist geweldig dat hele nintendo sfeertje doet me wat.
    Wat ik trouwens ook een beetje raar vind is dat je bij Xbox en Playstation niet echt een typisch sfeertje qua 1st party titels hebt.

Sega had dat weer wel, ligt het misschien aan het feit dat je herkenbare figuren moet hebben.
    zoals Nintendo: Mario, Link, Samus
    Sega: Sonic, Monkey uit monkeyball, panzer dragoon draak

MS en Sony hebben niet echt herkenbare (eigen) figuren.
    Of ligt het juist aan de nieuwigheid van de nieuwe consolefabrikanten?

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap niet dat jullie zeggen dat €99 GOEDKOOP is. Goedkoop is iets nooit, je betaald mooi wel 220 gulden (R.I.P), voor dat ding, moet er nog controller enz. enz. bij. Je moet het wel allemaal extra uitgeven. Buiten je xbox om, ik vind het dan gewoon te gek worden, ik xbox voor de lol, en speel zo nu en dan een spelletje :)

4. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil niet veel zeggen.. maar project gotham is de kutste racer die ik ooit gespeeld heb.. (en ik kan het weten want race games zijn zo een beetje mijn favo games..)
    morgen krijgen jullie een uitgebreide post van mij.. daar hem ik nu ff geen tijd voor

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    haha.. rustig kane ;) maar ik verheug me op je post..

tja, jij speelt af en toe een spelletje.. Voor een boel van ons (inclusief mij) is gamen hobby #1.. nou, bij mij valt het de laatste tijd door samenloop van omstandigheden wel wat mee.. ik zit meer met muziek enzo bezig laatste tijd.. en films.. maar ik vergeet niet te gamen, ik wil geen ontwenningsverschijnselen ;)

magoed, voor de doorsnee hardcore-gamer (kan dat eigenlijk wel?) is €99 voor een console niet veel.. en relatief helemaal niet..

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0

't is een matige racer ja, maar ga d'r absoluut geen tijd aan verspillen om 't allemaal uit te leggen

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kunnen we weer ONtopic?!

Wat heeft PGR nou te maken met een Gamecube? :confused:

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kwam omdat rare_ltd PGR vergeleek met F zero X.

Wel grappig wat ik vindt PGR weer heel erg tof. En dan zou ik weer kunnen zeggen van en ik kan het weten want ik hou eigenlijk niet van race games. Ok misschien was het niet leuk dat je in PGR tegen bij niemand race. Maar in endurance level wordt daar veel goed gemaakt. Dus of je een spel leuk vindt of niet heeft gewoon te maken of hij je wel of niet ligt. Zo simpel is het. :D

Maar ik kan maar niet begrijpen dat iemand een andere consol zwart maakt. De leukste gamers zijn gamers die het niet kunnen schelen op welke consol een game komt. Als hij maar leuk en goed is.

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Dat klopt. Elke console heeft zijn sterke en zwakke punten. Ik vind ze alle 3 goed maar mijn voorkeur was eerst de Xbox (set met dvd, halo,sega gt 2002 en JSRF), daarna de PS2 (met tomb raider angel of darkness) en nu komt ook de Gamecube er nog bij. Op alle consoles heb je juweeltjes van games.

Je bent idd pas een ECHTE gamer als je alle 3 de consoles respecteert.

Daarbij moet ik er niet aan denken dat er maar 1 console bestond. Die had dan de hele markt voor zichzelf dus kreeg je veel baggergames en konden ze prijzen extra hoog houden. Nu door de concurrentie wordt alles goedkoper (nu nog de games :D ) en krijg je genoeg toppers.

Hoop toch nog dat ooit SEGA weer met een console komt want de Dreamcast die ik heb gehad vond ik ook super (o.a. Soul Calibur, Sonic Adventure, Virtua Tennis 2) . Lijkt mij een mooie strijd :cool: Stom dat ik 'm heb verkocht omdat ik geld nodig had toen voor Xbox te kunnen kopen 8)

- Microsoft
    - Sony
    - Nintendo
    - Sega

Maar zover zal het wel niet komen.

10. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een N64, maar op een gegeven moment kwamen er geen spellen meer voor uit. In ieder geval maar heel weinig, en dat toen de Gamecube nog niet bestond! Dat vond ik erg vervelend!

Dat is ook 1 van de redenen waarom ik nu nix meer van Nintendo koop, want ik heb het vermoeden dat dat nu ook weer kan gebeuren zodra Nintendo aan een nieuwe console begint. :{

11. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet de GBA. Heeft een paar geweldige spellen (Advance Wars) en is te gebruiken op die momenten dat je de andere drie niet kunt gebruiken.

12. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de Xbox doet hier natuurlijk NIET aan mee!!!

13. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    lmao :) .

14. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ja sorry mensen.. ik was ff vergeten te reageren.. O-) niet boos worden he...
    zo..daar gaan we dan..

als eerst wil ik ff duidelijk maken dat dat hele gebeuren dat de GC kiddy zou zijn bullshit is... ik noem: Eternal darkness (Exclusief), De Resi reeks (Exclusief), Hitman2, Metriod Prime (Exclusief) need i go on?
    en nee.. xbox heeft natuurlijk geen kiddy spellen.. nee.. Blinx is bij mij verantwoordelijk voor maanden achter een volgens nachtmerries hoor.. poeh..
    om over 'Mad Dash Racing' nog maar niet te spreken...
    Zoals ik je nu ongeveer wel duidelijk heb gemaakt komen er op de Xbox net goed kiddy games voor als op de GC.. en zijn er op de GC ook adult games..

punt 2..
    Gotham is bucht/bugt.. (spelling :))
    de besturing is kut... de gebouwen zijn plat en hebben saaie stomme textures... het punten systeem is leuk bedacht maar werkt niet.. in de auto's zit qua snelheid besturing enzo hoegenaamd geen verschil... en dan heb ik het niet eens over spelvariatie gehad... pfff...
    en dan nog durven te beweren dat het een beter spel is dan F-zero..

ok.. ik ben nog niet klaar.. maar ik ga naar gammo kijken...

15. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je jezelf pas een gamer kan noemen als je allemaal de consoles waardeert!!!

Zelf vind ik dat de xbox het meest aanspreekt:
    Ik vind dat de xbox de beste games heeft: Halo 2 en Ninja Gaiden kijk ik zwaar naar uit, ze zijn zelf xboxecsclusieve!:9 :9 :cool:
    En ie heeft het meest mogelijkheden: dvd(moet je wel dvdkit aanschaffen) en cdspeler, alhoewel ik deze amper gebruik.
    Ik vind de design wel niet zo mooi en dat ze de gewone controllers niet meer maken vind ik ook stom!:mad: :mad: :mad: :mad:

Gamecube vind ik ook een goede console:
    heeft goede en diepe games en de meeste zijn gewoon dat ze er kiddy uitzien!|:-
    en de design is ook heel mooi, maar ik vind het wel jammer dat het niet zo mogelijkheiden heeft zoals: dvdspeler en cdspeler, die gebruik ik toch bijna nooit!

dus algemeen: Gamecube is een geduchte tegenstander voor de xbox, en dus om samentevatten: De gamecube heeft games die er kiddy uitzien en die eigenlijk heel volwassen zijn, de xbox heeft games die er veel kiddier uitzien, neem nou barbie, ziet er gewoon een slechte game uit!

ziezo, weer even mijn mening gelucht!:)

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Pre-ordert Barbie voor de Xbox _O_

LOL :+ 8)

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    /Mod Extreme fanboy post verwijderd

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja sorry hoor, maar ik heb je bericht nu echt aan een mod gemeld. Je loopt echt in iedere thread zo ontzettend belachelijk anti GameCube berichten te posten. Grow up.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    /Mod Extreme fanboy post verwijderd

20. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben die opmerkingen van jou ook wel beu nu, kan je die aub voor jezelf houden? Beetje respect opbrengen kan geen kwaad.

Deel Deze Pagina