1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube bull shit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door J_Star, 13 okt 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ok sharkysharky komt voor de bakker.

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    laat je goed zien hoe slim je bent go ahead...

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    haha nee man. Ik hou er wel mee op. Maar ik heb op dat ding gespeeld bij iemand anders en het speelt gewoon niet. ( of mag ik dat ook al niet zeggen ) :9

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Slaat nergens op (dus NEE je mag dat ook al niet zeggen :+)... want ik kocht afgelopen vrijdag de gamecube en thuis las ik geen handleidingen enzo en had er nog nooit op gegamed, alleen gekeken maar ik had de controls voor Metroid Prime en Mario Sunshine gelijk door en de controller ligt heel fijn in de hand.

Jij hebt zowiezo het vooroordeel dat Nintendo Gamecube sucks dus daarom zeg je natuurlijk ook dat de controller niets is en dat kan je zo met alles van Nintendo zeggen. Je kan beter niet hier gaan posten als je toch alleen maar negatief doet over de Nintendo maargoed... hun zijn begonnen met de consoles en wat is er nou leuker om weer is binnenkort Mario Kart Double Dash met 4 gaan spelen!?! Oude tijden herleven... Mario Kart op de NES was al cool met 2. Dat is te magische van Nintendo. De games die de oude tijd weer oproepen _O_ O-)

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt Super Mario Kart op de SNES... ik kocht die game toen op de launchdatum en moet zeggen, GoldenEye en Super Mario Kart zijn de enige games in heel mijn collectie die ik een 10 geeft _O_

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook een IGN collectie page rare_ltd?

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind de controller van de cube wel fijn alleen slipt mijn duim na lang spelen wel eens van de sticks af.
    Ook vind ik de Dpad een beetje te klein, maar wel fijner dan die van de standaard Xbox Controller.

Voor 1st party titels van Nintendo is de controller echt perfect.

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. de stick kan wat glibberig worden, maar lang niet zo glad als die van de n64! dus op zich is het wel een verbetering..

Deel Deze Pagina