1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamecube is dood?

Discussie in 'Games' gestart door goodfella, 29 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je ontloopt de feiten.
    Geen van de bovenstaande gcgames waren vorig jaar speelbaar en er was ook geen beeldmateriaal van.

Dit rijtje dan:
    -Advance Wars
    -Donkey Konga (zeer origineel en vernieuwend!!)
    -Fire Emblem
    -Geist
    -The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
    -De nieuwe Zelda
    -Pikmin 2
    -Paper Mario 2
    -Metroid Prime 2: Echoes
    -Killer 7 (capcom)
    -Viewtiful Joe 2
    -Resident Evil 4

Dus als die games voor het eerst te zien en te spelen zijn op de E3, dan zijn dat dus nieuwe games.

En ja, dat rijtje van Gamecube games vind ik veel spectaculairder dan de aankomende xboxgames.

Laat jij het fantastische rijtje van de 'nieuwe' xboxgames van de afgelopen E3 dan eens zien?

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Daarom werd op de PU DVD van een paar maanden geleden ook al een trailer getoond van RE 4.

Bovendien waren Doom 3, Fable en Halo 2 vorig jaar ook nog niet speelbaar.

3. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    er was wel beeldmateriaal van...

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    het mooie is dat iedereen die hier vóór de Gameqube is, allemaal dezelfde games naar voren halen om te bewijzen dat de Gamecube vet is. Ik zal niet zeggen dat de Gamecube dood is maar toch wel behoorlijk dalende. Het beste nieuws op de E3 over Nintendo was van de DS(waar nintendo duidelijk marktleider in is)

MS was kut dit jaar op E3 maar verre van dood, en ik geloof dat we nog een heleboel gaan zien van MS

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dus games die voor het eerst speelbaar zijn op de E3 zijn nieuwe games? Rare gedachte...

Jurjen schreef 2 jaar terug al over Killer 7 in de PU. Over het feit dat ie de game al gespeeld had en er werden screenshots getoond. Slechte feitenkennis heb je.

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik haal alleen Wouter's `feiten` onderuit met feiten.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die trailer van RE4 stond op de dvd van nog geen 3 maanden geleden geloof ik. Het is dus niet zo als bij de meeste xboxgames, die een jaar geleden al te zien en te spelen waren.
    Maar over die andere cubegames heb je niks te zeggen he, misschien omdat het feiten zijn?

Nee, Doom3 en Half Life 2 zijn slechts al een paar jaar op de pc te zien op de E3.
    Voor de Xbox weet je dan wat je kan verwachten, slechtere controls dan op de pc en mindere graphics dan op de pc.
    Echt nieuw kan ik die games dus niet noemen. Trouwens Half Life 2 was dit jaar ook niet speelbaar.

Fable was dan wel speelbaar, na een paar jaar al op de E3 te hebben gestaan met de nodige filmpjes, ook niet echt nieuw te noemen dus!

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik weet heel goed wat men in Japan doet. In Japan doet men aan protectionisme. Zoek eerst maar eens uit wat dat is en dan terugkomen om verder te discussieren.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lezen is kennelijk ook moeilijk!!! Iemands woorden verdraaien is kennelijk een makkie voor jouw.

Dit heb ik gezegd:
    Voor het eerst te zien en te spelen

Maar zoals ik al zei, een normale discussie over dit soort onderwerpen zijn hier onmogelijk, omdat sommige mensen alleen maar zwart wit zien.

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Op de Xbox komen 2 maal zoveel exclusives als op de Gamecube. De Gamecube heeft amper exclusives en amper multiplatform games.

Op de Gamecube moet men het tot nu toe doen met een 6 jaar oude remake van MGS. Op de Xbox verschijnen dan nog SC: pt, Ninja Gaiden, DTM 2, Rallisport Challenge 2 en Full Spectrum Warrior. Allemaal games die (nog) niet op de cube zijn verschenen.

Liever een rallygame zoals Colin dan helemaal geen rallygame.

Silent Hill 4 staat daarom ook voor jan lul op 1 in de Japanse charts? CoR staat voor Chronicles of Riddick. Een game met hele mooie scores.

Je moet naar de opticien, want ik heb nergens het woord slecht gebruikt. Heb alleen gezegd dat mensen eerder voor de Xbox of PS2 versie van bv Rainbow Six zullen gaan, omdat daar een on-line functie in zit itt de cubeversie.

Protectionisme...

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Die trailer werd vorig jaar op de E3 getoond? Je kunt wel net zo lang praten tot het in je straatje past, maar de feiten vertellen een heel ander verhaal.

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    En nogmaals, deze discussie gaat over de gamecube en niet over de gamecube vs. Xbox!!!!! Ontopic graag!!

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik hoop wel dat die gamecube dood gaat. Tog alleen maar brakke spellen_O_

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dan kunnen we Geist, RE4, Killer 7, Pikmin 2 en Paper Mario sowieso al van dat lijstje schrappen.

15. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha Lol,
    de mijne werkt nog steeds, Dus niet Dood!

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus als je een tv kan kopen voor laten we zeggen 500 euro, ga jij dan een tv kopen voor bv 750 euro, terwijl ze dezelfde prestaties hebben?? Dacht het niet he? Als je het zelf goedkoop kan maken, dan ga je toch niet een gelijkwaardig duurder product uit Europa halen??? Das toch stom. Dat heeft niks met protectionisme te maken, maar met verstandig zijn!

En liever een rallygame zoals Colin dan geen rallygame?? Dan heb ik liever geen Rallygame. Colin is al jaren hetzelfde, lekker origineel zeg. Jaren lang dezelfde banen en auto's met hier en daar een andere sticker. Leuk hoor jaren lang dezelfde Rallygame.

Noem alle xboxeclusives maar op dan! En waarom Silent Hill 4 op 1 staat in Japan? Misschien omdat Japanners veel van Survivor Horror games houden??

Je zegt ook niet dat de games die niet online gaan slecht zijn, maar zo komt het wel over.

En trouwens, waarom zit je hier eigenlijk op het forum?? Er zijn op het moment toch zoveel gave xboxgames?? Moet je die niet spelen??

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de Gamecube dood is en dat zal de console ook nooit zijn aangezien de console niet uit de schappen word gehaald. Daarnaast denk ik wel dat nintendo met een groot project moet komen om de console even uit de slop te halen. Natuurlijk heeft de Gamecube aantrekkelijke titels zoals: Monkey Ball, Metriod Prime, Super Smash Brothers Melee, Zelda en ga maar even door. Maar er komen wel weer goede tijden aangezien Mario 128 ook nog uitkomt.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_ _O_ _O_

Lekker onderbouwd!

En dat doe jij ook! Jij zegtdat Microsoft zo veel vernieuwende en nieuwe games op de E3 had. Dat had je willen zien, want het was niet zo. Alleen maar games die al eerder te zien of te spelen waren.

Zo nu is het genoeg!

Ik ga maar eens kijken of er nog gamecube exclusives te spelen zijn, zal volgens jou wel moeilijk zoeken zijn.

19. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Goodfella noem jij dan eens goede argumenten waarom de xbox dan de Gamecube verslaat? En volgens jou niet dood gaat?

En jij alles weten van Japan? Je kan nauwelijk hier uit je woorden komen.
    Alles dubbelzinnig opstellen, niet normaal kunnen editten, nog geen eens 1 goed argument opstellen, geen ervaring hebben. Denk dat het laatste vooral meetelt.
    Kan mij voorstellen dat je nog nooit een SMS 2 of een atari 2600 heb gezien.

Ga maar eerst 6 jaartjes groeien in kennis van de gamewereld. Dan praten wij wel verder :)

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had pas geleden een gamecube maar die heb ik verkocht en van dat geld een xbox gekocht. Ben erg blij dat ik dat heb gedaan. Ik kan nu tenminste online gamen en geen gezeur meer met die game boy linken (final fantasy was de laatste druppel voor mij). Er kwamen ook niet echt meer boeiende spellen uit vond ik, alleen metroid prime 2 maar daar bewaar ik um niet voor. En binnenkort kan ik dat prachtspel halo 2 spelen!! Er zijn vast nog meer mensen die hetzelfde als mij hebben gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina