1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamecube is dood?

Discussie in 'Games' gestart door goodfella, 29 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Nintendo zegt wel dat ze als doelgroep de "oudere" gamer hebben, maar hun marketingbeleid als het gaat om reclames, sponsoring en een aantal andere zaken richt zich toch echt grotendeels op de jongere gamer. Misschien dat daar de fout zit.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En dat is nou precies wat Dodgie zegt:

    Dat denk ik ook ja.
     
  3. Wat bedoel je Willie? Ik geef je juist props voor je post.
     
  4. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een rare opmerking een echte gamer zou zoiets niet zeggen
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ff normaal
     
  6. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jij was erg normaal toen je zei dat de gamecube alleen voor ouders was die het voor hun kinderen onder de 12 zouden kopen
     
  7. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal nooit een winnaar komen in het gevecht tussen de Box en de Cube. Waar de Box uitblinkt in pure kracht en sommige originele spelconcepten, heeft Nintendo het van de naam, het grote publiek en de originele spellen die vaak erg goed uitpakken. Als je puur naar verkoop cijfers gaat kijken dan laat de PS2 iedereen toch ver achter zich.
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn reactie is normaler dan de jouwe, kijk is naar de leeftijden van de mensen hier op het forum die een cube hebben.

    Oeps even groot als bedoel ik :)
     
  9. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat komt vooral dat 80% van de PS-2 bezitters casual gamers zijn.
     
  10. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch zijn dat gamers die het spelen voor hun plezier en ook weleens een review lezen voordat ze een game kopen. En er zijn ook wel gamers die de PS2 hebben gekocht die wel hardcore zijn en omdat de PS One hun zo goed is bevallen.
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar er zijn ook een hoop echte gamers die een ps2 hebben ik heb er ook 1 al in de eerste week dat hij uit kwam
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben daar eentje van.


    Ik wou net zeggen.
    Ik heb hem ook op de release dag gehaald, namelijk 24 november 2000.
    Ik stond om 6.00 al in een flinke rij bij Media Markt in Rotterdam die om 8.00 uur open ging.
    Na een flinke renpartij had ik eentje! Hij was toen nog 1149 gulden.
    Daar kwam nog Tekken Tag Tournament, Ridge Racer 5, tweede controller en een vertical stand bij.
    Een totaal van dik 1600 gulden.

    Dat was een mooie dag :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij en wouter x-box horen ook tot die 20 % want casual gamers posten nooit op fora's.

    2 simpele voorbeeldjes: MoH: Rising Sun verkocht enorm goed terwijl het een kutspel was maar goede marketing en de naam
    Dr3ver: Is nu al 2,5 miljoen keer verkocht waar hij gemiddeld in recensies een 5/6 of magere 7 krijgt.
     
  14. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Casual gamers bepalen het succes van een console en niet die 5% hardcore gamers.

    En wouter_xbox...heb je nu wel een Xbox of geen Xbox? Heb namelijk het idee dat er hier nogal wat mensen zitten die de Cube proberen te verdedigen onder het mom van `ik-zeg-dat-ik-een-Xbox-heb-maar-stiekem-heb-ik-een gamecube-en-kom-hier-dus-alleen-maar-om-te-flamen`. Terwijl er bijna geen PS2 eigenaren hier rondlopen die hun console verdedigen.

    Dat ik met zo'n stelling op te proppen kom, zullen alle nintendo fanboys maar moeten accepteren. We zitten hier tenslotte op een Xbox forum en ik heb bovendien al vanaf het begin aangegeven een inhoudelijke discussie te willen zien! Blijkt niet mogelijk helaas.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  15. Roboz

    Roboz // D-STR.com //

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de gamecube en de xbox heel moeilijk te vergelijken zijn. Ze hebben in de loop van de jaren een heel ander imago opgebouwd in de gamewereld en daar beide hun plek veroverd.
    Voor beide imago's zijn nu en ik denk nog heel lang mensen te vinden die daarvan houden. Als je overall kijkt denk ik dat de nintendo games en dus de gamecube games gewoon wat meer arcade zijn dan de xbox games. Sommige mensen houden ervan sommige niet. Dat is gewoon een kwestie van smaak.
    Punt is dat beide soorten mensen er zullen zijn en dat geen van beide consoles (snel) zal uitsterven. Iemand die xboxfan is zal misschien vinden dat de gamecube weinig te bieden heeft omdat ze veel spellen kwalificeren als niet leuk omdat ze niet van dat soort spellen houden. Andersom werkt dit natuurlijk ook.
    Iedereen zijn voorkeur en laten we maar blij zijn dat iedereen een keuze heeft zolang niet één van de consoles dood gaat!
     
  16. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen!
     
  17. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ik 29 november mijn verjaardag had de helft gespaard de andere helft van het geld van mijn verjaardag ook bij media markt in rotterdam gehaald een controller plus memory card want die zat er niet standaard bij en was volgens mij ook nog 110 gulden plus het spel timesplitters 1 en natuurlijk ssx ja mooie dagen waren dat
     
  18. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij probeert hem niet te verdedigen hij kraakt jouw domme mening gewoon af :p
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb een xbox.
    De PS2 word hier niet verdedigd omdat de PS2 niks met dit topic heeft te
    maken.

    Leuk joh, ook bij MM in Rotterdam. Ik moest echt rennen die ochtend. Er stonden dik 100 mensen terwijl er maar 25 ps2 waren (geloof ik).
    De games waren toen 149.99 gulden, die memory card heb ik voor 100 gulden gekocht, de controller was 75 en die standaard was geloof ik 35 gulden. Toen ik er was hadden ze SSX nog niet :'-(
    Alleen Tekken Tag, Ridge Racer 5, een of ander vaag spel met buggies en Kessen.

    Dat waren zeker mooie dagen! _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Moet jij niet je repetitie aardrijkskunde gaan leren? :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina