1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamecube is dood?

Discussie in 'Games' gestart door goodfella, 29 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vakantie

2. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet jij het on topic houden, 'topicstarter' ;)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja! _O_ _O_

4. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is hij uitgepraat...

5. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fanboy's zijn nooit uitgepraat :{

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep fanboys zijn nooit uitgepraat

7. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou nog ff wat zeggen over pagina 2.... lol laat maar zitten. GameCube is alleen voor Japaners. Ik hoef geen Mario 213214214124214201480912480219401294081294120948091284209148091284 ook al zit er een vernieuwend concept in.

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Goodfella: zitten hier genoeg Ps2 bezitters ( waaronder ik ). Maar om even on-topic te gaan, denk dat de Cube nog lang niet dood is. Er komen genoeg goede games uit en ook al is het de zoveelste zelda of mario, het blijven topspellen. Zal het je nog sterker vertellen, ik heb mijn Xbox verkocht omdat er niet genoeg topgames waren! Was wel een beetje uitgespeeld op Halo en voor de rest was er niet zoveel. Ja de zoveelste shooter ja, maar das in mijn ogen hetzelfde als maar weer een zelda. Heb na mijn Xbox een Cube gekocht en ik moet zeggen dat ik dat veel eerder had moeten doen. Moet ik er wel bij zeggen dat de Ps2 mijn "hoofd-console" is, maar speel meer op mijn Cube dan ik ook op mijn Xbox heb gespeeld. Verder vind ik dat als je het over uitmelken hebt, je eens naar de toppers op de Xbox moet kijken! Want wat zijn/worden de toppers: Halo 2 ( opvolger) , Ninja Gaiden ( nieuw deel in oude serie) , PGR ( opvolger van MSR ) , SC: Pandora's Tomorrow en deeltje 3 ( opvolgers! ) , Dead or Alive ( opvolger). Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit slechte games zijn, maar dit is toch ook een beetje hetzelfde. Heeft Nintendo de pech dat ze al langer games maken en dus ook wat deeltjes verder zijn.

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  9. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    yep je hebt gelijk xbox heeft ook een hoop opvolgers net als alle andere consoles dus dat kan je niet gebruiken als argument om tegen een console of game te zijn

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kan iemand en een zo volledig mogelijke releaslijst voor de gamecube van dit jaar hier neerplanten?

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zoo heej, een aantal pagina's terug was er nog een discussie wanneer een game nieuw genoemd kan worden, maare jij verziekt het voor vele al om zo uit de school te klappen over al die delen :eek:.
    Misschien moet je maar eens vlug patenten gaan regelen, word je er nog beter van misschien :{.

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb dus ook totaal geen problemen met opvolgers. Alleen hebben nintendogamers dat door de regel wel aangezien dat het meest gebruikte argument is tegen de Xbox.

Maar de zoveelste game met mario in de hoofdrol zal dan wel origineler zijn dan Halo2.

13. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    nou sommige games mt mario zijn idd origineler dan halo 2 zoals paper mario

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier het bewijs voor goodfella dat ik wel degelijk een xbox heb, en dat ik dus niet zeg-dat-ik-een-Xbox-heb-maar-stiekem-heb-ik-een gamecube-en-kom-hier-dus-alleen-maar-om-te-flamen.

_0/ _0/ _0/ _0/

Idd ja!

15. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    hij is nog in erg mooie staat (Y) kudos daarvoor wouter

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Dat dacht ik ook he! Ik heb nu al een jaar niet meer gebruikt, en toch ziet ie er nog goed uit! :cool:

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  17. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    idd precies bij mij ook zo
    ik heb mijn xbox ook verkocht voor een gamecube, en daar heb ik zeker geen spijt van! maargoed het zal wel een kwestie van smaak zijn.
    maar het zal ook wel te maken hebben met de vooroordelen van 'gamecube is kiddy!'
    dat is namelijk NIET zo
    de meeste mensen kijken namelijk alleen maar naar het uiterlijk van de spellen
    en gamecube spellen zijn natuurlijk niet stoer genoeg voor de echte bikkel! _0/

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Cube is niet dood. Zolang er nog mensen zijn die Cube spelen, vind ik dat de cube nog leeft. Misschien valt het ons xboxers niet op dat er ook veel cube-gamers zijn. En andersom ook. Moet je maar eens gaan kijken naar het forum van www.nintendo.nl daar is echt een xbox-haat bij velen.

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    duh, zijn kinderen. Die haten alles wat ze niet hebben.

20. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    jij bent echt super stoer zeg!
    jij staat zeker elke dag met je stoere kraagbontjas in de speelgoedwinkels iedereen uit te lachen die bij de gamecube spellen staat, stoer joh!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina