Goodfella: zitten hier genoeg Ps2 bezitters ( waaronder ik ). Maar om even on-topic te gaan, denk dat de Cube nog lang niet dood is. Er komen genoeg goede games uit en ook al is het de zoveelste zelda of mario, het blijven topspellen. Zal het je nog sterker vertellen, ik heb mijn Xbox verkocht omdat er niet genoeg topgames waren! Was wel een beetje uitgespeeld op Halo en voor de rest was er niet zoveel. Ja de zoveelste shooter ja, maar das in mijn ogen hetzelfde als maar weer een zelda. Heb na mijn Xbox een Cube gekocht en ik moet zeggen dat ik dat veel eerder had moeten doen. Moet ik er wel bij zeggen dat de Ps2 mijn "hoofd-console" is, maar speel meer op mijn Cube dan ik ook op mijn Xbox heb gespeeld. Verder vind ik dat als je het over uitmelken hebt, je eens naar de toppers op de Xbox moet kijken! Want wat zijn/worden de toppers: Halo 2 ( opvolger) , Ninja Gaiden ( nieuw deel in oude serie) , PGR ( opvolger van MSR ) , SC: Pandora's Tomorrow en deeltje 3 ( opvolgers! ) , Dead or Alive ( opvolger). Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit slechte games zijn, maar dit is toch ook een beetje hetzelfde. Heeft Nintendo de pech dat ze al langer games maken en dus ook wat deeltjes verder zijn.
Laatst bewerkt: 29 jun 2004