1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube: Mario Kart Double Dash

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 20 okt 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em gespeeld en ik vind persoonlijk dat ze wel wat meer aandacht aan de graphics mochten besteden
    Ik snap ook wel dat het bij mario kart om de gameplay gaat maar komop het is nu 2003 en we hebben het over de gamecube...
    mijn eerste overall impressie was er ook één van mwoa leuk....hope I'm wrong
     
  2. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zelf zijn niet lelijk, maar de "graphic styl" vind ik bagger, die wordt altijd gebaseerd op de Mario game:

    Super Mario Kart <-> Super Mario World
    Mario Kart 64 <-> Mario 64
    Mario Kart Double Dash <-> Mario Sunshine

    dus als Nintendo nou Mario 128 had gemaakt, zag Mario Kart er ook veel toffer uit.... maar ja, 't zal wel weer een leuke party game worden. Volgens mij zit er dus geen bonusdisc bij, of terwijl ik sla dit spel voorlopig even over aangezien 't niet veel nieuws biedt
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ok.. tuurlijk tellen grafics mee..maar ik ga toch eerder voor de leuke gameplay hoor..
     
  4. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    elke nintendo console hoort een mariokart te hebben netzo als de zelda/mario games die zijn gewoon een must
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hoop m morgen op te kunnen halen
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Wie hier als eerste Mario Kart: Double Dash heeft moet ook maar snel een 'reviewtje' maken en daarbij de plus- en minpunten van de game opsommen.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    IK heb hem!!! Eindelijk!!! Ik kwam net thuis en toen belde Intertoys!! Meneer, ik heb Mario Kart DD voor u!
    [​IMG]
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zozo... Nintendo laat wel zien hoe het moet. Ze brengen het zelfs eerder uit dan gepland :9
     
  9. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN was niet blij met dit spel... conclusie:

    - leuk voor iemand die het voor het eerst speelt
    - teleurstellend als je Mario Kart veteraan ben

    nu nog even wachten op gamespot......
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die hem heeft voor de geplande release datum heeft de engelse versie. Daar zit dan ook geen VIPkaart bij voor sterren op de site. Maar als je naar Nintendo mailt dat je geen sterren hebt krijg je ze alsnog :D
    Kgha hem morgen spelen bij een vriend van me!!!
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die review van IGN heeft een hoop stof doen opwaaien in ieder geval, op de IGN boards loopt een thread met meer dan 1700 reacties in 1 dag, op Gaming Age meer dan 400 in 1 dag etc.

    Wel humor, ik ga vanavond maar eens zelf lang spelen, eens kijken wat ik er van vind.

    Ben iig een Mario Kart veteraan, dus ben echt benieuwd !
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb de recensie op ign ook gelezen ja...
    Ergens snap ik het wel, maar ja, hoeveel vernieuwends kun je nu met een cart-game doen zonder teveel afbreuk te doen aan wat de fans verwachten...
    Een veilige sequel dus, en een (relatief) laag cijfer is daarbij dus misschien wel gerechtvaardigd, hoe verleidelijk het ook is zo'n spel op te hemelen.
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is gewoon zo:

    Bij elke nieuwe Nintendo hoort ook een nieuwe Mario Kart :)
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar haal veel spellen uit engeland en daar zit gewoon een vip kaartje bij.:D
     
  15. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik heb 'm nu ook twee uurtjes maar ben niet zwaar onder de indruk. Het voelt net als Mario Party: meer van hetzelfde zonder leuke innovatieve nieuwtjes. Twee man op de kart is geinig, maar bij SP wat mij betreft overbodig. Ik sluit me ook aan bij IGN als ze zeggen dat het allemaal wat mager is. Gameplay blijft voortreffelijk maar als we dan toch willen racen kijk ik vanaf nu alleen nog maar uit naar PGR2.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben dus wel onder de indruk, fuck die innovaties, ik zat te wachten op de goeie ouwe Mario Kart in een nieuw jasje, en dat is het gewoon geworden !

    Nog over die IGN review, diezelfde reviewer gaf Tony Hawk 4 (over innovatie gesproken) een 9.1
     
  17. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    In die opzet zijn ze inderdaad goed geslaagd. Misschien verwachtte ik teveel veranderingen.:'-(
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot het een player's choice titel is.:D
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je lekker lang wachten...
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geduld.:D
     

Deel Deze Pagina